Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt „Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych na terenie miasta Piły – rozwój strefy przemysłowej Piła południowo – wschodnia”

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 570791164
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt „Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych na terenie miasta Piły – rozwój strefy przemysłowej Piła południowo – wschodnia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt „Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych na terenie miasta Piły – rozwój strefy przemysłowej Piła południowo – wschodnia”, wraz z produkcją materiałów promocyjnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Celem kampanii promocyjnej jest prezentacja terenów inwestycyjnych objętych projektem i Piły jako miasta sprzyjającego rozwojowi działalności gospodarczej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia kampania promocyjna składa się z następujących elementów: 2.1 Opracowanie projektu materiałów promocyjnych wykorzystywanych podczas kampanii promocyjnej tak, aby poszczególne elementy kampanii były ze sobą spójne, wraz ze zdjęciami przedstawiającymi efekty realizacji projektu. 2.2 Spoty promocyjne – opracowanie scenariusza oraz nagranie spotów o długości 60 sekund i 180 sekund w technologii HD, w przystępnej i atrakcyjnej formie graficznej. Materiał przygotowany również w wersjach dla inwestorów zagranicznych (języki angielski i niemiecki – lektor). Obejmować będzie m.in. kwestie: potencjał inwestycyjny miasta i regionu, ofertę inwestycyjną terenów objętych projektem – dane dotyczące lokalizacji, powierzchni, infrastruktury technicznej, dostępności komunikacyjnej, ulg, zwolnień podatkowych dla inwestorów na terenie miasta Piły. Wykorzystane zostaną ujęcia obejmujące całość terenu inwestycyjnego objętego wsparciem wykonane za pomocą zdjęć lotniczych lub przy użyciu drona. 2.3 Kampania internetowa – działania polegające na promowaniu terenów inwestycyjnych za pośrednictwem narzędzi internetowych poprzez zamieszczanie ogłoszeń, banerów reklamowych i filmów, artykułów zawierających informacje o promowanych terenach inwestycyjnych na portalach internetowych oraz na Facebooku: - umieszczenie materiału na profilu Miasto Piła oraz promocja – emisja reklamy za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook przez okres 7 dni; - umieszczenie materiału filmowego o długości 60 sekund na profilu Miasto Piła w serwisie YouTube oraz promocja reklamy przez 7 dni; - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym artykułu sponsorowanego o treści uzgodnionej z zamawiającym oraz banneru – grafiki w panelu Expanded Megabillboard (1100x300px) przez okres jednego tygodnia, - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym artykułu sponsorowanego o treści uzgodnionej z zamawiającym oraz baneru – grafiki o wymiarze 1000x200px w górnej części strony głównej przez okres jednego tygodnia, - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym banneru – grafiki o wymiarze 300x250px w wersji statycznej w okresie obowiązywania umowy w górnej części strony. 2.4 Promocja w mediach – radio, prasa, telewizja: - emisja spotu w telewizji lokalnej w jakości HD w „prime time” – przed i po paśmie informacyjno-publicystycznym nadawanym live przez regionalną telewizję obejmującą zasięgiem powiaty: pilski, złotowski, czarnkowsko-trzcianecki, chodzieski, wałecki; 10 emisji spotu o długości 60 sekund, 10 emisji spotu o długości 180 sekund, - nagranie i emisja reklamy o długości 30 sekund w radiu nadającym na terenie województwa wielkopolskiego – 16 emisji, - emisja reklamy (kolorowa) o wielkości dwóch stron w dwóch wydaniach bezpłatnego miesięcznika o nakładzie co najmniej 16 tys. egz., obejmującego zasięgiem powiaty: chodzieski, pilski, wałecki i złotowski, - emisja reklamy (kolorowa) o wielkości jednej strony w jednym wydaniu bezpłatnego dwutygodnika o nakładzie co najmniej 5 tys. egzemplarzy, obejmującego zasięgiem powiat pilski oraz chodzieski, - emisja reklamy (kolorowa) o wielkości jednej strony w jednym wydaniu bezpłatnego miesięcznika o nakładzie co najmniej 30 tys. egzemplarzy, ukazującego się i kolportowanego do skrzynek pocztowych na terenie Piły, - emisja reklamy (kolorowa) o wielkości pół strony w jednym wydaniu lokalnego tygodnika o nakładzie co najmniej 2500 egzemplarzy, ukazującego się na terenie Piły. 2.5 Opracowanie i druk materiałów promocyjnych, do wykorzystywania podczas wydarzeń gospodarczych (np. targów, misji gospodarczych, konferencji) oraz innych działań promocyjnych, w tym: - broszura promocyjna – format A5, 4 strony, papier 250 g błysk + okładka 250 g błysk, szyty po długim boku, nakład 6000 szt. – opracowanie projektu i wraz z tłumaczeniem na języki angielski i niemiecki, druk, - nośniki elektroniczne (pendrive’y) standard – plastik – USB 3.0. o pojemności min. 16 GB, ze znakowaniem grawerem dwustronnym - 1000 szt. – zawierające materiał promocyjny udostępniony przez Zamawiającego, - teczki ofertowe A4, 350 g, grzbiet 5-6mm, druk kolor 4+4, jednostronny laminat soft touch + lakier UV –1000 szt. – opracowanie projektu, miejsce do umieszczenia pendrive’a – sztanca, oraz druk, - ulotki promocyjne – format A5, druk dwustronny, kolor 4+4 + lakier dyspersyjny, papier: kreda powlekana biała błysk lub 170 g/m, minimum 6000 szt. – dla każdej wersji językowej – polski, niemiecki, angielski. Opracowanie projektu ulotek na podstawie danych udostępnionych przez zamawiającego, druk – dane jak w broszurze. W tekstach umieszczonych w materiałach promocyjnych zostaną zawarte informacje o gospodarce subregionu i miasta: jej specjalizacjach i potencjałach rozwojowych, a także opis oferty inwestycyjnej terenów objętych wsparciem w ramach projektu, wraz z elementami graficznymi. Grupą docelową działań promocyjnych będą podmioty gospodarcze, które wyrażą zainteresowanie realizacją inwestycji na terenie Wielkopolski, ze szczególnym uwzględnieniem podmiotów działających w sektorach innowacyjnych, a także sektorach stanowiących lokalne specjalizacje zgodne z Regionalną Strategią Innowacji (RSI3), np. działalności w zakresie takich obszarów inteligentnych specjalizacji jak: „Przemysł jutra”, „Wyspecjalizowane procesy logistyczne”, „Nowoczesne technologie medyczne”. Szczegółowe treści zostaną uzgodnione z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale VI SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ); 3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, 4. zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – (jeśli dotyczy). W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument winien określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego doświadczenia, zrealizuje te usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 5. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 6. oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). 7. próbki materiałów promocyjnych, określone w Rozdziale VI SIWZ: a) jedną zaprojektowaną i wykonaną broszurę promocyjną, b) jedną zaprojektowaną i wykonaną teczkę ofertową, c) jedną zaprojektowaną i wykonaną ulotkę promocyjną. Zamawiający dokona oceny jakości i estetyki przedłożonych próbek. Jakość i estetyka materiałów promocyjnych stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r., poz. 798 z późn. zm.) wg wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach