Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ I WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO POKL, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIA 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚLESINIE W RAMACH PROJEKTU /KLUCZ DO SUKCESU/ W KURSU SPAWANIA I KURSU OPERATORA WÓZKÓW JEZDNYCH I PODNOŚNIKOWYCH

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-561 Ślesin, ul. Kleczewska 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2704087 , fax. 63 2704196
  • Data zamieszczenia: 2010-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kleczewska 15 15
    62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2704087, fax. 63 2704196
    REGON: 00373068000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ I WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO POKL, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIA 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚLESINIE W RAMACH PROJEKTU /KLUCZ DO SUKCESU/ W KURSU SPAWANIA I KURSU OPERATORA WÓZKÓW JEZDNYCH I PODNOŚNIKOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób niepracujących , w tym bezrobotnych, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, podlegają wykluczeniu społecznemu lub są zagrożone wykluczeniem. 2. Przedmiot zrealizowany jest w ramach projektu pod nazwą; /Klucz do sukcesu/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL, priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące części: Część I - Kurs spawania Czas trwania kursu - od dnia podpisania umowy do 10 grudnia 2010 r. (zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem zajęć, maks. 8 godzin dziennie), Liczba uczestników - 11 osób Przewidywana liczba godzin: 265 godzin / osobę, w tym: 1) zajęcia teoretyczne - 45 godzin (Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.);2) zajęcia praktyczne - 220 godzin (Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę zegarową trwającą 60 min.); Cel zajęć: - uzyskanie umiejętności i odpowiednich kwalifikacji umożliwiających zaliczenie egzaminu i nabycie uprawień spawacza blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - etap I. Kurs kończy egzaminem teoretycznym i praktycznym. Uczestnik kursu otrzymuje książeczkę spawacza i świadectwo wg EN 287-1. - uzyskanie umiejętności i odpowiednich kwalifikacji umożliwiających zaliczenie egzaminu i nabycie uprawień spawacza blach spoinami czołowymi metodą MAG - etap II. Kurs kończy egzaminem teoretycznym i praktycznym. Uczestnik kursu otrzymuje książeczkę spawacza i świadectwo wg EN 287-1. Obowiązki Wykonawcy: 1. Opracowanie programu szkolenia powinno być zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach nr W-07/IS-02. 2. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315). 3. Wykonawca zapewni przeprowadzenie badań lekarskich, w celu uzyskania orzeczenia lekarskiego stwierdzającego o braku przeciwwskazań do przystąpienia do uczestniczenia w kursie spawacza. 4. Wykonawca zapewni ubranie ochronne (spodnie, buty, koszula - na własność uczestnika) oraz środki ochrony indywidualnej (okulary, przyłbica spawalnicza, rękawice, fartuch, itp.). Część II - Kurs operatora wózków jezdnych i podnośnikowych Liczba uczestników- 4 osoby, Czas trwania kursu - od dnia podpisania umowy do 10 grudnia 2010 r Przewidywana liczba godzin: 50 godzin / osobę, w tym: 1) zajęcia teoretyczne - 37 godzin (Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.) ; 2) zajęcia praktyczne - 18 godzin (Zamawiający przez /godzinę/ rozumie godzinę zegarową trwającą 60 min.); Cel zajęć: - kurs przeznaczony jest dla osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do samodzielnej obsługi wózków jezdniowych z mechanicznym napędem podnoszenia z silnikami akumulatorowymi, spalinowymi i gazowymi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 10 maja 2002 r. bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym i mechanicznym napędem podnoszenia. - uzyskanie umiejętności i odpowiednich kwalifikacji umożliwiających zaliczenie egzaminu przed Państwową Komisją Egzaminacyjną Urzędu Dozoru Technicznego i wydanie zaświadczenia ukończenia kursu oraz uprawnienia do kierowania wózkami wydane przez UDT. Obowiązki Wykonawcy: 1. Opracowanie programu szkolenia powinno być zgodne z wytycznymi 2. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315). 3. Wykonawca zapewni przeprowadzenie badań lekarskich, w celu uzyskania orzeczenia lekarskiego stwierdzającego o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie operatora wózków jezdnych i podnośnikowych. 5. Miejsce szkolenia: Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się na terenie miasta Konina. Pozostałe wymagania: 1. Uczestnicy szkolenia zostaną wybrani przez Zamawiającego, a Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma wykaz osób skierowanych na szkolenie. W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę szkolenia lub przerwanie w trakcie trwania kursu Wykonawca niezwłocznie ma obowiązek zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a Zamawiający ma prawo skierować na to miejsce inną osobę. 2. Zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych Wykładowców i instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu 3. Zajęcia mogą odbywać się w grupach, z tym że liczba osób w grupie powinna być dostosowana do warunków lokalowych oraz sprzętowych, aby umożliwić uczestnikom kursu korzystanie z przekazywanej wiedzy teoretycznej i praktycznej w dostatecznym zakresie. 4. Zajęcia szkoleniowe Wykonawca będzie prowadził z wyłączeniem niedziel i świąt, w przedziale czasowym od 07:00 do 18:00. 5. Wykonawca, po otrzymaniu każdego z odrębnych zleceń, przedstawi Program szkolenia danej grupy osób (osoby) zawierający m. in. nazwę szkolenia, miejsce prowadzenia teoretycznych zajęć szkoleniowych, zakres wykładów (z podaniem terminów, godzin zajęć szkoleniowych dla poszczególnych wykładów oraz dane wykładowcy/ów). Program szkolenia będzie sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ /osobno dla każdej części/. 6. Teoretyczne zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się w pomieszczeniu(-ach) dostosowanym(-ych) do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym(-ych), tj. w pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy . 8. Do realizacji zadania na czas trwania szkolenia Wykonawca musi zapewnić: a) wszelkie niezbędne i odpowiednie materiały szkoleniowe (np. podręczniki, zeszyty, materiały piśmienne, prezentacje lub tym podobne). Materiały szkoleniowe typu podręczniki, skrypty zeszyty lub inne muszą być adekwatne do treści szkolenia i opatrzone informacją o współfinansowaniu, flagą UE oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z aktualnym Planem Komunikacji POKL 2007-2013 oraz Wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL). Materiały powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z tematyką realizowanych zajęć. Ponadto 1 egzemplarz materiałów lub ich kserokopię Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu. b) ubezpieczyć wszystkich uczestników zajęć od NNW na okres od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia do jego zakończenia, c) odpowiednią ilość sprzętu umożliwiającą swobodne uczestnictwo każdego uczestnika kursu, 9. Uczestnikom szkolenia, każdego dnia, w czasie trwania przerw należy zapewnić catering, w postaci: kawa, herbata, cukier, mleko/śmietanka oraz ciasteczka deserowe. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych. Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. 11. Wykonawca szkolenia otwartego realizowanego w ramach projektu jest zobowiązany do rejestracji instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w ww. bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym w ramach Projektu nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonych przez WUP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach