Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
ul. Wilczy Dół 5
02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226554000, fax. +48226433997
REGON: 01531459200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.metro.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie przeglądów okresowych przeciągarki wagonów metra typu PWCE05020 w latach 2020-2022 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie przeglądów okresowych przeciągarki wagonów metra typu PWCE05020 w latach 2020-2022. Zakres zamówienia obejmuje usługę wykonania 10 przeglądów okresowych przeciągarki zamontowanej w torze nr 29 Obiektu nr 1 na Stacji Techniczno-Postojowej Kabaty w Warszawie. Czynności przeglądowe składające się na realizację usługi oraz częstotliwość ich wykonywania wskazano w pkt. 2.3 Specyfikacji Technicznej, która wraz z załącznikami stanowi załącznik nr 1 do SIWP i integralną część SIWP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) wypełnione oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 2) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 3) dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w art. 24 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt 5.10 SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument. 4) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.5.1.2 SIWP: wykaz osób (zał. nr 4 do SIWP), o których mowa w pkt. 5.1.2 SIWP wraz z podaniem wymaganych kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, oraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania tymi osobami; 5) W przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, polega na zasobach innych podmiotów: a) Zobowiązanie i/lub inne dokumenty podmiotów trzecich, na zdolnościach których Wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu; b) Dokument, o którym mowa w pkt. 5.2 ppkt.3) SIWP dotyczący podmiotów trzecich, na zdolnościach których Wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu – odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont komór fitotronowych w lokalizacjach Radzików i Młochów w podziale na dwie części
Dodano: 2022-11-28 - Modernizacja komór fitotronowych w lokalizacjach Radzików i Młochów w podziale na 2 części
Dodano: 2022-11-21 - Konserwacja urządzeń podlegających dozorowi technicznemu wraz z naprawą usterek stwierdzonych w czasie konserwacji urządzeń transportu bliskiego jednostek znajdujących się na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 6021.
Dodano: 2021-03-15 - Bieżąca konserwacja i obsługa serwisowa myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (ropopochodnych) w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego położonych w m. Radom, Grójec i Sochaczew w 2021 r.
Dodano: 2021-01-27 - Usługi w zakresie remontu kapitalnego pieca kremacyjnego TABO nr 1 na Cmentarzu Komunalnym Północnym
Dodano: 2021-01-19 - Usługi w zakresie remontu kapitalnego pieca kremacyjnego TABO nr 1 na Cmentarzu Komunalnym Północnym
Dodano: 2020-12-29 - Bieżąca konserwacja i obsługa serwisowa myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (ropopochodnych) w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego położonych w m. Radom, Grójec i Sochaczew w 2021 r.
Dodano: 2020-12-21 - Świadczenie usług konserwacyjnych oraz usuwanie awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w komunalnych budynkach mieszkalnych i użytkowych będących własnością m.st. Warszawy i administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
Dodano: 2020-12-04 - Konserwacja szlabanów na STP Kabaty
Dodano: 2020-11-04 - Przeglądy serwisowe kabiny lakierniczej
Dodano: 2020-10-16