Przetargi.pl
przeprowadzenie kursów zawodowych realizowanych w ramach projektu konkursowy pt. Aktywność naszą szansą, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora integracji społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 386 08 15 , fax. 0-52 386 08 17
  • Data zamieszczenia: 2014-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Ks. P. Skargi 2 2
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 386 08 15, fax. 0-52 386 08 17
    REGON: 09297774300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie kursów zawodowych realizowanych w ramach projektu konkursowy pt. Aktywność naszą szansą, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora integracji społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych wraz zajęciami praktycznymi w wyszczególnionych zawodach dla uczestników projektu konkursowego Aktywność naszą szansą, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie: 1.Pakiet I - Kurs Magazyniera- sprzedawcy z obsługą komputera, kas fiskalnych i wózków jezdniowych dla 9 osób; 2.Pakiet II -Kurs księgowości dla 5 osób; 3.Pakiet III - Kurs fotografii ślubnej dla 1 osoby; 4.Pakiet IV -Kurs terapeuty zajęciowego dla 2 osób; 5.Pakiet V -Kurs prawa jazdy kategorii B dla 2 osób; 6.Pakiet VI -Kurs pomocy kuchennej dla 3 osób; 7.Pakiet VII - Kurs instruktora rekreacji ruchowej - specjalność: fitness - ćwiczenia siłowe dla 1 osoby; 8.Pakiet VIII - Kurs projektowania stron www z grafiką komputerową dla 1 osoby; 9.Pakiet IX - Kurs opiekuna osób starszych, chorych i niepełnosprawnych dla 2 osoby; 10.Pakiet X - Kurs kadry i płace dla 2 osób; 11.Pakiet XI - Kurs opiekunki dziecięcej dla 2 osób. Ogólne warunki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia: 1. Uczestnicy szkolenia. Szkolenie przeznaczone jest dla 30 osób uczestników projektu konkursowego Aktywność naszą szansą. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany liczby osób skierowanych na kursy zawodowe do czasu rozpoczęcia kursu oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu kursu. 2. Miejsce realizacji szkolenia 1)Zajęcia powinny odbywać się w Nakle nad Notecią. Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ wskazać dokładny adres miejsca odbywania szkolenia (zajęć teoretycznych i praktycznych). 2)Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia poza wskazaną miejscowością, jednak podróż w jedną stronę nie może być dłuższa niż 1 godzina mierząc od miasta Nakła nad Notecią i musi być zapewniona publicznymi środkami transportu. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu na kursy zawodowe do miejsca przeznaczenia. W przypadku braku możliwości dojazdu środkami komunikacji publicznej wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport. Koszt dojazdu oraz ewentualnego transportu należy ująć w koszcie całkowitym szkolenia. Czas dojazdu nie jest czasem szkolenia. 3)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków lokalowych w miejscu szkolenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 4)Sala do zajęć teoretycznych w warunkach codziennego użytkowania powinna mieć przeznaczenie wykładowe lub konferencyjne, powinna być wyposażona w tablicę, sprzęt audiowizualny, ułatwiający przekazywanie wiadomości uczestnikom szkolenia. Sala musi być wyposażona w odpowiednią do liczby uczestników liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetlona ogrzewana, przewietrzana. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody). 5)Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia z uczestnikami muszą być oznaczone logotypami POKL i UE oraz informacjami o realizowanym projekcie. 6)Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizję lokalną pomieszczeń przeznaczonych do kursów zawodowych (i zajęć praktycznych) przed zawarciem umowy. 3.Czas trwania i sposób organizacji szkolenia. 1)Wymagana liczba godzin szkolenia dla każdego uczestnika to: dla Pakietu Nr I -100 h; dla Pakietu Nr II- 150 h; dla Pakietu Nr III- 40 h; dla Pakietu Nr IV-100 h; dla Pakietu Nr V- 60 h; dla Pakietu nr VI- 80 h; dla Pakietu nr VII- 100 h; dla Pakietu nr VIII - 50 h; dla Pakietu nr IX - 120 h; dla Pakietu nr X - 120 h; dla Pakietu nr XI - 120 h. Przez jedną godzinę należy rozumieć: 60 minut - 45 minut zajęć edukacyjnych, długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. Zajęcia nie mogą kończyć się przerwą. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 2)Realizacja szkolenia odbywać się będzie w ciągu 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Zajęcia powinny odbywać się w godzinach od 9:00 maks. do 14:00 (nie więcej niż 6 h dziennie). Liczba godzin zajęć każdego dnia musi być pełna. Przedział dni i godzin zajęć może ulec zmianie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 3)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Koszty ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie. 4)Wykonawca organizuje i pokrywa koszty związane z przeprowadzeniem badań lekarskich wymaganych przepisami prawa. 5)W przypadku kursu prawa jazdy kategorii B Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia terminu pierwszego egzaminu państwowego w ośrodku egzaminowania kierowców oraz uiszczenia opłaty za ten egzamin. 6)Wykonawca zapewnia każdego dnia szkolenia catering w postaci: ciastek, kawy, herbaty lub napojów zimnych w ilości min. 0,5 l na osobę. Wykonawca gwarantuje również podanie każdemu uczestnikowi szkolenia obiad - drugie danie (co najmniej trzy razy w tygodniu danie mięsne) w przypadku zajęć trwających w ciągu dnia 5 h i więcej. 7)Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednią kadrę, sprzęt, pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia do odbywania szkoleń będących przedmiotem zamówienia. 8)Szczegółowy harmonogram zajęć określi Wykonawca i przedłoży go Zamawiającemu najpóźniej w terminie 2 dni przed rozpoczęciem kursu. 9)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych, zgodnie z wymogami prawa określonymi w odrębnych przepisach i w zakresie zgodności z tymi przepisami. 10) Wszelkie uwagi Zamawiającego związane z jakością i ilością prowadzonych zajęć (w tym zajęć praktycznych) Wykonawca uwzględni, najpóźniej w następnym dniu wyznaczonym na odbycie danego szkolenia. 11) W ramach zajęć praktycznych Wykonawca zapewni sprzęt techniczny oraz wszelkie materiały do wykonania zajęć praktycznych i dostarczy je na swój koszt na miejsce praktyk. 4. Materiały dydaktyczne i narzędzia dla uczestników szkolenia. 1)Wszyscy uczestnicy szkolenia muszą otrzymać na pierwszych zajęciach bezzwrotnie materiały edukacyjne z logo EFS przygotowane przez Wykonawcę. 2)Odbiór powyższych materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. 3)W ramach realizowanego kursu Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia w odpowiednim dla niego rozmiarze i przekaże na własność indywidualne środki ochrony indywidualnej. 5. Program szkolenia. Program szkolenia zgodnie z § 71 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z dnia 22 maja 2014r.) zawiera: a)nazwę i zakres szkolenia, b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d)cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, e)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i praktyczniej f) opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych , h)przewidziane sprawdziany i egzaminy , Każdy uczestnik musi otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem zawartym w rozporządzeniu MEN z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.j. Dz. U. z 2014r. Poz. 622) zawierające : a)numer z rejestru, b)imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzający tożsamości, c)nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d)formę i nazwę szkolenia, e)okres trwania szkolenia, f)miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, g)tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych, h)podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniowa przeprowadzającą szkolenie. 6.Zakres merytoryczny szkolenia. Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z programem szkolenia, który należy dołączyć do oferty według załącznika nr 6 do SIWZ. Osoba, która w trakcie odbywania szkolenia przebywać będzie 80% czasu na zwolnieniu lekarskim nie może uzyskać zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 7.Pozostałe wymagania. 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: a)dziennik zajęć wypełniany codziennie zgodnie z obowiązującym programem nauczania zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b)protokół z egzaminu, c)rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia. d)lista odbioru posiłków e)listy odbioru materiałów szkoleniowych zapewnionych w ramach kursu, f)lista odbioru środków finansowych na pokrycie kosztów dojazdów na szkolenie (w przypadku wypłaty tych świadczeń), g)listy ubezpieczonych klientów, h)listy odbioru środków ochronnych zapewnionych w ramach danego kursu 2)Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia i przechowywania wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy przez okres co najmniej 10 lat od momentu zakończenia realizacji szkolenia i udostępnienia ich instytucjom krajowym i Unii Europejskiej upoważnionym do kontroli. 3)Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami), 4)Cała dokumentacja prowadzona przez Wykonawcę winna być opatrzona właściwymi 5)logotypami POKL i UE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach