Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania marketingowego dotyczącego wykorzystania biletów okresowych emitowanych przez MZKZG w Gdańsku, ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni, MZK Wejherowo oraz PKP SKM w Trójmieście w Gdyni na rzecz Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej

Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-247 Gdańsk, ul. Sobótki 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 342-25-00 , fax. 0-58 342-24-99
  • Data zamieszczenia: 2012-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej
    ul. Sobótki 9 9
    80-247 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 342-25-00, fax. 0-58 342-24-99
    REGON: 22045390300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzkzg.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania marketingowego dotyczącego wykorzystania biletów okresowych emitowanych przez MZKZG w Gdańsku, ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni, MZK Wejherowo oraz PKP SKM w Trójmieście w Gdyni na rzecz Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie badania marketingowego dotyczącego wykorzystania biletów okresowych (miesięcznych oraz 30-dniowych) emitowanych przez MZKZG (Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej) w Gdańsku, ZTM (Zarząd Transportu Miejskiego) w Gdańsku, ZKM (Zarząd Komunikacji Miejskiej) w Gdyni, MZK (Miejski zakład Komunikacji Wejherowo sp. z o.o.) w Wejherowie oraz SKM w Trójmieście (PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o) w Gdyni . Badania należy przeprowadzić w punktach sprzedaży wskazanych przez Zamawiającego, metodą wywiadu bezpośredniego standaryzowanego z wykorzystaniem kwestionariusza opracowanego przez Zamawiającego. Badanie należy przeprowadzić w dniach: 29 marca (16 punktów sprzedaży), 30 marca (23 punkty sprzedaży) i 31 marca (16 punktów sprzedaży) oraz 3 kwietnia (23 punkty sprzedaży) 2012 roku. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we WZORZE UMOWY stanowiącym integralną część SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793112009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1/ Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu. 2/ Zamwiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 10 % (dziesięć procent) ceny

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mzkzg.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach