Przetargi.pl
Dostawę benzyny silnikowej bezołowiowej PB 95 dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. w Tarnowie

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o. w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Okrężna 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6300624 , fax. 014 6269642
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o. w Tarnowie
    ul. Okrężna 9 9
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6300624, fax. 014 6269642
    REGON: 85028412000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: usługi w zakresie komunikacji miejskiej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę benzyny silnikowej bezołowiowej PB 95 dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego - środkami transportu wykonawcy - benzyny silnikowej bezołowiowej PB 95 w ilości 70 000,00 litrów. Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku mniejszej sprzedaży lub zużycia paliwa na Stacji paliw MPK Spółka z o. o., możliwość zmniejszenia ilości zamawianego paliwa, a Wykonawcy - w tym przypadku - nie będą przysługiwały wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu zmniejszenia zamówienia na przedmiot umowy. W związku z powyższym podana powyżej ilość litrów może ulec zmianie w granicach - 20% do + 20%. Benzyna będąca przedmiotem dostawy musi spełniać co najmniej wymagania jakościowe obowiązującej Polskiej Normy PN-EN 228:2009 przy czym jakość dostarczanej benzyny silnikowej bezołowiowej 95 musi być zgodna, w dniu dostawy , z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 3.2. Dostawa benzyny silnikowej bezołowiowej 95 odbywać się będzie każdorazowo środkiem transportu wykonawcy i na jego koszt, w dni robocze, godz.7.00 do 23.00 3.3 Dostawy paliwa realizowane będą sukcesywnie w partiach , których wielkość mieścić się będzie w granicach od 5 000 do 7 000 litrów - w zależności od potrzeb zamawiającego 3.4. Termin, wielkość dostawy będzie każdorazowo ustalany przez zamawiającego w drodze zamówienia. Zamówienie składane będzie faksem lub telefonicznie. z 1,2 dniowym wyprzedzeniem, tzn. na 1-2 dni przed datą dostawy benzyny silnikowej bezołowiowej 95 do siedziby zamawiającego. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we WZORZE UMOWY stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; c)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami; d)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; e)posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania Zamówienia - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę ; - benzyny silnikowej bezołowiowej Pb 95 w ilości nie mniejszej niż ilość benzyny silnikowej bezołowiowej Pb 95 stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia; f)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje dostawca lub wykonawca - dowód zakupu, dowód rejestracyjny pojazdu, umowa leasingu, wynajmu, dzierżawy, min.2 autocystern lub umowa z firmą przewozową która dysponuje wymaganym przez nas potencjałem technicznym ( wymagany jest jeden z wymienionych dokumentów na każdą autocysternę) g)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie wg formułą (spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8.1 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów: a )Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b )Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualną Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami; d)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw: - benzyny silnikowej bezołowiowej Pb 95 w ilości nie mniejszej niż ilość benzyny silnikowej bezołowiowej Pb 95 stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia; z podaniem ich wartości, ilości, dat wykonania oraz odbiorców - zgodnie z zał. nr 1 do siwz. Należy również załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np.referencje). f)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji g)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje dostawca lub wykonawca / dowód zakupu, dowód rejestracyjny pojazdu ,umowa leasingu, wynajmu, dzierżawy, min.2 autocystern lub umowa z firmą przewozowa która dysponuje wymaganym przez nas potencjałem technicznym ( wymagany jest jeden z wymienionych dokumentów na każdą autocysternę) h)Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za (zgodność z oryginałem) przez wykonawcę lub osoby upoważnione do jego reprezentowania. W przypadku złożenia przez wykonawcę kopii dokumentu, która jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości - zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. i) Wypełniony formularz ofertowy zał. nr 4 j)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. k)Wykonawca nie może czynić na składanych dokumentach dopisków, zastrzeżeń i uwag. l)Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny być wypełnione i podpisane przez wykonawcę lub osoby upoważnione do jego reprezentowania. m)Nie złożenie któregokolwiek dokumentu lub oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1., a także złożenie dokumentów, które nie spełniają wymagań określonych w pkt 8.1 lit. a - l SIWZ spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 tej ustawy. n)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. lit. a i b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Wykonawcy występujący wspólnie: a)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: b)Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, w którym ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (zgodnie z art. 23 ust.2 Prawo Zamówień Publicznych). Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz postępowanie , do którego pełnomocnictwo się odnosi. c)Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokument ten powinien być podpisany przez podmioty ubiegające się wspólnie o zamówienie oraz przez ustanowionego przez nich pełnomocnika. d)W przypadku złożenia przez wykonawcę kopii dokumentu, która jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości - zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. e)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę f)Nie złożenie dokumentu wymienionego w pkt 8.2 lit. c, złożenie bez wymaganych podpisów lub złożenie dokumentu nie zawierającego informacji określonych w pkt 8.2 lit. b będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. g)Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie zobowiązania. h)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, (tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 8.1., lit. a, b, d, e, f ). Dokument wymieniony w pkt. 8.1 lit. c , g mogą złożyć wspólnie. i)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. j)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum). k)Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np. (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach