Przetargi.pl
Zaprojektowanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli oraz innego wyposażenia w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Ostrowi Mazowieckiej

Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297453162
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej
    11 Listopada 8
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 297453162
    REGON: 55045825600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=191497

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli oraz innego wyposażenia w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Ostrowi Mazowieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie, dostawa i montaż w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Ostrowi Mazowieckiej fabrycznie nowych mebli oraz innego wyposażenia, zgodnie z warunkami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), a także świadczenie usług serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przyjazd Wykonawcy do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Ostrowi Mazowieckiej (ul. 11 Listopada 8) i dokonanie szczegółowych pomiarów pomieszczeń. Udostępnienie pomieszczeń do pomiarów odbędzie się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, 2) zaprojektowanie i sporządzenie wizualizacji mebli oraz innego wyposażenia, a następnie dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji zawierającej opisy i rysunki rozmieszczenia mebli i innego wyposażenia oraz rysunki warsztatowe/wykonawcze mebli (2 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna - rysunki w formacie .pdf), 3) przeprowadzenie konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym, a następnie dostosowanie, zaprojektowanych mebli do urządzeń i sprzętu oraz do warunków pomieszczeń (w szczególności: wymiarów pomieszczeń, miejsc poboru wody, energii elektrycznej, odpływów kanalizacyjnych, wylotów wentylacyjnych) i zaleceń przyszłych użytkowników, 4) uzyskanie od Zamawiającego pisemnej akceptacji ostatecznego projektu mebli i elementów wyposażenia, w tym zgody w zakresie kolorystyki, jakości i staranności wykonania elementów przedmiotu zamówienia. Przez pisemną akceptację uważane jest podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu zdawczo – odbiorczego, o którym mowa w umowie. 5) wykonanie i dostarczenie fabrycznie nowych mebli i elementów wyposażenia zgodnie z ilością, kryteriami i parametrami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Odstępstwa w ww. zakresie obciążają Wykonawcę, którego odpowiedzialność nie ustaje nawet wówczas kiedy Zamawiający lub inny podmiot działający w jego imieniu, dokona odbioru przedmiotu zamówienia, 6) rozpakowanie, rozładunek mebli/wyposażenia ze środka transportu oraz jego przetransportowanie (wniesienie) na miejsca wskazane przez Zamawiającego, a także usunięcie wszelkich powstałych, w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości oraz zutylizowanie powstałych odpadów, 7) zmontowanie mebli i innych elementów wyposażenia, 8) doprowadzenie pomieszczeń do stanu zastanego poprzez posprzątanie części obiektu objętego dostawą i montażem przed zgłoszeniem wykonanych prac do odbioru końcowego, 9) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w umowie. 3. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment objęty przedmiotem zamówienia: 1) powinien być wykonany z zaakceptowanych przez Zamawiającego materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, 2) powinien nadawać się do użytkowania zgodnie z funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po jego dostarczeniu i zamontowaniu. 4. Na przedmiot zamówienia oraz zrealizowane prace Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji i jakości jest jednym z kryteriów oceny ofert. 5. Szczegółowy zakres obowiązków i praw Wykonawcy określa wzór umowy. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca, gdzie będą przeprowadzane dostawy i montaż elementów przedmiotu zamówienia, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do prawidłowego skalkulowania ceny i uwzględnia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia miejsca dostaw i montażu poniesie Wykonawca. 7. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-10-29 do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach