Przetargi.pl
Przeprowadzenie działań promocyjnych dla projektu pn.: Przebudowa ul. Bardzkiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie działań promocyjnych dla projektu pn.: Przebudowa ul. Bardzkiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań promocyjnych dla projektu pn.: Przebudowa ul. Bardzkiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania: - tablic pamiątkowych z granitu 2 szt. - cokołów pod tablice pamiątkowe 2 szt. - nośników elektronicznych 150 szt. - plakatów 30 szt. - ulotek 30 szt. - konferencji prasowej wraz z gadżetami reklamowymi. 3. Wytyczne dla Wykonawcy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - Projekt został wybrany Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 2029/IV/12 z dnia 27 marca 2012 roku do dofinansowania w ramach Działania 3.1 Infrastruktura drogowa, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013; - Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie informacji i promocji wynikających z aktualnego Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10 dostępnego publicznie na stronie internetowej http://www.rpo.dolnyslask.pl - Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do stosowania wytycznych zawartych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia a) Tablice pamiątkowe z granitu - w ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować, wykonać, dostarczyć oraz zamontować tablice pamiątkowe. Tablice muszą być odporne na zmienne warunki atmosferyczne, wykonane z granitu o wymiarach min. 70cm x 90cm x 0,4cm. Mocowanie do cokołu - przez 4 wywiercone otwory, za pomocą kołków rozporowych zaślepionych stalową chromowaną nakładką ozdobną lub za pomocą stalowych chromowanych łapek. Ilość tablic - 2 szt. b) Cokoły pod tablice pamiątkowe - powinny być wykonane z betonu, nachylone z jednej strony. Załączony rysunek poglądowy przedstawia sposób wykonania tablicy wraz z cokołem - 2 szt. c) Ulotki informacyjne A5 - w ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i wykonać ulotki informacyjne A5 148mm - 210mm, na papierze kredowym min 120 gr, pełen kolor, błyszczący - 30 szt. Ulotki muszą być wykonane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. d) Plakaty A2 - w ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i wykonać plakaty informacyjne A2, na papierze kredowym min. 120 gr, pełen kolor - 30 szt. Plakaty powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. e) Nośniki elektroniczne USB - pendrive w klasycznym prostokątnym kształcie z metalową wtyczką USB typu A oraz metalowym - kółkiem- przystosowanym do zamocowania smyczy, kluczy itp. Pendrive w 3 kolorach (czarnym, czerwonym i granatowym), w obrotowej metalowej obudowie, chroniącej przed uszkodzeniami. Pendrive z trwale wgraną prezentacją o treści uzgodnionej z Zamawiającym dotyczącą realizowanego Projektu. Nośniki muszą być objęte gwarancją na okres min. 36 miesięcy. Pojemność 32 GB. Znakowanie: tytuł projektu, źródło finansowania oraz logotypy RPO. Ilość pendrive - 150 szt. Nośniki elektroniczne powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10. f) Konferencja prasowa - w ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić 1 konferencję prasową. Planowana liczba gości około 50 osób. Konferencja odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Sala konferencyjna jest własnością Zamawiającego. Zaproszenia na konferencję należy dostarczyć do maksymalnie 50 osób. Ostateczny katalog adresatów zostanie uzgodniony z Zamawiającym. Zamawiający powiadomi lokalne media o konferencji. Przeprowadzenie konferencji prasowej powinno zostać udokumentowane. Dokumentacja fotograficzna na płytach DVD w 2 egz. oraz w formie papierowej w 2 egz. zostanie dostarczona Zamawiającemu w terminie do 7 dni liczonych od dnia przeprowadzenia konferencji. Dokumentacja fotograficzna powinna zostać wykonana techniką cyfrową z widoczną datą wykonania. Ponadto w kosztach konferencji w ramach przedmiotowego Projektu należy uwzględnić dostarczenie następujących gadżetów promocyjnych: - Komplet parasol i torba na zakupy - parasol składany na 3, możliwy do schowania w dolnej części torby. Torba zapinana na suwak, wykonana z poliestru - 150 szt. w 3 różnych kolorach. - Zestaw podróżny: nadmuchiwana welwetowa poduszka na kark, opaska na oczy i zatyczki do uszu. Całość zapakowana w welwetowe etui, w 2 kolorach - 100 szt. - Zestaw narzędzi z latarką - zestaw śrubokrętów oraz kluczy nasadowych w poręcznym etui z tworzywa sztucznego. W etui wbudowana latarka. Wymaga baterii: AA longlife x 4 szt, dołączonych do wyposażenia. Rozmiar ok.:195 x 130 x 70 mm - 50 szt. - Aluminiowy zestaw piśmienniczy - przyciskany długopis z niebieskim wkładem i mechaniczny ołówek w dobranym kolorystycznie metalowym pudełku - zestaw w kolorze czarnym i bordowym, po 75 szt. - łącznie 150 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu, kogo i tytułem, jakiego postępowania jest wnoszone. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK 1 O/Wrocław nr rachunku dla podmiotów krajowych 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289, dla podmiotów zagranicznych, kod swift: WBKPPLPP, nr iban: PL73109023980000000608003289, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach