Przetargi.pl
Przeprowadzenie badań marketingowych dla Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni w 2010 roku

Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
    ul. Zakręt do Oksywia 10 10
    81-244 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
    REGON: 19060628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badań marketingowych dla Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    GRUPA 1 - Przeprowadzenie badań zapełnienia pojazdów, struktury (identyfikacji nominałów) biletów posiadanych przez wszystkich pasażerów z uwzględnieniem liczby osób uprawnionych do przejazdów bezpłatnych, ulgowych i liczby gapowiczów, oraz wykorzystania biletów okresowych w 5% (słownie: pięć procent) wybranych zadań obsługiwanych przez ZKM w Gdyni. Przez zadanie Wykonawca rozumie wszystkie kursy wykonane przez wybrany pojazd od momentu wyjazdu z bazy w badanym dniu do jego powrotu do bazy po wykonaniu ostatniego kursu. Zamawiający dokona wyboru 5% (słownie: pięć procent) zadań przeznaczonych do badania i niezwłocznie przekaże je Wykonawcy w terminie nie krótszym niż 14 (słownie: czternaście) dni przed ich rozpoczęciem.. Liczba wybranych zadań nie przekroczy 17 (słownie: siedemnaście) w dzień powszedni, 9 (słownie: dziewięć) w sobotę i 7 (słownie: siedem) w niedzielę. Wykonawca przed rozpoczęciem badań otrzyma od Zamawiającego komplet szczegółowych rozkładów jazdy na wszystkie zadania podlegające badaniu oraz komplet wzorów instrumentów badawczych (kart pomiarowych) obowiązujących na poszczególnych liniach. GRUPA 2 - Przeprowadzenie badań zapełnienia pojazdów, struktury (identyfikacji nominałów) biletów posiadanych przez wszystkich pasażerów z uwzględnieniem liczby osób uprawnionych do przejazdów bezpłatnych i ulgowych, liczby gapowiczów, oraz wykorzystania biletów okresowych na liniach obsługiwanych przez ZKM w Gdyni. Badaniami objęte są następujące gminy i linie komunikacyjne: - gmina Kosakowo (linie N94, 145, 146, 165, 173, 194, 770), - gmina Szemud (linia 191), - gmina Żukowo (linie N10, Z, 171), - gmina i miasto Wejherowo (linie J, 88, 288), - Rumia (linie N30, J, R, 85, 86, 88, 173, 288, 770), - Sopot (linie S, 21, 31, 144, 177, 181, 185, 187, 244, 700, 710), - Reda (linia J)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793112009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykazanie się wykonaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usługi/usług w zakresie przeprowadzonych badań marketingowych o łącznej wartości nie mniejszej od: GRUPA 1 - 22 500 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące pięćset złotych) netto, GRUPA 2 - 45 000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych) netto; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych ( informacji) zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia: a) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, b) wykazu usługi/usług wykonanych/wykonywanych przez Wykonawcę z podaniem jej/ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; jeżeli Wykonawca w ww. wykazie wykazał, że polega na zasobach innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia poprzez przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, c) dokumentu/dokumentów potwierdzającego/ych, że usługa/usługi wskazane w WYKAZIE USŁUG zostały wykonane lub są wykonywane należycie. II W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający żąda złożenia: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w odniesieniu do osób fizycznych, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 226, poz.1817) - w zakresie wskazanym w pkt.II . IV. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie warunki udziału w niniejszym postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć dodatkowo : a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów i oświadczeń wymienionych w ust.II. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający nie zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkmgdynia.pl/siwz/siwz_zkm-zp-n-1-10.pdf
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach