Przetargi.pl
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3707100 , fax. 34 3707170
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 3707100, fax. 34 3707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie podzielone jest na 87 części: CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 1 im. Zdobywców Przestworzy dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 2: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 1 im. Zdobywców Przestworzy dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 3: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 2 im. K. K. Baczyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 4: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 2 im. K. K. Baczyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: Kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 5: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 2 im. K.K. Baczyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 6: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 2 im. K.K. Baczyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 7: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 8: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 9: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 10: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 11: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 12: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 13: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 14: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 15: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 16: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 17: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 15 w Zespole Szkół nr 2 im. Polskich Noblistów Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 18: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 15 w Zespole Szkół nr 2 im. Polskich Noblistów Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 19: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 20: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 21: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 22: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 23: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 24: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 25: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 26: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 27: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 28: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne. CZĘŚĆ nr 29: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 30: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 31: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 32: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 33: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 34: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 35: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 36: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 37: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne. CZĘŚĆ nr 38: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 39: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 40: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 36 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 41: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 36 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 42: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 36 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 43: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 36 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 44: Prowadzenie warsztatu artystyczno-tetralno-filmowego w SP nr 36 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 45: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 46: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 47: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 48: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 49: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 50: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 51: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 52: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 53: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 54: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 55: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 56: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 57: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 58: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 59: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 60: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 61: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 62: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 63: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 64: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 65: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 66: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 67: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 68: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 69: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 70: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób. Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 71: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 osób. Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 72: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób. Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne CZĘŚĆ nr 73: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób. Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 74: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 osób. Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 75: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 52 im. Małego Powstańca dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 osób. Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 76: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego CZĘŚĆ nr 77: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 78: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 79: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 80: Prowadzenie terapii integracji sensorycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 81: Prowadzenie kinezjologii edukacyjnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 82: Prowadzenie poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 83: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 84: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 85: Prowadzenie warsztatu terapii integracji sensorycznej w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 86: Prowadzenie terapii metodą Tomatisa w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 osób. CZĘŚĆ nr 87: Prowadzenie zajęć alternatywne metody komunikacji w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. 2. Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z Wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z Zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu. 3. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez Zamawiającego. 4. Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. 5. Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut (60 minut w przypadku zajęć specjalistycznych w Szkołach Specjalnych). 6. Za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach