Przetargi.pl
Przeglądy serwisowe kabiny lakierniczej

Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
    ul. Wilczy Dół 5
    02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226554000, fax. +48226433997
    REGON: 01531459200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy serwisowe kabiny lakierniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji Kabiny Lakierniczej nr fabryczny 313/2015 produkcji Bensis Sp. z o.o. Sp. k. w obiekcie nr 2 na terenie Stacji Techniczno-Postojowej Kabaty przy ul. Wilczy Dół 5 w Warszawie. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWP jako jej załącznik nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) Wypełniony formularz cenowy (zał. nr 2a do SIWP), który Wykonawca jest zobowiązany złożyć zarówno w przypadku złożenia oferty w formie pisemnej (w postaci papierowej), jak i w przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej. Formularz cenowy musi zostać podpisany przez Wykonawcę. (w przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej - kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 2) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 3) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWP); 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 5) dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt. 5.9 SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument. 6) dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału: w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu: - dokument, wystawiony przez producenta kabiny lakierniczej, Bensis Sp. z o.o. Sp. k., którego treść potwierdza posiadanie przez Wykonawcę przedmiotowej autoryzacji w zakresie wykonywania przeglądów, prac konserwacyjnych i naprawczych na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 5.1.2 ppkt 1) SIWP. 7) w przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, polega na zasobach innych podmiotów: a) zobowiązanie i/lub inne dokumenty podmiotów, na których zasobach polega Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt 5.1.2 SIWP b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, dla tych podmiotów, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, tych podmiotów, w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt. 5.9 SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach