Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg
- Adres: 61-714 Poznań, al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
- Data zamieszczenia: 2020-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
al. Niepodległości 34
61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
REGON: 63125781600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej (zadanie nr 1) i Organizacja dwóch konferencji w siedzibie Zamawiającego oraz dwóch spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski (zadanie nr 2) – w ramach projektu Gospodarna 2050-H2 Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska – kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi z podziałem na zadania częściowe: Zadanie nr 1 - opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej projektu Gospodarna 2050 – H2Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska – kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej, poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej. 1) Wykonawca ma realizować usługę polegającą na: opracowaniu koncepcji Kampanii, będącej uszczegółowieniem wstępnej koncepcji przedkładanej przez Wykonawcę na etapie składania ofert, która obejmować będzie m.in. stworzenie media planu, szczegółowego kalendarza (aktualizowanego, w razie uzasadnionej potrzeby, na bieżąco), opracowanie idei przewodniej Kampanii, key-visual, grafik dla poszczególnych działań kampanii, jak również przygotowanie ogólnej koncepcji planowanych mediów i narzędzi komunikacji z uzasadnieniem - uwzględniającej cele projektu, grupy docelowe; 2) przeprowadzeniu i obsłudze Kampanii, tzn. przygotowaniu następujących elementów Kampanii, w tym minimum: a) spot promocyjny b) kampania w mediach społecznościowych c) stworzenie i prowadzenie platformy internetowej d) wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych. Zadanie nr 2 – organizacja 2 konferencji w siedzibie Zamawiającego oraz 2 spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski w ramach projektu Gospodarna 2050 – H2Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska – kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej, poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej. Wykonawca ma realizować usługę polegającą na: a) organizacji 2 konferencji w siedzibie Zamawiającego; b) organizacji 2 subregionalnych spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący kompleksową usługę zawierają Załączniki Nr 4A i 4B do SIWZ (SOPZ). 3. Zamawiający nie przewiduje zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; 2) Wstępną Koncepcję kreatywną (KK), zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ (zadanie nr 1); 3) Wstępny Opis koncepcji realizacji wydarzeń (WOKRW), zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ (zadanie nr 2); 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych; 5) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów (o ile zachodzi). 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z Załącznikiem Nr 2C do SIWZ; (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przygotowanie koncepcji oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej z okazji 102. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego” w ramach zadania: „Coroczna organizacja i promocja obchodów rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego”
Dodano: 2020-10-19 - Usługa przygotowania, produkcji i emisji 50-sekundowego (+/- 3 sekundy) spotu telewizyjnego WUP w Poznaniu
Dodano: 2020-10-09 - Organizacja i przeprowadzenie kampanii outdoorowej
Dodano: 2020-10-08 - Usługa przygotowania, produkcji i emisji spotów telewizyjnych WUP w Poznaniu
Dodano: 2020-07-03 - Reklama w Internecie
Dodano: 2020-06-30 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej promującej projekt „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile”
Dodano: 2019-09-25 - Reklama na portalu społecznościowym Facebook
Dodano: 2019-07-04 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Termalnej 1
Dodano: 2019-06-17 - Organizacja i przeprowadzenie kampanii outdoorowej PO WER 2014-2020
Dodano: 2019-06-11 - Reklama w Internecie
Dodano: 2019-05-09