Burmistrz Zatora ogłasza przetarg
- Adres: 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 8412215 , fax. 33 84 10 206
- Data zamieszczenia: 2015-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zatora
Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1 1
32-640 Zator, woj. małopolskie
tel. 33 8412215, fax. 33 84 10 206
REGON: 00053107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i mebli do Zatorskiego Centrum Aktywizacji Zawodowej (w tym Inkubatora przedsiębiorczości) w Zatorze. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Nr procedury DI.271.4.2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia opisanego w tytule jest : Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i mebli do Zatorskiego Centrum Aktywizacji Zawodowej (w tym Inkubatora przedsiębiorczości) w Zatorze. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 2. Zestawienie i opis wszystkich elementów dostawy zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, zatytułowany Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. 3. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia-szczegóły dotyczące rozwiązań równoważnych, oraz rozwiązań niedopuszczalnych jako równoważne, opisano w OPZ. Szczegóły dotyczące kolorystyki, kształtu i innych cech technicznych i użytkowych dostarczanych elementów zamówienia, (a więc cech dopuszczonych jako rozwiązania równoważne), będą uzgadniane przez dostawcę z Zamawiającym, przed dostawą. 4. Rodzaj zamówienia-dostawy. 5. Wspólny słownik zamówień CPV: 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 39110000-6 Siedziska, krzesła 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 39710000-2 El. Sprzęt gosp. Domowego 39831700-3 Autom. Dozownik mydła 39514400-2 Autom. zasobniki na ręczniki papierowe 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi, sanitarnymi itp. w myśl obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu i zamontować wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 8. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek, montaż i właściwe ustawienie dostarczonych wyrobów w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika ZCAZ pod adresem: 32-640 Zator, ul. J. Słowackiego 15, oraz wysprzątanie i doprowadzenie wszystkich pomieszczeń do stanu pierwotnego. 9. UWAGA ! Zamawiający nie ma jeszcze potwierdzenia środków finansowych na dofinansowanie zamówienia z Programu Szwajcarskiego. W związku z tym Zamawiający w zależności od rozwoju sytuacji : a. rozstrzygnie przetarg i ogłosi jego wyniki, a następnie zawrze umowę z Wykonawcą, jeżeli w terminie związania ofertą uzyska potwierdzenie dofinansowania zadania, b. rozstrzygnie przetarg i ogłosi jego wyniki, a następnie wystąpi do wykonawcy o przedłużenie terminu związania ofertą wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp, a Wykonawca wyrazi na to zgodę, jeżeli w pierwotnym terminie związania ofertą dofinansowanie nie zostanie potwierdzone, c. zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, w przypadku nie uzyskania w przedłużonym terminie związania ofertą dofinansowania z Programu Szwajcarskiego lub unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca biorący udział w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12.000,00 zł w jednej z form dopuszczalnych ustawą, przed terminem składania ofert (oryginał dokumentu złożony przed terminem składania ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - wpływ środków przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego nr : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze. Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa istniejącego przedszkola w Bieczu o część żłobkową z dwoma oddziałami i niezbędnym zapleczem oraz całorocznym krytym placem zabaw - bawialnią w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do 3 lat MALUCH - edycja 2016, dostawa wyposażenia żłobka
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urn wyborczych z poliwęglanu litego dla Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa mebli dla Wydziału Inżynierii Lądowej
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie, dostawa i montaż wraz z rozmieszczeniem specjalistycznych szaf magazynowych do przechowywania obiektów tekstylnych ze zbiorów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2015-11-24 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla potrzeb Oddziału ZUS w Tarnowie
Dodano: 2015-11-13 - Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centralnej Sterylizatorni i punktu zbiorczego bielizny czystej i brudnej wraz z pierwszym wyposażeniem - II etap. Zakup pierwszego wyposażenia.
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2015-10-06 - Wykonanie, dostawa i montaż wraz z rozmieszczeniem specjalistycznych szaf magazynowych na walizy poobozowe w ramach zadania - Modernizacja magazynów na walizy, będącego częścią projektu pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu - dziewięć zadań na lata 2012-2015 współfinansowanego z grantu bezpośredniego Komisji Europejskiej w ramach programu Europa dla Obywateli
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa dostawa i montaż mebli do zabudowy oraz uzupełnienie wyposażenia meblowego wraz z niezbędną adaptacją istniejącego w pomieszczeniach WIŚ
Dodano: 2014-11-26