Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
- Data zamieszczenia: 2020-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
ul. Wilczy Dół 5
02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226554000, fax. +48226433997
REGON: 01531459200000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja szlabanów na STP Kabaty - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest konserwacja 12 podwójnych kompletów szlabanów drogowych CAME typu GARD4 i GARD8 na STP Kabaty w okresie 01.01.2021r. do 31.12.2023 r. wraz z naprawami konserwowanych urządzeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzację producenta w zakresie prowadzenia konserwacji, remontów i modernizacji szlabanów CAME. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy skierowani do realizacji Przedmiotu Zamówienia byli przeszkoleni przez producenta w zakresie serwisu szlabanów CAMW. Zamawiający informuje, że maksymalna kwota przeznaczona na naprawy w okresie Umowy wynosi 30.000,00 zł netto. Do kwoty zostanie doliczony podatek VAT. Naprawy będą rozliczane w oparciu o ceny jednostkowe wyszczególnione w cenniku napraw (zał. nr 2A do SIWP). W przypadku konieczności wykonania naprawy nie ujętej w ww. cenniku naprawa zostanie rozliczona w oparciu o wycenę sporządzoną przez Wykonawcę, przedłożoną do akceptacji Zamawiającemu. Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej (wraz z załącznikiem nr 1) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będącej jej integralną częścią. Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją Techniczną wraz z załącznikiem nr 1 (zał. nr 1 do SIWP), 2) Wzorem Umowy (zał. nr 7 do SIWP). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) wypełniony cennik napraw (zał. nr 2A do SIWP); 2) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 3) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWP); 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 5) dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt 5.10 SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument; 6) dokumenty na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 5.1.2 SIWP: a) wykaz usług wykonanych/wykonywanych przez Wykonawcę (zgodnie ze wzorem, stanowiącym zał. nr 5 do SIWP); b) dokumenty określające, że usługi wskazane w ww. wykazie zostały wykonane/są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt. 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 6 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont komór fitotronowych w lokalizacjach Radzików i Młochów w podziale na dwie części
Dodano: 2022-11-28 - Modernizacja komór fitotronowych w lokalizacjach Radzików i Młochów w podziale na 2 części
Dodano: 2022-11-21 - Konserwacja urządzeń podlegających dozorowi technicznemu wraz z naprawą usterek stwierdzonych w czasie konserwacji urządzeń transportu bliskiego jednostek znajdujących się na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 6021.
Dodano: 2021-03-15 - Bieżąca konserwacja i obsługa serwisowa myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (ropopochodnych) w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego położonych w m. Radom, Grójec i Sochaczew w 2021 r.
Dodano: 2021-01-27 - Usługi w zakresie remontu kapitalnego pieca kremacyjnego TABO nr 1 na Cmentarzu Komunalnym Północnym
Dodano: 2021-01-19 - Usługi w zakresie remontu kapitalnego pieca kremacyjnego TABO nr 1 na Cmentarzu Komunalnym Północnym
Dodano: 2020-12-29 - Bieżąca konserwacja i obsługa serwisowa myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (ropopochodnych) w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego położonych w m. Radom, Grójec i Sochaczew w 2021 r.
Dodano: 2020-12-21 - Świadczenie usług konserwacyjnych oraz usuwanie awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w komunalnych budynkach mieszkalnych i użytkowych będących własnością m.st. Warszawy i administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
Dodano: 2020-12-04 - Przeprowadzenie przeglądów okresowych przeciągarki wagonów metra typu PWCE05020 w latach 2020-2022
Dodano: 2020-10-20 - Przeglądy serwisowe kabiny lakierniczej
Dodano: 2020-10-16