Gminny Zespół Oświaty w Zawoi ogłasza przetarg
- Adres: 34-222 Zawoja, Zawoja 1307
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 877 54 00 w. 110 , fax. 033 877 50 15
- Data zamieszczenia: 2014-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty w Zawoi
Zawoja 1307 1307
34-222 Zawoja, woj. małopolskie
tel. 033 877 54 00 w. 110, fax. 033 877 50 15
REGON: 07069223600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawoja.ug.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia oddziałów przedszkolnych, zakup pomocy dydaktycznych i pomocy naukowych oraz dostosowanie pomieszczeń wg specyfikacji szczegółowej (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytetu IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej; Nr projektu: WND-POKL.09.01.01-12-051/14 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny być dopuszczone do kontaktu z dziećmi (tam gdzie taki kontakt jest uprawdopodobniony)i posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Wykonawca jest obowiązany wydać Zamawiającemu wraz z towarem między innymi instrukcje obsługi, konserwacji. Powinny być one sporządzone w języku polskim lub, o ile rodzaj informacji na to pozwala, w powszechnie zrozumiałej formie graficznej. Wymogu używania języka polskiego nie stosuje się do nazw własnych, znaków towarowych, nazw handlowych, oznaczeń pochodzenia towarów oraz zwyczajowo stosowanej terminologii naukowej i technicznej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ - wg zapotrzebowania dla poszczególnych oddziałów przedszkolnych i z podziałem na poszczególne zadania, a także przygotować dokumenty rozliczeniowe i protokoły odbioru zachowując wskazany powyżej podział. W zakresie zakupu i dostawy sprzętu multimedialnego: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego i multimedialnego znajdują się również w załączniku nr 6 do SIWZ - wg zapotrzebowania dla poszczególnych oddziałów przedszkolnych. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostaw dla sprzętu multimedialnego, umeblowania i wyposażenia oraz dla prac dostosowawczych, a 12 miesięcy dla materiałów dydaktycznych i naukowych. Część 1. Zakup wraz z dostawą, montażem i dostosowaniem wg poniższej specyfikacji: 1)Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci, 2)modernizacja toalet dla personelu, 3)zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, 4)zakup wyposażenia kuchni szkolnej , 5)zakup mebli i wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych wraz z montażem, 6)zakupi i montaż rolet okiennych , 7)zakup wyposażenia wypoczynkowego dla oddziałów przedszkolnych, 8)zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, 9)zakup kompletu wyposażenia BHP zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, 10)Zabezpieczenie grzejników zabudową wraz z montażem, Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ Część 2. Zakup wraz z dostawą wg poniższej specyfikacji: 1)zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, 2)zakup kompletu pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć, 3)zakup kompletu artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Cześć 3. Zakup wraz z dostawą, montażem wg poniższej specyfikacji: 1) zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Systemy operacyjne oraz oprogramowania muszą być ze sobą kompatybilne i mieć możliwość wzajemnej współpracy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany -z nazwy- przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie na terenie Gminy Zawoja. Wykaz oddziałów przedszkolnych biorących udział w w/w projekcie i miejsce wykonania zamówienia: Oddziały przedszkolne przy: Zespół Szkół w Zawoi Centrum- Szkoła Podstawowa nr1-2 oddziały34-222 Zawoja 1551; Zespół Szkół w Skawicy- Szkoła Podstawowa nr 1 -2 oddziały34-221 Skawica 278; Zespół Szkół Zawoja Wilczna- Szkoła Podstawowa nr 2 -2 oddziały34-223 Zawoja 1570; Szkoła Podstawowa nr 4 w Zawoi Przysłop -1 oddział 34-222 Zawoja 886; Szkoła Podstawowa nr 5 w Zawoi Gołynia - 1 oddział 34-222 Zawoja 35A; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawoja.ug.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa istniejącego przedszkola w Bieczu o część żłobkową z dwoma oddziałami i niezbędnym zapleczem oraz całorocznym krytym placem zabaw - bawialnią w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do 3 lat MALUCH - edycja 2016, dostawa wyposażenia żłobka
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urn wyborczych z poliwęglanu litego dla Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa mebli dla Wydziału Inżynierii Lądowej
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie, dostawa i montaż wraz z rozmieszczeniem specjalistycznych szaf magazynowych do przechowywania obiektów tekstylnych ze zbiorów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2015-11-24 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla potrzeb Oddziału ZUS w Tarnowie
Dodano: 2015-11-13 - Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centralnej Sterylizatorni i punktu zbiorczego bielizny czystej i brudnej wraz z pierwszym wyposażeniem - II etap. Zakup pierwszego wyposażenia.
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2015-10-06 - Wykonanie, dostawa i montaż wraz z rozmieszczeniem specjalistycznych szaf magazynowych na walizy poobozowe w ramach zadania - Modernizacja magazynów na walizy, będącego częścią projektu pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu - dziewięć zadań na lata 2012-2015 współfinansowanego z grantu bezpośredniego Komisji Europejskiej w ramach programu Europa dla Obywateli
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i mebli do Zatorskiego Centrum Aktywizacji Zawodowej (w tym Inkubatora przedsiębiorczości) w Zatorze. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Nr procedury DI.271.4.2015
Dodano: 2015-07-23