Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania marketingowego dotyczącego wykorzystania biletów okresowych emitowanych przez MZKZG w Gdańsku , ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni, MZK Wejherowo, PKP SKM w Trójmieście w Gdyni , PR w Warszawie oraz znajomości oferty biletów metropolitalnych na rzecz Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej

Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-247 Gdańsk, ul. Sobótki 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 342-25-00 , fax. 0-58 342-24-99
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej
    ul. Sobótki 9 9
    80-247 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 342-25-00, fax. 0-58 342-24-99
    REGON: 22045390300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzkzg.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania marketingowego dotyczącego wykorzystania biletów okresowych emitowanych przez MZKZG w Gdańsku , ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni, MZK Wejherowo, PKP SKM w Trójmieście w Gdyni , PR w Warszawie oraz znajomości oferty biletów metropolitalnych na rzecz Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie badania marketingowego (zwanego także w dalszej treści ogłoszenia- badaniem) dotyczącego wykorzystania biletów okresowych (miesięcznych oraz 30-dniowych) emitowanych przez MZKZG (Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej) w Gdańsku , ZTM (Zarząd Transportu Miejskiego) w Gdańsku, ZKM (Zarząd Komunikacji Miejskiej) w Gdyni, MZK (Miejski Zakład Komunikacji Wejherowo sp. z o.o.) w Wejherowie, PKP SKM w Trójmieście (PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o) w Gdyni, PR (Przewozy Regionalne sp. z o.o.) w Warszawie oraz znajomości oferty biletów metropolitalnych. Badania należy przeprowadzić w punktach sprzedaży wskazanych przez Zamawiającego, metodą wywiadu bezpośredniego standaryzowanego z wykorzystaniem kwestionariusza opracowanego przez Zamawiającego. Wzór kwestionariusza stanowi załącznik do SIWZ -WZÓR KWESTIONARIUSZA. 2. Listę punktów sprzedaży, liczbę ankieterów oraz dni i godziny, w których należy prowadzić badanie stanowi załącznik numer 7 do SIWZ - ZESTAWIENIE CZASU PRACY ORAZ LICZBY ANKIETERÓW PRACUJĄCYCH W WYBRANYCH PUNKTACH SPRZEDAŻY. 3. Wykonawca może dzielić czas pracy na poszczególnych punktach pomiędzy dowolną liczbę ankieterów. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca badań na inne- w przypadku nieprzewidzianego zamknięcia punktu sprzedaży. 5. Zamawiający przeszkoli maksymalnie 3 (słownie: trzech) trzech koordynatorów badań (pracowników Wykonawcy) w zakresie prawidłowego wypełniania kwestionariusza. 6. Wykonawca przeszkoli ankieterów w zakresie: znajomości taryfy biletów okresowych emitowanych przez MZKZG w Gdańsku, ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni oraz MZK Wejherowo, sposobu prowadzenia wywiadu i rejestrowania odpowiedzi. Ankieterzy przed przystąpieniem do prowadzenia badań zobowiązani będą do uczestnictwa w szkoleniu przeprowadzonym przez Wykonawcę oraz rozmowie weryfikującej wiedzę uzyskaną podczas szkolenia przeprowadzonej przez Zamawiającego przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. W trakcie rozmowy ankieter musi wykazać się m.in. bardzo dobrą znajomością taryfy biletów metropolitalnych emitowanych przez MZKZG oraz znajomością kwestionariusza. Dokładny termin rozmowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudniania nowych ankieterów w trakcie trwania badań. Wywiady zrealizowane przez ankietera, który nie weźmie udziału w szkoleniu oraz rozmowie weryfikującej wiedzę uzyskaną podczas szkolenia nie zostaną zaliczone, jako zrealizowane. 7. Każdy ankieter będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu jednej fotografii legitymacyjnej. W przypadku mężczyzn obowiązuje fotografia w stroju reprezentacyjnym tj. koszula i krawat. 8. Badania należy prowadzić wykorzystując wyłącznie kwestionariusz przygotowany przez Zamawiającego (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do SIWZ -WZÓR KWESTIONARIUSZA), przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do wydrukowania niezbędnej do przeprowadzenia całości badań, liczby kwestionariuszy na arkuszach formatu A4. Kwestionariusz zostanie przekazany Wykonawcy w formie elektronicznej w dniu podpisania umowy. 9. Na każdym kwestionariuszu należy wpisać miejsce realizacji badań, datę, godziny pracy oraz imię i nazwisko ankietera przeprowadzającego badania. Bez wymienionych zapisów wywiady nie zostaną zaliczone, jako zrealizowane. 10. Wywiad należy przeprowadzić z: a) osobami które posiadają metropolitalny bilet okresowy (miesięczny lub 30-dniowy) zadając pytania dotyczące wyłącznie Części I - tabela podróży; b) osobami posiadającymi bilety okresowe pozostałych organizatorów (ZTM w Gdańsku lub ZKM w Gdyni lub MZK Wejherowo lub PKP SKM w Trójmieście w Gdyni lub Przewozów Regionalnych w Warszawie) zadając pytania z Części I - tabela podróży oraz Części II; c) pozostałymi osobami nieposiadającymi biletów okresowych, a które przyszły do punktu aby np. zakupić bilety jednorazowe, uzyskać informację itp. W tym wypadku należy zadać pytania wyłącznie z Części II. 11. Jednej tabeli podróży odpowiadają odpowiedzi udzielane wyłącznie przez jednego respondenta i dotyczące zrealizowanych przez niego przejazdów w dniu poprzedzającym badanie na podstawie posiadanego w tym dniu biletu okresowego. Wywiad należy prowadzić z osobami, które w dniu poprzedzającym badanie zrealizowały przejazdy transportem zbiorowym na podstawie biletu okresowego. Każdorazowo należy zanotować: a. nominał biletu okresowego na podstawie, którego respondent realizował przejazd w dniu poprzedzającym badanie; b. emitenta biletu: MZKZG - Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej w Gdańsku albo ZTM - Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku albo ZKM - Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni albo MZK - Miejski Zakład Komunikacji Wejherowo albo SKM - PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście w Gdyni albo PR - Przewozy Regionalne; W odniesieniu do przejazdów zrealizowanych na podstawie biletów metropolitalnych emitowanych przez MZKZG należy zanotować rodzaj biletu metropolitalnego: M - bilet kolejowo-komunalny wszystkich organizatorów; ZTM+kolej - bilet kolejowo-komunalny dwóch organizatorów: obowiązuje w pociągach Przewoźników Kolejowych (SKM, PR) oraz w pojazdach ZTM w Gdańsku; ZKM+kolej - bilet kolejowo-komunalny dwóch organizatorów: obowiązuje w pociągach Przewoźników Kolejowych (SKM, PR) oraz w pojazdach ZKM w Gdyni; MZK+kolej - bilet kolejowo-komunalny dwóch organizatorów: obowiązuje w pociągach Przewoźników Kolejowych (SKM, PR) oraz w pojazdach MZK Wejherowo; K - komunalny; c. poszczególne przejazdy autobusem, tramwajem, trolejbusem (wpisując dla każdego przejazdu odpowiedni numer linii), przejazdy pociągami PKP Szybkiej Kolei Miejskiej (wpisując dla każdego przejazdu SKM oraz relację przejazdu od stacji do stacji), pociągami Przewozów Regionalnych (wpisując PR oraz relację przejazdu). W przypadku gdy respondent nie wykonywał przejazdów na podstawie posiadanego biletu należy postawić kreskę. Bez wymienionych zapisów wywiad nie zostanie zaliczony, jako zrealizowany. 12. Badanie należy przeprowadzić w bezpośredniej rozmowie z respondentem. Nie jest dopuszczalne samodzielne wpisywanie odpowiedzi w kwestionariuszu przez respondenta. 13. Badania w danym punkcie należy prowadzić w sposób ciągły w godzinach przewidzianych w załączniku do SIWZ - ZESTAWIENIE CZASU PRACY ORAZ LICZBY ANKIETERÓW PRACUJĄCYCH W WYBRANYCH PUNKTACH SPRZEDAŻY. 14. Ankieterzy zobowiązani są do prowadzenia badań w sposób ciągły, tzn. gdy kończą przeprowadzać wywiad z jedną osobą podchodzą do kolejnej. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy przy punkcie sprzedaży nie ma osób. 15. Ankieterzy mają obowiązek przeprowadzić maksymalną możliwą liczbę wywiadów w trakcie trwania badań. 16. W badaniu priorytetem są osoby posiadające metropolitalne bilety okresowe i te osoby należy w pierwszej kolejności poddać badaniu. 17. Wywiadów nie należy przeprowadzać w momencie, gdy respondent jest obsługiwany przez kasjerkę/kasjera. Wywiad należy przeprowadzić z respondentem przed rozpoczęciem lub po zakończeniu obsługi przez kasjerkę/kasjera. 18. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na co najmniej 3 (słownie: trzy) dni przed rozpoczęciem badań harmonogram pracy poszczególnych ankieterów zawierający numer ankietera, imię i nazwisko ankietera, punkt badań, datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy. 19. Wszystkie wywiady z określonego dnia prowadzenia badań należy pozostawić po zakończeniu pracy w kasie, przy której były one prowadzone. 20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość natychmiastowego wykluczania z zespołu ankieterów osób, u których stwierdzono fałszowanie danych. 21. W przypadku wykrycia fałszowania danych przez ankietera Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezaliczenia jego wszystkich wywiadów - zarówno z danego dnia, jak i dni poprzednich. 22. Zamawiający zastrzega możliwość ingerowania w pracę ankieterów przez swoich przedstawicieli w celu poprawienia jakości prowadzonych badań. 23. Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia kontroli niejawnych polegających na obserwacji przez osoby celowo wyznaczone przez Zamawiającego w celu weryfikacji poprawności badań. 24. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieuznania badań wykonanych w punkcie gdy: a) w trakcie kontroli w punkcie wywiady będzie prowadził jeden ankieter, a zgodnie z załącznikiem do SIWZ powinno być dwóch; b) w trakcie kontroli zostanie stwierdzony brak ankietera/ankieterów przez co najmniej 15 (słownie: piętnaście) minut; c) wykryte zostanie fałszowanie danych przez ankietera (w tym przypadku badanie zostanie nieuznane, nawet gdy w punkcie pracuje dwóch ankieterów na raz, a tylko jednemu udowodni się fałszowanie danych); d) w trakcie kontroli zostanie stwierdzony brak aktywności ankietera/ankieterów przez co najmniej 15 (słownie: piętnaście) minut. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy przy punkcie sprzedaży nie ma osób. 25. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we WZORZE UMOWY
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793112009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dowód wpłacenia /wniesienia wadium w wysokości i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2/ Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % (słownie: dziesięć procent) ceny

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mzkzg.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach