Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja II

Gminny Zespół Oświaty w Zawoi ogłasza przetarg

  • Adres: 34-222 Zawoja, Zawoja 1307
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 877 54 00 w. 110 , fax. 033 877 50 15
  • Data zamieszczenia: 2014-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty w Zawoi
    Zawoja 1307 1307
    34-222 Zawoja, woj. małopolskie
    tel. 033 877 54 00 w. 110, fax. 033 877 50 15
    REGON: 07069223600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawoja.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia oddziałów przedszkolnych, zakup pomocy dydaktycznych i pomocy naukowych oraz dostosowanie pomieszczeń wg specyfikacji szczegółowej (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytetu IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej; Nr projektu: WND-POKL.09.01.01-12-051/14 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny być dopuszczone do kontaktu z dziećmi (tam gdzie taki kontakt jest uprawdopodobniony)i posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Wykonawca jest obowiązany wydać Zamawiającemu wraz z towarem między innymi instrukcje obsługi, konserwacji. Powinny być one sporządzone w języku polskim lub, o ile rodzaj informacji na to pozwala, w powszechnie zrozumiałej formie graficznej. Wymogu używania języka polskiego nie stosuje się do nazw własnych, znaków towarowych, nazw handlowych, oznaczeń pochodzenia towarów oraz zwyczajowo stosowanej terminologii naukowej i technicznej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ - wg zapotrzebowania dla poszczególnych oddziałów przedszkolnych i z podziałem na poszczególne zadania, a także przygotować dokumenty rozliczeniowe i protokoły odbioru zachowując wskazany powyżej podział. W zakresie zakupu i dostawy sprzętu multimedialnego: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego i multimedialnego znajdują się również w załączniku nr 6 do SIWZ - wg zapotrzebowania dla poszczególnych oddziałów przedszkolnych. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostaw dla sprzętu multimedialnego, umeblowania i wyposażenia oraz dla prac dostosowawczych, a 12 miesięcy dla materiałów dydaktycznych i naukowych. Część 1. Zakup wraz z dostawą, montażem i dostosowaniem wg poniższej specyfikacji: 1)Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci, 2)modernizacja toalet dla personelu, 3)zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, 4)zakup wyposażenia kuchni szkolnej , 5)zakup mebli i wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych wraz z montażem, 6)zakupi i montaż rolet okiennych , 7)zakup wyposażenia wypoczynkowego dla oddziałów przedszkolnych, 8)zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, 9)zakup kompletu wyposażenia BHP zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, 10)Zabezpieczenie grzejników zabudową wraz z montażem, Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ Część 2. Zakup wraz z dostawą wg poniższej specyfikacji: 1)zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, 2)zakup kompletu pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć, 3)zakup kompletu artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Cześć 3. Zakup wraz z dostawą, montażem wg poniższej specyfikacji: 1) zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Systemy operacyjne oraz oprogramowania muszą być ze sobą kompatybilne i mieć możliwość wzajemnej współpracy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany -z nazwy- przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie na terenie Gminy Zawoja. Wykaz oddziałów przedszkolnych biorących udział w w/w projekcie i miejsce wykonania zamówienia: Oddziały przedszkolne przy: Zespół Szkół w Zawoi Centrum- Szkoła Podstawowa nr1-2 oddziały34-222 Zawoja 1551; Zespół Szkół w Skawicy- Szkoła Podstawowa nr 1 -2 oddziały34-221 Skawica 278; Zespół Szkół Zawoja Wilczna- Szkoła Podstawowa nr 2 -2 oddziały34-223 Zawoja 1570; Szkoła Podstawowa nr 4 w Zawoi Przysłop -1 oddział 34-222 Zawoja 886; Szkoła Podstawowa nr 5 w Zawoi Gołynia - 1 oddział 34-222 Zawoja 35A;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawoja.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach