Przetargi.pl
„Opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej (zadanie nr 1) i Organizacja dwóch konferencji w siedzibie Zamawiającego oraz dwóch spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski (zadanie nr 2) – w ramach projektu Gospodarna 2050-H2 Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska – kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej”

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-714 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
    al. Niepodległości 34
    61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
    REGON: 63125781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej (zadanie nr 1) i Organizacja dwóch konferencji w siedzibie Zamawiającego oraz dwóch spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski (zadanie nr 2) – w ramach projektu Gospodarna 2050-H2 Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska – kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi z podziałem na zadania częściowe: Zadanie nr 1 - opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej projektu Gospodarna 2050 – H2Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska – kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej, poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej. 1) Wykonawca ma realizować usługę polegającą na: opracowaniu koncepcji Kampanii, będącej uszczegółowieniem wstępnej koncepcji przedkładanej przez Wykonawcę na etapie składania ofert, która obejmować będzie m.in. stworzenie media planu, szczegółowego kalendarza (aktualizowanego, w razie uzasadnionej potrzeby, na bieżąco), opracowanie idei przewodniej Kampanii, key-visual, grafik dla poszczególnych działań kampanii, jak również przygotowanie ogólnej koncepcji planowanych mediów i narzędzi komunikacji z uzasadnieniem - uwzględniającej cele projektu, grupy docelowe; 2) przeprowadzeniu i obsłudze Kampanii, tzn. przygotowaniu następujących elementów Kampanii, w tym minimum: a) spot promocyjny b) kampania w mediach społecznościowych c) stworzenie i prowadzenie platformy internetowej d) wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych. Zadanie nr 2 – organizacja 2 konferencji w siedzibie Zamawiającego oraz 2 spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski w ramach projektu Gospodarna 2050 – H2Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska – kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej, poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej. Wykonawca ma realizować usługę polegającą na: a) organizacji 2 konferencji w siedzibie Zamawiającego; b) organizacji 2 subregionalnych spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący kompleksową usługę zawierają Załączniki Nr 4A i 4B do SIWZ (SOPZ). 3. Zamawiający nie przewiduje zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; 2) Wstępną Koncepcję kreatywną (KK), zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ (zadanie nr 1); 3) Wstępny Opis koncepcji realizacji wydarzeń (WOKRW), zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ (zadanie nr 2); 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych; 5) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów (o ile zachodzi). 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z Załącznikiem Nr 2C do SIWZ; (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach