Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, 11 Listopada
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297453162
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej
11 Listopada 8
07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
tel. 297453162
REGON: 55045825600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=191497
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli oraz innego wyposażenia w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Ostrowi Mazowieckiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie, dostawa i montaż w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Ostrowi Mazowieckiej fabrycznie nowych mebli oraz innego wyposażenia, zgodnie z warunkami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), a także świadczenie usług serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przyjazd Wykonawcy do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Ostrowi Mazowieckiej (ul. 11 Listopada 8) i dokonanie szczegółowych pomiarów pomieszczeń. Udostępnienie pomieszczeń do pomiarów odbędzie się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, 2) zaprojektowanie i sporządzenie wizualizacji mebli oraz innego wyposażenia, a następnie dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji zawierającej opisy i rysunki rozmieszczenia mebli i innego wyposażenia oraz rysunki warsztatowe/wykonawcze mebli (2 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna - rysunki w formacie .pdf), 3) przeprowadzenie konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym, a następnie dostosowanie, zaprojektowanych mebli do urządzeń i sprzętu oraz do warunków pomieszczeń (w szczególności: wymiarów pomieszczeń, miejsc poboru wody, energii elektrycznej, odpływów kanalizacyjnych, wylotów wentylacyjnych) i zaleceń przyszłych użytkowników, 4) uzyskanie od Zamawiającego pisemnej akceptacji ostatecznego projektu mebli i elementów wyposażenia, w tym zgody w zakresie kolorystyki, jakości i staranności wykonania elementów przedmiotu zamówienia. Przez pisemną akceptację uważane jest podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu zdawczo – odbiorczego, o którym mowa w umowie. 5) wykonanie i dostarczenie fabrycznie nowych mebli i elementów wyposażenia zgodnie z ilością, kryteriami i parametrami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Odstępstwa w ww. zakresie obciążają Wykonawcę, którego odpowiedzialność nie ustaje nawet wówczas kiedy Zamawiający lub inny podmiot działający w jego imieniu, dokona odbioru przedmiotu zamówienia, 6) rozpakowanie, rozładunek mebli/wyposażenia ze środka transportu oraz jego przetransportowanie (wniesienie) na miejsca wskazane przez Zamawiającego, a także usunięcie wszelkich powstałych, w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości oraz zutylizowanie powstałych odpadów, 7) zmontowanie mebli i innych elementów wyposażenia, 8) doprowadzenie pomieszczeń do stanu zastanego poprzez posprzątanie części obiektu objętego dostawą i montażem przed zgłoszeniem wykonanych prac do odbioru końcowego, 9) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w umowie. 3. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment objęty przedmiotem zamówienia: 1) powinien być wykonany z zaakceptowanych przez Zamawiającego materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, 2) powinien nadawać się do użytkowania zgodnie z funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po jego dostarczeniu i zamontowaniu. 4. Na przedmiot zamówienia oraz zrealizowane prace Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji i jakości jest jednym z kryteriów oceny ofert. 5. Szczegółowy zakres obowiązków i praw Wykonawcy określa wzór umowy. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca, gdzie będą przeprowadzane dostawy i montaż elementów przedmiotu zamówienia, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do prawidłowego skalkulowania ceny i uwzględnia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia miejsca dostaw i montażu poniesie Wykonawca. 7. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-10-29 do godz. 12:00.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie sali konferencyjnej
Dodano: 2024-04-09 - Wyposażenie budynku szkoleniowo-konferencyjnego
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa wyposażenia meblowego oraz elementów wystroju wnętrz do Willi Waleria
Dodano: 2024-03-15 - Zakup, dostawa i montaż specjalistycznych foteli audytoryjnych dla Wydziału Archeologii Uniwersytetu Warszawskiego
Dodano: 2024-03-04 - Doposażenie nowego budynku SOSzW w Węgrowie w ramach zadania pn. Doposażenie nowego budynku SOSzW w Węgrowie wraz z modernizacją sali gimnastycznej.
Dodano: 2024-01-13 - Doposażenie nowego budynku SOSzW w Węgrowie w ramach zadania pn. Doposażenie nowego budynku SOSzW w Węgrowie wraz z modernizacją sali gimnastycznej.
Dodano: 2023-11-24 - Zakup mebli warsztatowych, metalowych na potrzeby wyposażenia nowych pomieszczeń SOT Warszawa Babice – 4 zadania.
Dodano: 2023-11-15 - Zakup wyposażenia w ramach Projektu pn. "Rozbudowa i modernizacja budynku Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku z wyposażeniem” – powtórka
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa i montaż mebli do części A budynku Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego przy ul. Belgradzkiej w Warszawie.
Dodano: 2023-10-12 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-08-11