Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile”

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile, wraz z produkcją materiałów promocyjnych. 2. Celem kampanii promocyjnej jest promowanie korzystania z transportu publicznego i transportu rowerowego. Kampania promocyjna, ma wzmocnić realizowane w ramach projektu działania infrastrukturalne, w celu doprowadzenia do ograniczenia lub zahamowania trendu odwrotu od transportu publicznego, przyczyniając się tym samym do zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska naturalnego i poprawy płynności ruchu miejskiego. 3. Głównymi elementami kampanii będą: 3.1 zaprezentowanie rozwoju i integracji powiązań komunikacyjnych w układzie lokalnym oraz regionalnym, w oparciu o zrównoważony i dobrze funkcjonujący wewnętrzny układ komunikacyjny miasta oraz poprawę dostępności komunikacyjnej Piły w układzie regionalnym. 3.2 informowanie mieszkańców Piły oraz tzw. sypialni wokół aglomeracji o wprowadzanych zmianach, dogodnościach i korzyściach. 3.3 podkreślenie działań, które mają wpływ na poprawę jakości życia w mieście w wielu aspektach – m.in. bezpieczeństwo, zdrowie, środowisko – zmniejszenie emisji zanieczyszczeń do powietrza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4. próbki materiałów promocyjnych, określone w Rozdziale VIII SIWZ: a) jeden zaprojektowany i wykonany biuletyn informacyjny, b) jedną zaprojektowaną i wykonaną broszurę informacyjno-promocyjną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach