Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-085 Kraków, ul. B. Głowackiego 56
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 44 65 700, 44 65 810 , fax. 12 44 65 702
- Data zamieszczenia: 2015-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
ul. B. Głowackiego 56 56
30-085 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 44 65 700, 44 65 810, fax. 12 44 65 702
REGON: 00058889000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu pn. Małopolska Karta Aglomeracyjna - budowa systemu zarządzania transportem zbiorowym na terenie Województwa Małopolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przeprowadzenie kampanii internetowej obejmującej: a) Przeprowadzenie kampanii internetowej w modelu obecności stałej (FF) obejmującej emisję reklamy w serwisach: - krakow.gazeta.pl, - wiadomosci.onet.pl/krakow, - wiadomości.onet.pl, - gazetakrakowska.pl, dziennikpolski24.pl. b) Przygotowanie materiałów i przeprowadzenie kampanii internetowej w modelu obecności stałej (FF) obejmującej emisję reklamy w serwisach: - gazetakrakowska.pl, - dziennikpolski24.pl, - lovekrakow.pl. c) Przeprowadzenie kampanii internetowej CPC (Cost Per Click) obejmującej emisję reklamy w formie linków sponsorowanych ( w tym viedeo) i mix nośników graficznych w wyszukiwarce Google. d) Przeprowadzenie kampanii internetowej CPC (Cost Per Click) obejmującej emisję reklamy w formie postów sponsorowanych (w tym video) i reklam graficzno-tekstowych w serwisie społecznościowym Facebook. 2. Produkcja i emisja spotu radiowego. 3. Emisja spotu telewizyjnego. 4. Dostawa gadżetów reklamowych. 5. Opracowanie, dostawa i montaż tablic pamiątkowych. 6. Produkcja i prezentacja reklamy typu Outdoor. 7. Emisja reklamy w pojazdach komunikacji miejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - zał. nr 1 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi na gadżety promocyjne - pendrivey
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja działań promocyjnych dla Małopolskiej Nocy Naukowców 2016
Dodano: 2016-07-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wydarzenia Małopolski Festiwal Innowacji w 2016 roku
Dodano: 2016-06-30 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska - Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016.
Dodano: 2016-06-10 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów i gadżetów promocyjnych oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z budżetem obywatelskim - II etap
Dodano: 2016-04-13 - Działania promocyjne i ogólnowizerunkowe dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa: plakatowanie, reklama prasowa, reklama w MPK, produkcja filmów promocyjnych.
Dodano: 2016-03-17 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej zachęcającej do rozliczania się z podatku PIT na terenie Krakowa
Dodano: 2016-03-08 - Realizacja kampanii informacyjno-rekrutacyjnej targów edukacyjnych Festiwalu Zawodów w Małopolsce w 2016 roku w zakresie kampanii prasowej, kampanii outdorowej oraz druku materiałów informacyjnych
Dodano: 2015-12-11 - Realizacja działań promocyjnych dla projektu pn. Małopolski System Informacji Medycznej - projekt pilotażowy.
Dodano: 2015-09-15 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej przedsięwzięcia pn. Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce 2015.
Dodano: 2015-08-25 - Realizacja działań promocyjnych dla projektu Małopolska Noc Naukowców 2015, współfinansowanego z Programu Ramowego Horizon 2020 Unii Europejskiej
Dodano: 2015-06-18