Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach outdoor.

Muzeum Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-005 Katowice, Al. Korfantego 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2585661-3; 3503672 , fax. 032 2599804
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
    Al. Korfantego 3 3
    40-005 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2585661-3; 3503672, fax. 032 2599804
    REGON: 00109412100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach outdoor.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach outdoor. Postępowanie jest organizowane z podziałem na 2 CZĘŚCI: Część 1 zamówienia: Outdoorowa kampania informacyjno-promocyjna Muzeum Śląskiego przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu bilboard 12m?, tj. wynajem 120 nośników w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, wydruk plakatów w odpowiednich wymiarach i w odpowiedniej ilości dla nośników, wyklejenie plakatów na nośnikach oraz ich późniejsze usunięcie i zniszczenie. Sporządzenie i przesłanie Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany do kontaktów w postanowieniach wzoru umowy adres e-mailowy lub dostarczenie osobiście do akceptacji, listy lokalizacji nośników, w terminie do 5 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia Umowy. Lista musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego nośnika wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika wraz z opisem lokalizacji. Lokalizacje i rodzaj nośników muszą odpowiadać wymogom Zamawiającego postawionym w Załączniku Nr 1 do wzoru mowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Część 2 zamówienia: Outdoorowa kampania reklamowa Muzeum Śląskiego przeprowadzona przy wykorzystaniu nośników typu citylight, tj. wynajem 5 nośników w odpowiednich lokalizacjach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, wydruk plakatów w odpowiednich wymiarach i w odpowiedniej ilości dla nośników, wyklejenie plakatów na nośnikach, comiesięczna wymiana plakatów na każdym z nośników oraz zniszczenie wymienionych plakatów. Sporządzenie i przesłanie Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany do kontaktów w postanowieniach wzoru umowy adres e-mailowy lub dostarczenie osobiście do akceptacji, listy lokalizacji nośników, w terminie do 5 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia Umowy. Lista musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego nośnika wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika wraz z opisem lokalizacji. Lokalizacje i rodzaj nośników muszą odpowiadać wymogom Zamawiającego postawionym w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. Załączniki stanowią integralną część SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na część 1 zamówienia, tylko na część 2 zamówienia lub na obydwie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumslaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach