Przetargi.pl
,,Konserwacja Stacji Uzdatniania Wody na terenie STP Kabaty’’.

Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
    ul. Wilczy Dół 5
    02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226554000, fax. +48226433997
    REGON: 01531459200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.metro.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Konserwacja Stacji Uzdatniania Wody na terenie STP Kabaty’’.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem Zamówienia jest: 1) wykonanie konserwacji stacji uzdatniania wody (SUW A w obiekcie 3A, SUW B w obiektach 2 i 7) oraz filtrów kuchennych (usytuowanych w obiektach nr 4,6,8,9,11,20) na terenie Stacji Techniczno Postojowej Kabaty Metra Warszawskiego Sp. z o.o. w latach 2021-2023, wskazanych w pkt. 2 ppkt. 2.1,ppkt. 2.2, ppkt. 2.3 Specyfikacji Technicznej,; 2) wykonanie napraw elementów stacji uzdatniania wody oraz filtrów kuchennych wymienionych w załączniku nr 2b do SIWP – formularzu cenowym napraw elementów systemów uzdatniania wody oraz filtrów kuchennych (wykaz części zamiennych stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Technicznej). 2 Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna wraz załącznikami (ST), stanowiąca załącznik nr 1 do SIWP. 3 Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją techniczną wraz z załącznikami (załącznik nr 1 do SIWP); 2) Wzorem umowy (załącznik nr 5 do SIWP); 4 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane. 5 Zamawiający informuje, że maksymalna kwota przeznaczona na wykonanie napraw elementów systemów stacji uzdatniania wody oraz filtrów kuchennych (wraz z częściami zamiennymi), które będą wykonywane w okresie realizacji Przedmiotu Umowy tj. w latach 2021-2023 nie może przekroczyć kwoty 6 000,00 zł netto (maksymalna kwota w okresie 12 miesięcy nie może przekroczyć kwoty 2 000,00 zł netto) Powyższa kwota zostanie doliczona do łącznej ceny ofertowej konserwacji objętych Przedmiotem Zamówienia, Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę i wraz z nią stanowić będzie łączną wartość umowy zawieranej z Wykonawcą. Do ww. kwoty netto zostanie doliczony podatek VAT 23%. 6 Na potrzeby porównania ofert oraz w celu rozliczenia usługi napraw elementów systemów stacji uzdatniania wody oraz filtrów kuchennych Wykonawca dołączy do oferty wypełniony ,,Formularz cenowy - wykonania napraw elementów systemów stacji uzdatniania wody oraz filtrów kuchennych’’ (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2b do SIWP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, wraz z ofertą składa: 1) formularz cenowy wykonania konserwacji stacji uzdatniania wody oraz filtrów kuchennych , którego wzór stanowi załącznik nr 2a do SIWP. 2) formularz cenowy wykonania napraw elementów systemów stacji uzdatniania wody oraz filtrów kuchennych, którego wzór stanowi załącznik nr 2b do SIWP. 3) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 5) dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt 5.3 SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument. 2 Jeżeli jakiekolwiek dokumenty, o których mowa w pkt 5.2 ppkt 5) są ogólnodostępne w formie elektronicznej i możliwe do bezpłatnego pobrania dla Zamawiającego, Wykonawca może wskazać w ofercie adresy internetowe ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający może pobrać samodzielnie wskazane dokumenty. 3 Jeżeli jakiekolwiek oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 5.2 ppkt 5) znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca może wskazać w ofercie, jakie aktualne w chwili obecnej oświadczenia lub dokumenty wymagane w niniejszym postępowaniu potwierdzające okoliczności, o których mowa w pkt 5.1 SIWP i w jakim postępowaniu o udzielenie zamówienia, znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. Zamawiający w takim przypadku w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w 5.1 SIWP, korzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne. 4 Do oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 5.2 SIWP, mają odpowiednie zastosowanie zasady i sposób przygotowania oferty oraz załączników, określone w pkt 6 i 9 SIWP. 5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.2 ppkt 5) Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6 W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zastosowanie ma art. 23 ustawy Pzp. W takim przypadku: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2) oryginał, lub kopia poświadczona notarialnie, pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty; 3) pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców; 4) korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika. W związku z powyższym, należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja; 5) wypełniając formularz oferty powołując się na Wykonawcę, w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy”, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców; 6) brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi wykazać oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składając oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP) i dołączając do wspólnej oferty. , 7) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7 Oferta składana przez Spółki cywilne (ustawowo zdefiniowane w Tytule XXXI Księgi Trzeciej kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 .) zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 z późń. zm.) jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających. 8 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy 9 Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt. 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach