Przetargi.pl
Dostawę środków czystości, artykułów chemicznych i gospodarczych na potrzeby Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury

Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Tetmajera 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 20-613-20 , fax. 0-18 20-739-94
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury
    Tetmajera 24 24
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 0-18 20-613-20, fax. 0-18 20-739-94
    REGON: 12036834200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tatry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę środków czystości, artykułów chemicznych i gospodarczych na potrzeby Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV), jako: główny przedmiot zamówienia: 39830000-9(środki czyszczące), oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 39525600-4 ( ścierki do naczyń), 33763000-6( ręczniki papierowe do rąk) 39525800-6 ( ściereczki do czyszczenia), 31411000-0 (baterie alkaliczne), 39831250-3 (roztwory myjące),31510000-4 (żarówki elektryczne), 33711900-6 (mydło), 33761000-2 (papier toaletowy), 33741100-7 (środek do mycia rąk), 39831200-8 (detergenty), 39831600-2(środki do czyszczenia toalet), 39832000-3(produkty do zmywania naczyń), 39222110-8(sztućce i talerze jednorazowe), 33764000-3(serwetki papierowe) polegające na wykonaniu dostawy środków czystości, artykułów chemicznych i gospodarczych przez okres 12 miesięcy dla Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury w tym m.in. dla: a) DW Jasny Pałac ul. Tetmajera 24 w Zakopanem, b) DW Wanta ul. Grunwaldzka 21 w Zakopanem, c) DW Jurek ul. Zamoyskiego 27 w Zakopanem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z podziałem na 2 Pakiety wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie 3.2. SIWZ:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 8.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: składanego przez Dostawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.2) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia nie spełnia, 8.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: składanego do oferty przetargowej przez Dostawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.2.1) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia nie spełnia, 8.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Dostawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia nie spełnia, 8.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Dostawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) niniejszej SIWZ, na zasadzie spełnia nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Dostawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Dostawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.2. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Dostawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Dostawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne), z którego wynika, że Dostawca w ciągu ostatnich trzech latach wykonał, co najmniej dwie dostawy o wartości min. 50 000 złotych każda udokumentowane referencjami (zakres prac wymieniony w wykazie musi mieć odzwierciedlenie w załączonych referencjach) - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tatry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach