Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-969 Kraków, Al. Jana Pawła II 39
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6428700 , fax. 012 6428700
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
Al. Jana Pawła II 39 39
30-969 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6428700, fax. 012 6428700
REGON: 00012668100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlotnictwa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii reklamowej VI Małopolskiego Pikniku Lotniczego na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej VI Małopolskiego Pikniku Lotniczego na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej VI Małopolskiego Pikniku Lotniczego, odbywającego się w Krakowie w dniach 27-28 czerwca 2009., przeprowadzona w wybranych przez Zamawiającego miastach Polski w okresie od 12.06.2009 do 26.06.2009. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504x238 cm). Do zasadniczych obowiązków Wykonawcy będzie należał druk plakatów w oparciu o przedstawione przez Zamawiającego wzory, montaż plakatów na nośnikach oraz udostępnienie nośników reklamowych i ekspozycja plakatów w terminach określonych w SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o następujące założenia: a. łączna ilość nośników: 100 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową, lokalizacja i ilości nośników w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, główne trasy przelotowe, centra miast, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicach centrów handlowych. b. Lista wybranych przez Zamawiającego miast: Kraków (49 sztuk), Bielsko-Biała (2 sztuki), Częstochowa (2 sztuki), Katowice (14 sztuk), Kielce (4 sztuki), Nowy Sącz (4 sztuki), Nowy Targ (2 sztuki), Oświęcim (3 sztuki), Rzeszów (2 sztuki), Tarnów (4 sztuki), Wadowice (2 sztuki), Warszawa (7 sztuk), Zakopane (5 sztuk). c. Okres prowadzenia kampanii reklamowej: od dnia 12.06.2009 do 26.06.2009 (czas ekspozycji reklam na nośnikach reklamowych: 14 dni od dnia montażu reklamy na nośniku). 3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz spełniający określone poniżej warunki. A.2. Warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP: A.2.1. Potencjał Techniczny Wykonawcy muszą mieć do dyspozycji w minimum następujące ilości nośników typu billboard w określonych poniżej miejscowościach: Kraków (49 sztuk), Bielsko-Biała (2 sztuki), Częstochowa (2 sztuki), Katowice (14 sztuk), Kielce (4 sztuki), Nowy Sącz (4 sztuki), Nowy Targ (2 sztuki), Oświęcim (3 sztuki), Rzeszów (2 sztuki), Tarnów (4 sztuki), Wadowice (2 sztuki), Warszawa (7 sztuk), Zakopane (5 sztuk). A.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera pkt. VI niniejszej SIWZ. A.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 i 141 ustawy PZP, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wraz z ofertą należy złożyć dokument, z którego wynika pełnomocnictwo). W takim przypadku żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy PZP, natomiast warunki określone w punkcie V.2 SIWZ muszą spełniać łącznie. A.4.1 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. A.4.2 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. A.4.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy PZP wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: B.1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, B.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2. Dla potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. A.2. wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty: B.2.1 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia nośników typu billboard, potwierdzający spełnienie warunku o którym mowa w pkt A.2.1. W przypadku nośników, którymi wykonawca będzie dysponował wraz z ofertą musi przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia nośników niezbędnych do wykonania zamówienia. B.3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: B.3.1 Oświadczenie określone w punkcie B.1.1. musi być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. B.3.2 Dokumenty określone w pkt B.1.2. lub odpowiadające im dokumenty określone w pkt B.4 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. B.3.3 Dokumenty określone w pkt B.2 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców. B.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.). B.5. Dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. B.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumlotnictwa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja działań promocyjnych dla Małopolskiej Nocy Naukowców 2016
Dodano: 2016-07-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wydarzenia Małopolski Festiwal Innowacji w 2016 roku
Dodano: 2016-06-30 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska - Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016.
Dodano: 2016-06-10 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów i gadżetów promocyjnych oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z budżetem obywatelskim - II etap
Dodano: 2016-04-13 - Działania promocyjne i ogólnowizerunkowe dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa: plakatowanie, reklama prasowa, reklama w MPK, produkcja filmów promocyjnych.
Dodano: 2016-03-17 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej zachęcającej do rozliczania się z podatku PIT na terenie Krakowa
Dodano: 2016-03-08 - Realizacja kampanii informacyjno-rekrutacyjnej targów edukacyjnych Festiwalu Zawodów w Małopolsce w 2016 roku w zakresie kampanii prasowej, kampanii outdorowej oraz druku materiałów informacyjnych
Dodano: 2015-12-11 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu pn. Małopolska Karta Aglomeracyjna - budowa systemu zarządzania transportem zbiorowym na terenie Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-10-26 - Realizacja działań promocyjnych dla projektu pn. Małopolski System Informacji Medycznej - projekt pilotażowy.
Dodano: 2015-09-15 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej przedsięwzięcia pn. Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce 2015.
Dodano: 2015-08-25