Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
- Data zamieszczenia: 2016-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
ul. Basztowa 22 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
REGON: 35155428700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska - Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia będzie przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016. 2. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie w 2 częściach: w części 1 będzie to przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu siatka wielkoformatowa w trzech wskazanych miastach: Warszawie, Wrocławiu i Krakowie, natomiast w części 2 wykonanie 5 banerów reklamowych typu roll up. 3. Część 1 zamówienia obejmuje wynajem 8 siatek wielkoformatowych o powierzchni od 120 m2 do 300 m2 na terenie trzech miast: Wrocławia, Krakowa i Warszawy w zaproponowanych przez Zamawiającego terminach: Wrocław od 1 do 31 sierpnia (łącznie 31 dni), Kraków od 1 do 30 września (łącznie 30 dni), Warszawa od 1 do 30 października (łącznie 30 dni). Lokalizacje siatek wielkoformatowych powinny znajdować się przy ruchliwych ciągach komunikacyjnych pieszych i samochodowych, nieprzesłoniętych innymi budynkami, drzewami, ogrodzeniami, rusztowaniami itp. Wykonawca powinien uwzględnić główne arterie komunikacyjne w wymienionych miastach. Wykonawca powinien zaproponować co najmniej 5 lokalizacji ekspozycji siatki wielkoformatowej w Krakowie, Wrocławiu i Warszawie. Zamawiający dokona ostatecznego wyboru lokalizacji siatki, pod względem najkorzystniejszej lokalizacji nośnika spośród zaproponowanych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się, że xx szt. zaoferowanych nośników zostanie umieszczonych po prawej stronie drogi z punktu widzenia nadjeżdżającego pojazdu, zgodnie z ofertą Wykonawcy. 4. Część 2 zamówienia obejmuje wykonanie 5 szt. banerów reklamowych typu roll up wraz z torbą transportową o wymiarach 150 cm x 200 cm. 5. Celem kampanii jest poinformowanie o przyznanym Małopolsce tytule Europejskiego Regionu Przedsiębiorczości 2016 oraz zachęcanie do prowadzenia i rozwijania biznesu w Małopolsce. 6. Odbiorcy kampanii: środowisko biznesu, przedsiębiorcy, przedstawiciele instytucji wspierających biznes, studenci, przedstawiciele szkół wyższych, uczestnicy konferencji, targów oraz innych wydarzeń związanych ze środowiskiem biznesu, przedstawiciele środowiska start upowego, mieszkańcy miast: Wrocławia, Krakowa i Warszawy oraz osoby odwiedzający wymienione miasta. 7. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a i 6b do siwz. Wielkość zamówienia ok 315 000,00 zł netto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska/umwm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja działań promocyjnych dla Małopolskiej Nocy Naukowców 2016
Dodano: 2016-07-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wydarzenia Małopolski Festiwal Innowacji w 2016 roku
Dodano: 2016-06-30 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów i gadżetów promocyjnych oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z budżetem obywatelskim - II etap
Dodano: 2016-04-13 - Działania promocyjne i ogólnowizerunkowe dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa: plakatowanie, reklama prasowa, reklama w MPK, produkcja filmów promocyjnych.
Dodano: 2016-03-17 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej zachęcającej do rozliczania się z podatku PIT na terenie Krakowa
Dodano: 2016-03-08 - Realizacja kampanii informacyjno-rekrutacyjnej targów edukacyjnych Festiwalu Zawodów w Małopolsce w 2016 roku w zakresie kampanii prasowej, kampanii outdorowej oraz druku materiałów informacyjnych
Dodano: 2015-12-11 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu pn. Małopolska Karta Aglomeracyjna - budowa systemu zarządzania transportem zbiorowym na terenie Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-10-26 - Realizacja działań promocyjnych dla projektu pn. Małopolski System Informacji Medycznej - projekt pilotażowy.
Dodano: 2015-09-15 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej przedsięwzięcia pn. Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce 2015.
Dodano: 2015-08-25 - Realizacja działań promocyjnych dla projektu Małopolska Noc Naukowców 2015, współfinansowanego z Programu Ramowego Horizon 2020 Unii Europejskiej
Dodano: 2015-06-18