Przetargi.pl
Usługa remontu okresowego statku naukowo-badawczego s/y Oceania

Instytut Oceanologii PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 81-712 Sopot, ul. Powstańców Warszawy 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5517281 , fax. 058 5512130
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Oceanologii PAN
    ul. Powstańców Warszawy 55 55
    81-712 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5517281, fax. 058 5512130
    REGON: 00063246700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iopan.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa remontu okresowego statku naukowo-badawczego s/y Oceania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia jest następujący: A. Dział maszynowy. 1) Przegląd uszczelnienia dziobowego i rufowego linii wału oraz wymiana oleju pochwy wału. 2) Wymiana zaworu (przepustnica DN100) na systemie wody morskiej. 3) Podział dwoma dodatkowymi flanszami rurociągu odlotu wody morskiej z silnika głównego. Uwaga: Rurociąg posiada stosunkowo dużą średnicę, po wykonaniu spawania konieczne jest ponowne cynkowanie i malowanie. 4) Kontrola stanu uzębienia przekładni turbiny wałowej. Pomiar luzów międzyzębnych. B. Dział pokładowy. 1) Naprawa kluzy kotwicznej windy linowej. 2) Wymiana górnej i dolnej rolki przy kluzie kotwicy linowej. 3) Piaskowanie oraz malowanie pawęży rufowej. 4) Instalacja sondy logu elektronicznego SB-60-SA w dnie statku oraz doprowadzenie sygnału na mostek i montaż odbiornika CD401 124/224 Speed Log (urządzenia zostanie dostarczone przez Zamawiającego). Uwaga: Log powinien zostać zamontowany w miejscu starego logu, w okolicach 36 wręgu (mniejszy otwór na zdjęciu stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ) lub w innym miejscu dogodnym dla montującego, uzgodnionym z Zamawiającym i z PRS (np. komora, w której znajduje się ADCP - zdjęcie stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ). 5) Mycie hydromonitorem dna statku oraz malowanie farbą antyporostową. Konserwacja miejsc z uszkodzoną nawierzchnią. 6) Wymiana cynków po weryfikacji (max 6 sztuk). 7) Naprawa górnej rei pomiarowej. Mocowanie linek prowadzących i usztywniających reję, prostowanie rei. Praca z kosza dźwigowego na wysokości ok. 30m., czas pracy dźwigu ok. 8 godzin. 5. Wykonawca w cenie oferty winien uwzględnić wszystkie niezbędne czynności związane z wyżej wymienionym zakresem remontu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do kompletnego, wysokiej jakości i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac remontowych statku s/y Oceania, zapewnienie warunków bezpieczeństwa przy ich wykonywaniu oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane podczas tych prac. 8. Wykonawca przy wykonywaniu prac remontowych jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt, w ramach ustalonego w niniejszej umowie wynagrodzenia ryczałtowego do: 1) zapewnienia wykwalifikowanej kadry technicznej, a także odpowiedniego sprzętu, 2) protokolarnego przyjęcia statku w terminie wskazanym w umowie, 3) zorganizowania zaplecza remontowego, w tym pozwalającego na magazynowanie materiałów i sprzętu wykorzystywanego do realizowanych prac, 4) zapewnienia możliwości całodobowego korzystania przez załogę statku z zaplecza socjalnego, w tym zapewnić i doprowadzić rurociąg odprowadzający nieczystości ze statku do kanalizacji lub zapewnić korzystanie z toalet na terenie postoju statku dla załogi remontowanego statku, wraz z odbiorem nieczystości, 5) zabezpieczenia mienia znajdującego się na statku w okresie od czasu jego przejęcia do chwili protokolarnego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, 6) przestrzegania wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ochrony środowiska, 7) zabezpieczenia i ochrony statku przed wypadkiem poniesienia szkody, spowodowanej przez działania osób trzecich, a w przypadku jej wystąpienia do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego i właściwych podmiotów w celu umożliwienia określenia zakresu powstałej szkody, zgłoszenia ewentualnych roszczeń, naprawienia szkody i jej ewentualnych skutków, 8) utrzymywania należytego porządku na remontowanym statku, miejsce wykonywania prac powinno być czyste i uporządkowane, bez pozostawania materiałów i sprzętu zbędnych do prowadzenia prac, a także odpadów, 9) zagospodarowania wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórki oraz odpadów powstałych podczas remontu statku (m.in. zużyte oleje i smary, szlamy, pozostałości po wykonywanych pracach), które przechodzą na własność Wykonawcy, i który zobowiązany jest usunąć je ze statku, a następnie zagospodarować zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz przekazania Zamawiającemu kopii kart przekazania odpadów, 10) wykonywania w czasie realizacji prac wszystkich niezbędnych sprawdzeń, pomiarów i badań, które powinny być przeprowadzone zgodnie z właściwymi normami i procedurami przez przedsiębiorców posiadających uznanie PRS, o ile będzie to wymagane przez PRS, 11) wykonania przyłączy celem zaopatrzenia miejsca wykonywania prac w wodę, energię elektryczną i innych mediów, oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, 12) zawiadamiania Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej (za pośrednictwem e-mail) o wykonaniu robót zanikowych lub ulegających zakryciu, umożliwiając ich sprawdzenie w terminie 2 dni roboczych od daty powiadomienia i uzyskiwania potwierdzenia ich odbioru przez Zamawiającego, PRS, ewentualnie inne właściwe organy administracji, 13) doprowadzenia po zakończeniu prac do należytego stanu i porządku statku i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego, wynikającego z niniejszej umowy, w tym usunięcia ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 14) wykonywania wszystkich zaleceń PRS, innych właściwych organów i instytucji oraz Zamawiającego wydawanych w związku z pracami remontowymi realizowanymi zgodnie z przepisami prawa i postanowieniami niniejszej umowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 522410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iopan.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną