Milanowskie Centrum Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościelna 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Milanowskie Centrum Kultury
ul. Kościelna 3
05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
REGON: 000797990 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://mckmilanowek.pl/bip/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia meblowego oraz elementów wystroju wnętrz do Willi Waleria - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę mebli biurowych oraz wyposażenia wnętrz do siedziby Wilii Waleria w Milanówku z wniesieniem na piętra i do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w dniu dostawy, zgodnie z opisem i wymaganiami określonymi w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej: OPZ) i specyfikacji technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia – wymagane parametry techniczne (graniczne) stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ (część tabeli OPZ) oraz ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz Formularz cenowy2. Zdjęcia poglądowe zamieszczone w załączniku nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowią jedynie przykład wyglądu przedmiotu zamówienia i mają charakter wyłącznie pomocniczy.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zasady dostawy oraz gwarancji zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.4. Tam, gdzie w treści OPZ występują odwołania do standardów lub norm, Zamawiający dopuszcza standardy lub normy równoważne, które zachowują takie same wymagania co najmniej w zakresie w jakim Zamawiający odwołuje się do wskazanego standardu lub normy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiami przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiami przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniuc) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej 1 (jedną) dostawę dot. realizacji/ dostawy wyposażenia meblowego lub elementów wystroju wnętrz na kwotę 100 000,00 złotych brutto.d) posiadania uprawnień do prowadzenia działalność zawodowej:Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiami przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie sali konferencyjnej
Dodano: 2024-04-09 - Wyposażenie budynku szkoleniowo-konferencyjnego
Dodano: 2024-03-25 - Zakup, dostawa i montaż specjalistycznych foteli audytoryjnych dla Wydziału Archeologii Uniwersytetu Warszawskiego
Dodano: 2024-03-04 - Doposażenie nowego budynku SOSzW w Węgrowie w ramach zadania pn. Doposażenie nowego budynku SOSzW w Węgrowie wraz z modernizacją sali gimnastycznej.
Dodano: 2024-01-13 - Doposażenie nowego budynku SOSzW w Węgrowie w ramach zadania pn. Doposażenie nowego budynku SOSzW w Węgrowie wraz z modernizacją sali gimnastycznej.
Dodano: 2023-11-24 - Zakup mebli warsztatowych, metalowych na potrzeby wyposażenia nowych pomieszczeń SOT Warszawa Babice – 4 zadania.
Dodano: 2023-11-15 - Zakup wyposażenia w ramach Projektu pn. "Rozbudowa i modernizacja budynku Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku z wyposażeniem” – powtórka
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa i montaż mebli do części A budynku Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego przy ul. Belgradzkiej w Warszawie.
Dodano: 2023-10-12 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa i montaż mebli do części A budynku Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego przy ul. Belgradzkiej w Warszawie.
Dodano: 2023-08-09