Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE KURSÓW UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES. III EDYCJA

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4116399 , fax. 054 4116399
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Kościuszki 26 26
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4116399, fax. 054 4116399
    REGON: 00587102400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE KURSÓW UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES. III EDYCJA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) CZĘŚĆ I - kurs umiejętności zawodowy Opiekun osób starszych niepełnosprawnych liczba uczestników 3 osoby, termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy. 2) CZĘŚĆ II - kurs umiejętności zawodowych Ogrodnik - zakładanie i pielęgnacja terenów zielonych, liczba uczestników 6 osób, termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy. 3) CZĘŚĆ III - kurs umiejętności zawodowych Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, liczba uczestników 3 osoby, termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy. 4) CZĘŚĆ IV - kurs umiejętności zawodowych Pracownik biurowy z obsługą urządzeń biurowych i komputera, liczba uczestników 4 osoby, termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania umowy. 5. Celem przeprowadzenia kursów umiejętności zawodowych jest podniesienie kompetencji zawodowych poprzez przygotowanie do pracy w zawodzie, określonym poszczególną częścią przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu umiejętności zawodowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186), a także zaświadczenia wymagane innymi przepisami prawa, następująco: 1) CZĘŚĆ I - kurs umiejętności zawodowych Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych: a) zaświadczenie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.), b) certyfikat uczestnictwa w szkoleniach współfinansowanych ze środków EFS. 2) CZĘŚĆ II - kurs umiejętności zawodowych Ogrodnik - zakładanie i pielęgnacja terenów zielonych: a)zaświadczenie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.), b) certyfikat uczestnictwa w kursie współfinansowanym ze środków EFS. 3) CZĘŚĆ III - kurs umiejętności zawodowych Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej: a) zaświadczenie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.), b) certyfikat uczestnictwa w kursie współfinansowanym ze środków EFS. 4) CZĘŚĆ IV - kurs umiejętności zawodowych Pracownik biurowy z obsługą urządzeń biurowych i komputera: a)zaświadczenie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 186 z późn. zm.), b) certyfikat uczestnictwa w kursie współfinansowanym ze środków EFS. 6. Wymagany zakres godzinowy (godzina = 60 minut) dla poszczególnych kursów umiejętności zawodowych: 1) CZĘŚĆ I - kurs umiejętności zawodowy Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - 120 godzin, w tym: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ(Z.c) - 30 godzin; b) Opiekę nad osobami starszymi - 45 godzin; c) Opiekę nad osobami niepełnosprawnymi - 45 godzin. 2) CZĘŚĆ II - kurs umiejętności zawodowych Ogrodnik - zakładanie i pielęgnacja terenów zielonych - 120 godzin, w tym: a)Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ (R.e) - 30 godzin; b)Umiejętności z zakresu zawodu ogrodnika - 90 godzin. 3) CZĘŚĆ III - kurs umiejętności zawodowych Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 120 godzin, w tym: a)Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ (A.j) - 30 godzin. b) Umiejętności z zakresu zawodu sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej (w tym praktyczna umiejętność obsługi kasy fiskalnej) - 90 godzin. 4) CZĘŚĆ IV - kurs umiejętności zawodowych Pracownik biurowy z obsługą urządzeń biurowych i komputera - 120 godzin, w tym: a) Wymagane efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów w zakresie organizacji pracy małych zespołów PKZ (A.o) - 30 godzin. b) Umiejętności z zakresu zawodu pracownik biurowy z obsługą urządzeń biurowych i komputera - 90 godzin. 5. Kursy nie mogą trwać dłużej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy. Wymagana jest realizacja kursów od poniedziałku do soboty. Wymagane godziny realizacji kursy w przedziale od godziny 8:00 do godziny 18:00. Przyjmuje się jednostkę lekcyjną trwającą 60 minut. Dzienny limit nauczania wraz z przerwami i cateringiem nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 6. Zakres tematyczny i godzinowy wymaganych zajęć (minimum programowe) we wszystkich częściach zamówienia opisany jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowe programy kursów, uwzględniając wymagania § 22 rozporządzenia. Proponowane programy zajęć, zakres tematyczny, atrakcyjność kursu w tym metody i formy nauczania oraz wykorzystywane narzędzia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 8. Kursy muszą się odbywać w odpowiedniej bazie szkoleniowej, zlokalizowanej na terenie miasta Włocławek. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się równocześnie dla wszystkich członków danej grupy. Wymagane jest, by zajęcia praktyczne odbywały się w przystosowanych pracowniach, obiektach czy salach szkoleniowych, odpowiednio pod względem tematyki kursu wyposażonych, pod nadzorem przedstawiciela kadry dydaktycznej odpowiedzialnego za realizację przedmiotowego elementu składowego. Warunki odbywania kursu muszą być zgodne z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. Realizacja kursów wymaga zagwarantowania odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. Przez narzędzia rozumie się materiały piśmiennicze, pomoce naukowe i dydaktyczne, a także ubrania robocze, sprzęt i urządzenia w zależności od rodzaju kursu. Proponowane formy nauczania oraz wykorzystywane zajęcia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wydawanie ww. wymaga każdorazowego żądania potwierdzenia odbioru przez uczestnika na piśmie, które to dokumenty wykonawca po zakończeniu kursów zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu. 10. Pomieszczenia, jak i wszystkie materiały oraz dokumenty, związane z realizacją kursów muszą promować realizowany przez MOPR projekt poprzez zamieszczenie jego logotypów. Te ostatnie oraz plakaty informacyjne zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Do oznakowania pozostałych zobowiązany jest wykonawca. 11. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę sprawującą nadzór wewnętrzny nad przebiegiem kursu, mający na celu podnoszenie jakości prowadzonego kursu. Zadaniem opiekuna jest sprawowanie nadzoru nad realizacją usługi i jej zgodności z warunkami zaproponowanymi w ofercie oraz obsługa administracyjna kursów, w tym wyposażenie szkolonych w niezbędne materiały, informowanie na bieżąco szkolonych, m.in. o terminach i miejscach zajęć, codzienne prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności, przeprowadzenie dwóch ankiet: 1 na rozpoczęcie oraz 2 po zakończeniu kursu umiejętności zawodowych, a przed egzaminem końcowym (kwestionariusz ankiet, stanowiący załącznik do umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy). Wypełnione ankiety wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu po zakończeniu kursów wraz ze sprawozdaniem. 12. W trakcie kursu wykonawca zapewnia codziennie catering dla każdego uczestnika, w kwocie co najmniej 12 zł na osobę dziennie, obejmujący przygotowanie poczęstunku w formie ciepłego drugiego dania każdego dnia oraz stałego dostępu do zimnych napojów, kawy i herbaty oraz drobnych ciastek. 13. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia badania lekarskie niezbędne do wykonywania określonych w poszczególnych kursach umiejętności zawodowych badań medycyny pracy - dla wszystkich części. 14. Czas przeprowadzenia badań nie pomniejsza czasu przeznaczonego na edukację. 15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolonym w trakcie zajęć podstawowe leki przeciwbólowe i niezbędne środki opatrunkowe. W nagłych przypadkach wykonawca zapewnia transport do placówki medycznej. 16.Zajęcia szkoleniowe prowadzić mogą osoby wyłącznie posiadające uprawnienia do nauczania oraz posiadający odpowiednie kwalifikacje rodzajowe w określonym specyfiką przedmiotu zamówienia zawodach. Dane na temat kadry niezbędnej do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Kwalifikacje proponowanej kadry dydaktycznej stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 17. Kurs umiejętności zawodowych kończy się zaliczeniem w formie ustalonej przez podmiot prowadzący kurs. 18. Wykonawca ubezpiecza każdego przedstawiciela potencjału kadrowego poprzez wykupienie polis OC i NNW na kwotę min. 12 tys. zł, przy czym OC na kwotę min. 5 tys. zł, chyba że osoby te są objęte ubezpieczeniem wykonawcy (formy ubezpieczenia grupowego). 19. Wykonawca ubezpiecza uczestników kursów poprzez wykupienie polisy NNW na kwotę min. 10 tys. zł na każdego uczestnika. 20. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania zamawiającego o nie zgłoszeniu się na kurs osoby skierowanej przez zamawiającego, o nieobecności na kursie lub też o rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. 21.Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania nowej osoby w miejsce osoby, która zrezygnowała z uczestnictwa w kursie. 22. Po zakończeniu danego kursu, wykonawca obligatoryjnie musi dostarczyć zamawiającemu sprawozdanie - protokół z realizacji usług wraz z nw. dokumentami w ciągu 14 dni: 1) Potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursów 2) Kopia protokołu z przeprowadzonego zaliczenia z wyszczególnieniem osób, które nie przystąpiły do zaliczenia, które zaliczenia nie otrzymały i które zaliczenie otrzymały. 3) Kserokopie uzyskanych zaświadczeń lub innych dokumentów, potwierdzających ukończenie kursów. 4) Imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursów 5) Ankiety, o których mowa w pkt 13. 23. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania oryginalnych dokumentów, dotyczących realizacji niniejszych szkoleń do 31.12.2020 r. 24. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość oferowanej usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach