Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
- Data zamieszczenia: 2014-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
ul. Basztowa 22 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
REGON: 35155428700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii reklamowej oraz zapewnienie obsługi technicznej i nagłośnienia podczas uroczystości z okazji 75 rocznicy wybuchu II wojny światowej w dniu 1 września 2014 r. na Placu Matejki przy Pomniku Nieznanego Żołnierza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej oraz zapewnienie obsługi technicznej i nagłośnienia podczas uroczystości z okazji 75 rocznicy wybuchu II wojny światowej w dniu 1 września 2014 r. na Placu Matejki przy Pomniku Nieznanego Żołnierza. Zamówienie obejmuje: 1) Druk zaproszeń wg następujących parametrów: a) Format: DL 99 mm (wys.) x 210 mm (szer.) b) nakład druku: 500 sztuk, c) papier: kreda matowa min. 250 g/m2 d) kolor 4+4 e) uszlachetnianie: dwustronnie lakier offset mat 2) Druk plakatu wg następujących parametrów: a) rozmiar: format B1 - 1000 mm (wys.) x 707 mm (szer.) b) nakład druku: 500 sztuk, c) papier: kreda matowa min. 170 g/m2 d) kolor 4+0 e) uszlachetnienie: lakier offset mat 3) Przygotowanie 30 sekundowego telewizyjnego spotu reklamowego (grafika, treść, logotypy organizatorów oraz patronów medialnych) promującego obchody 75. rocznicy wybuchu II wojny światowej przeznaczonego na panele ciekłokrystaliczne w formacie 2D, bez ścieżki audio (bez dźwięku), zgodnie ze specyfikacją techniczną wymaganą do emisji spotu w pojazdach komunikacji miejskiej w Krakowie. Przygotowany spot reklamowy powinien uwzględniać charakter wydarzenia oraz być spójny z szatą graficzną pozostałych materiałów informacyjno - promocyjnych, a w szczególności z układem graficznym oraz z zachowaniem kolejności logotypów organizatorów oraz patronów medialnych wydarzenia. Wykonawca przygotowuje spot reklamowy na podstawie wykonanego przez siebie scenariusza. Zamawiający dostarczy Wykonawcy gotowe projekty graficzne materiałów informacyjno- promocyjnych tj. zaproszeń i plakatów, które będzie można wykorzystać w spocie. 4) Ekspozycja w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, plakatów promujących obchody 75. rocznicy wybuchu II wojny światowej w formacie B1 o układzie pionowym przez okres 15 dni, w terminie od 18 sierpnia 2014 r. do 1 września 2014 r., minimum 60 słupów, minimum 450 plakatów. Plakaty powinny być eksponowane na słupach usytuowanych w centrum miasta, przy centrach handlowych, przy najważniejszych centrach naukowych i komunikacyjnych (uczelnie, dworce kolejowe, autobusowe) itp. 5) Wynajęcia powierzchni na panelach ciekłokrystalicznych znajdujących się wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej w Krakowie celem emisji 30 sekundowego spotu reklamowego promującego obchody 75. rocznicy wybuchu II wojny światowej przez okres 7 dni, w terminie od 25 sierpnia 2014 r. do 31 sierpnia 2014 r. (w tym w min. 30 autobusach i w min. 83 tramwajach, jeżdżących po różnych trasach); liczba emisji: min 48 emisji w każdym pojeździe na dobę; 6) Zapewnienie nagłośnienia oraz obsługi technicznej podczas uroczystości na Placu Matejki w Krakowie przy Pomniku Nieznanego Żołnierza, w dniu 1 września 2014 r. Usługa obejmuje dostarczenie: a) sprzętu nagłaśniającego w tym mikrofonów około 3-5 szt., b) 2 namiotów o wymiarach około 4,5 m x 3 m x 2,5 m, w kolorze jednolitym, stonowanym, nad strefę krzesełek, c) krzeseł dla gości - 25 szt., d) słupków ozdobnych z linami do wydzielenia sfery VIP - 10 szt. W ramach usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za: a) nagłośnienie uroczystości, które obejmuje część Placu Matejki (od pomnika do ul. Basztowej), o natężeniu nie przekraczającym wartość 85dB mierzonej w odległości 32 m od źródła dźwięku, b) zapewnienie energii elektrycznej niezbędnej do nagłośnienia uroczystości, c) odpowiednie zabezpieczenie miejsca uroczystości np. poprzez progi kablowe, d) rozłożenie i złożenie sprzętu, w tym m.in.: krzeseł dla gości, namiotów, sprzętu nagłaśniającego, słupków ozdobnych z linami. Czas trwania obchodów około 2 godz. (w godz. około 11:30-13:30). Przewiduje się udział około 300 osób - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umwm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja działań promocyjnych dla Małopolskiej Nocy Naukowców 2016
Dodano: 2016-07-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wydarzenia Małopolski Festiwal Innowacji w 2016 roku
Dodano: 2016-06-30 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska - Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016.
Dodano: 2016-06-10 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów i gadżetów promocyjnych oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z budżetem obywatelskim - II etap
Dodano: 2016-04-13 - Działania promocyjne i ogólnowizerunkowe dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa: plakatowanie, reklama prasowa, reklama w MPK, produkcja filmów promocyjnych.
Dodano: 2016-03-17 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej zachęcającej do rozliczania się z podatku PIT na terenie Krakowa
Dodano: 2016-03-08 - Realizacja kampanii informacyjno-rekrutacyjnej targów edukacyjnych Festiwalu Zawodów w Małopolsce w 2016 roku w zakresie kampanii prasowej, kampanii outdorowej oraz druku materiałów informacyjnych
Dodano: 2015-12-11 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu pn. Małopolska Karta Aglomeracyjna - budowa systemu zarządzania transportem zbiorowym na terenie Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-10-26 - Realizacja działań promocyjnych dla projektu pn. Małopolski System Informacji Medycznej - projekt pilotażowy.
Dodano: 2015-09-15 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej przedsięwzięcia pn. Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce 2015.
Dodano: 2015-08-25