Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promujących Muzeum Historyczne Miasta Krakowa w formie plakatowania, reklamy prasowej, emisji spotów reklamowych w krakowskiej komunikacji miejskiej oraz realizacja filmów promujących projekty Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z publikacją filmów w serwisie YouTube.

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31011 Kraków, Rynek Główny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 422 32 64 , fax. 012 422 32 64
  • Data zamieszczenia: 2017-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
    Rynek Główny 35
    31011 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 422 32 64, fax. 012 422 32 64
    REGON: 27778200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promujących Muzeum Historyczne Miasta Krakowa w formie plakatowania, reklamy prasowej, emisji spotów reklamowych w krakowskiej komunikacji miejskiej oraz realizacja filmów promujących projekty Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z publikacją filmów w serwisie YouTube.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi promocyjne dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje 5(pięć) części: Część nr I Usługa wyklejania plakatów typu B1 promujących projekty Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w ramach Części nr I został szczegółowo określony w załączniku nr 1A do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części nr I zwanym dalej opz. CPV - 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Uwaga: wskazane przez Zamawiającego ilości plakatów są ilościami szacunkowymi obliczonymi na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego na rok 2017 z uwzględnieniem danych z lat ubiegłych. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia wyklejenia min. 80 % podanej liczby plakatów. Zamawiający jest uprawniony do zlecenia wyklejenia większej liczby plakatów jednak nie więcej niż 100% podanej liczby plakatów. Wykonawca nie może wystosowywać roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku gdy nie zostanie zlecone wyklejanie większej liczby plakatów niż wskazane minimum. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie z tytułu wyklejenia faktycznej liczby plakatów. Część nr II Usługa druku i wyklejania plakatów wielkoformatowych promujących projekty Zamawiającego Przedmiot zamówienia w ramach Części nr II został szczegółowo określony w załączniku nr 1B do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części nr II zwanym dalej opz. CPV - 79341400-0- Usługi prowadzenia kampanii reklamowych CPV - 79800000-2- Usługi drukowania i powiązane Część nr III Publikacja ogłoszeń prasowych i wydanie sześciu insertów poświęconych projektom realizowanym przez Zamawiającego Przedmiot zamówienia w ramach Części nr III został szczegółowo określony w załączniku nr 1C do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części nr III zwanym dalej opz. CPV - 79341400-0- Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Część nr IV Reklama w pojazdach Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Krakowie (reklama w telewizji autobusowej lub tramwajowej) Przedmiot zamówienia w ramach Części nr IV został szczegółowo określony w załączniku nr 1D do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części nr IV zwanym dalej opz. CPV - 79341400-0- Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Część nr V Realizacja filmów promujących projekty Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z publikacją filmów w serwisie YouTube Przedmiot zamówienia w ramach Części nr V został szczegółowo określony w załączniku nr 1E do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części nr V zwanym dalej opz. CPV - 92111210-7 Produkcja filmów reklamowych CPV - 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych Uwaga: Zamawiający zastrzega iż zleci wykonanie co najmniej 40 filmów. Wykonawca nie może wystosowywać roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku nie zlecenia wykonania wszystkich 46 filmów. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie z tytułu faktycznie zrealizowanych filmów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach