Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursów zawodowych, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem na 16 części zamówienia

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Ul. Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursów zawodowych, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem na 16 części zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Przeprowadzenie kursów zawodowych, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć dodatkowych w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem na 16 części zamówienia. 2. Wymagania ogólne dla części nr 1-9. Kursy związane są z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych zgodnie z treścią § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany do: 2.1. Zrealizowania kursu na terenie Miasta Mysłowice. 2.2. W sytuacjach gdy nie ma możliwości realizacji kursu na terenie Miasta Mysłowice wykonawca na własny koszt zapewni dojazd uczestników kursu stanowiącego element kalkulacji kosztów szkolenia. W przypadku uczniów niepełnoletnich także opiekuna podczas dojazdu. 2.3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości osób biorących udział w szkoleniach, przy czym łączna ilość okreslonych osób dla danej części jest ilością maksymalną. Przy rozliczeniu Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość przeszkolonych osób, a w przypadku skreślenia z listy uczestnika projektu w trakcie trwania umowy, Zamawiający zapłaci za szkolenie tej osoby, proporcjonalnie do ilości zrealizowanych godzin przez uczestnika projektu. 2.4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kadry posiadającej określone odrębnymi przepisami uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia w liczbie umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia w określonych terminach z określoną w opisie przedmiotu zamówienia liczbą uczestników. 2.5. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników kursu do grupy kursantów realizujących kurs tożsamy z przedmiotem zamówienia. 2.6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w okresie do dnia 30.06.2014 r. Wszystkie zajęcia i egzaminy powinny skończyć się przed podaną datą. 2.7. Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się z uwzględnieniem planu zajęć uczniów biorących udział w projekcie. W uzasadnionych przypadkach zajęcia mogą odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. 2.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji, bez odszkodowania, z przeprowadzenia kursu w przypadku jeśli uczestnicy projektu złożą pisemną rezygnację przed rozpoczęciem kursu. 2.9. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem szkolenia, a w szczególności: - koszt wynagrodzeń wykładowców, - koszt produktów i materiałów, - koszt sprzętu i pomocy dydaktycznych, - koszty związane z przystąpieniem do egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych oraz wydaniem zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających nabyte kwalifikacje, - koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, - koszt badań lekarskich (o ile są wymagane), - koszt odzieży ochronnej (o ile jest wymagana), - inne koszty organizacyjne. 2.10. Wykonawca musi posiadać zgodne z przepisami uprawnienia do realizacji kursów umożliwiające jego absolwentom przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego. 2.11. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić miejsce realizacji zajęć w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia oraz - jeżeli to konieczne - odzież ochronną i sprzęt ochronny. 2.12. Wszystkie pomieszczenia (miejsca) w których przeprowadzane będą zajęcia, a także dokumenty, materiały dydaktyczne i piśmiennicze oraz zaświadczenia i certyfikaty muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Program Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) kontroli przebiegu efektywności szkolenia oraz frekwencji uczestników projektu, b) wglądu do dokumentów wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 2.14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu. 2.15. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach dłuższej (trwającej minimum dwa dni szkoleniowe) nieobecności osoby skierowanej na zajęcia teoretyczne, lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania. 2.16. Przed zawarciem umowy wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia: - harmonogramu zajęć z podaniem daty, miejsca i godziny zajęć szkoleniowych, uzgodnionego i zaakceptowanego przez Dyrektora szkoły, - ramowego programu kursu, - zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby(osób) biorącej(biorących) udział bezpośredni w realizacji kursu, - oświadczenia osoby(osób) biorącej(biorących) udział bezpośredni w realizacji kursu, o niezatrudnieniu w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz o braku zaangażowania osoby(osób) biorącej(biorących) udział bezpośredni w realizacji kursu, w realizację innych projektów współfinansowanych ze środków EFS lub oświadczenie o zaangażowaniu w realizację innych projektów współfinansowanych ze środków EFS wraz z zobowiązaniem prowadzenia ewidencji godzin i zadań w projekcie. 3. Wymagania ogólne dla części nr 10-16. 3.1. Wykonawca oświadcza, że posiada kwalifikacje, zasoby, umiejętności, wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia i zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością. Wykonawca oświadcza, że posiada stan zdrowia umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia, jak również posiada odpowiednią wiedzę z zakresu przepisów BHP. 3.2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2014 r. Wszystkie zajęcia powinny skończyć się przed podaną datą. 3.3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości osób biorących udział w zajęciach. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zajęć dydaktyczno- wyrównawczych, zajęć dodatkowych bez odszkodowania, w przypadku jeśli uczestnicy projektu złożą pisemną rezygnację przed rozpoczęciem zajęć. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany do: - opracowania harmonogramu zajęć zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły oraz świadczenia usługi w terminach określonych w harmonogramie stanowiącym załącznik do umowy, - zdiagnozowania potrzeb uczestników zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć dodatkowych, - opracowania programu zajęć zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły, - prowadzenia dokumentacji związanej z wykonaniem usługi, tj. dziennika zajęć, - sprawdzania listy obecności na każdych zajęciach, - gromadzenia wytworów pracy uczestników(uczestniczek) zajęć, - zapewnienia uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, - sporządzenia sprawozdania na koniec realizacji zajęć i przekazania Zamawiającemu egzemplarza zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły, - udostępnienia całej dokumentacji z zakresu realizacji na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym, - wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL, - ponoszenia pełnej odpowiedzialności za uczniów w czasie trwania zajęć, - dyspozycyjności w zakresie dostosowania godzin przeprowadzonych zajęć do planów zajęć uczniów(uczennic), - informowania o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań do których jest zobowiązany, - informowania w trybie pilnym o wszelkich zmianach związanych ze zmianami, w tym o przesunięciach godzin zajęć oraz ewentualnym odwołaniom zajęć, z tym że wszelkie zmiany godzin zajęć lub ich odwołanie wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego, - przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej na zakończenie realizacji zajęć. 3.6. Potwierdzeniem wykonania usługi jest przekazanie Zamawiającemu: - programu zajęć, - dziennika zajęć, - listy obecności, - sprawozdania zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły, - ankiety ewaluacyjnej, oraz zaakceptowanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo - odbiorczego. 3.7. Wykonawca wykonuje zadania w sposób samodzielny bez bezpośredniego nadzoru i kierownictwa ze strony Zamawiającego. 3.8. Zamawiający zastrzega sobie: a) prawo kontroli przebiegu realizacji zajęć, b) prawo niezwłocznego rozwiązania umowy w razie nienależytego jej wykonania przez wykonawcę, w szczególności w przypadku przerwania, zawieszenia lub prowadzenia zajęć niezgodnie z ustaleniami. 3.9. Przed zawarciem umowy wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia: - harmonogramu zajęć z podaniem daty, miejsca i godziny zajęć szkoleniowych, uzgodnionego i zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły, - programu zajęć zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły, - wykazu osób wraz z potwierdzeniem za zgodność z kserokopią uprawnień, - zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby(osób) biorącej(biorących) udział bezpośredni w realizacji kursu, - oświadczenia osoby(osób) biorącej(biorących) udział bezpośredni w realizacji kursu, o niezatrudnieniu w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz o braku zaangażowania osoby(osób) biorącej(biorących) udział bezpośredni w realizacji kursu, w realizację innych projektów współfinansowanych ze środków EFS lub oświadczenie o zaangażowaniu w realizację innych projektów współfinansowanych ze środków EFS wraz z zobowiązaniem prowadzenia ewidencji godzin i zadań w projekcie. 3.10. Wykonawca nie ponosi kosztów korzystania z sal szkolnych. 3.11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za: - szkody w mieniu placówki edukacyjnej i w mieniu Zamawiającego wyrządzone przez niego bądź wynikłe z winy w nadzorze wobec odbiorców usług edukacyjnych, - należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły sal, w których będą prowadzone zajęcia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium (dla części nr 1-16) w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.myslowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach