Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
- Data zamieszczenia: 2019-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
REGON: 57079116400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile, wraz z produkcją materiałów promocyjnych. 2. Celem kampanii promocyjnej jest promowanie korzystania z transportu publicznego i transportu rowerowego. Kampania promocyjna, ma wzmocnić realizowane w ramach projektu działania infrastrukturalne, w celu doprowadzenia do ograniczenia lub zahamowania trendu odwrotu od transportu publicznego, przyczyniając się tym samym do zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska naturalnego i poprawy płynności ruchu miejskiego. 3. Głównymi elementami kampanii będą: 3.1 zaprezentowanie rozwoju i integracji powiązań komunikacyjnych w układzie lokalnym oraz regionalnym, w oparciu o zrównoważony i dobrze funkcjonujący wewnętrzny układ komunikacyjny miasta oraz poprawę dostępności komunikacyjnej Piły w układzie regionalnym. 3.2 informowanie mieszkańców Piły oraz tzw. sypialni wokół aglomeracji o wprowadzanych zmianach, dogodnościach i korzyściach. 3.3 podkreślenie działań, które mają wpływ na poprawę jakości życia w mieście w wielu aspektach – m.in. bezpieczeństwo, zdrowie, środowisko – zmniejszenie emisji zanieczyszczeń do powietrza. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4. próbki materiałów promocyjnych, określone w Rozdziale VIII SIWZ: a) jeden zaprojektowany i wykonany biuletyn informacyjny, b) jedną zaprojektowaną i wykonaną broszurę informacyjno-promocyjną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przygotowanie koncepcji oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej z okazji 102. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego” w ramach zadania: „Coroczna organizacja i promocja obchodów rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego”
Dodano: 2020-10-19 - Usługa przygotowania, produkcji i emisji 50-sekundowego (+/- 3 sekundy) spotu telewizyjnego WUP w Poznaniu
Dodano: 2020-10-09 - Organizacja i przeprowadzenie kampanii outdoorowej
Dodano: 2020-10-08 - Usługa przygotowania, produkcji i emisji spotów telewizyjnych WUP w Poznaniu
Dodano: 2020-07-03 - Reklama w Internecie
Dodano: 2020-06-30 - „Opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej (zadanie nr 1) i Organizacja dwóch konferencji w siedzibie Zamawiającego oraz dwóch spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski (zadanie nr 2) – w ramach projektu Gospodarna 2050-H2 Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska – kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej”
Dodano: 2020-06-17 - Reklama na portalu społecznościowym Facebook
Dodano: 2019-07-04 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Termalnej 1
Dodano: 2019-06-17 - Organizacja i przeprowadzenie kampanii outdoorowej PO WER 2014-2020
Dodano: 2019-06-11 - Reklama w Internecie
Dodano: 2019-05-09