Przetargi.pl
Przeprowadzenie analizy działek objętych wywłaszczeniem pod drogę oraz analiza 238 spraw znajdujących w Archiwum Zakładowym (2 zadania)

Powiat Częstochowski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Częstochowski
    ul. Jana III Sobieskiego 9 9
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
    REGON: 15218083700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie analizy działek objętych wywłaszczeniem pod drogę oraz analiza 238 spraw znajdujących w Archiwum Zakładowym (2 zadania)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie analizy około 107 działek Skarbu Państwa gruntów wsi Kolonia Rędziny, Rędziny Okupniki, Rudniki, Konin III, gmina Rędziny objętych w latach 1962-1971 wywłaszczeniem pod drogę. Zakres pracy: 1.Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej, wykazów synchronizacyjnych, koniecznych do wprowadzenia zmian w bazie ewidencji gruntów i budynków oraz regulacji stanów prawnych w księgach wieczystych. Pomiar w terenie w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji. 2.Zamawiający posiada tytuły prawne dla w/w działek Skarbu Państwa oraz wstępną analizę dokumentacji geodezyjnej. 3.Sytuacje wątpliwe, w wyniku których niemożliwym będzie wykonanie zlecenia, po uzgodnieniu z zamawiającym, Wykonawca opisze w protokole rozbieżności, Zamawiający wypłaci wówczas Wykonawcy wynagrodzenie w wys. 30 % ceny jednostkowej brutto, za wykonanie przedmiotu zamówienia. 4.Przygotowanie wniosków do GK o wprowadzenie zmian w ewidencji gruntów i budynków oraz sporządzenie wypisów i wyrysów. 5.Po uzyskaniu wypisów i wyrysów sporządzenie oraz złożenie wniosków w Sądzie Rejonowym w Częstochowie, na wymaganym druku, celem regulacji działek na rzecz Skarbu Państwa. 6.W przypadku wezwania Sądu do usunięcia braków formalnych wniosku lub w przypadku odrzucenia wniosku, Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego i we wskazanym przez niego terminie, do przygotowania poprawionych wniosków i udzielenia wyjaśnień w sprawie oraz dołączenia niezbędnej dokumentacji, a następnie złożenia w/w dokumentów w Sądzie. Powyższe może mieć miejsce zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej zakończeniu. Zadanie 2 - Przedmiotem zamówienia jest analiza około 238 spraw znajdujących się w Zakładowym Archiwum Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach Oddział Zamiejscowy w Częstochowie ul. Sobieskiego 7 z obszaru gmin położnych na terenie Starostwa Powiatowego w Częstochowie, dot. wywłaszczenia z lat 1974/75. Do zadań Wykonawcy należy: - wskazanie decyzji administracyjnych, które nie zostały ujawnione w rejestrze ewidencji gruntów i budynków. Dla prawidłowych decyzji Wykonawca uzyska klauzulę ostateczności, - w sytuacjach niezbędnych do ujawnienia decyzji w ewidencji gruntów i budynków, sporządzi wykazy synchronizacyjne. - wskazanie decyzji które, nie mogą zostać z przyczyn formalnych ujawnione w ewidencji gruntów i budynków, wraz z opisem w protokole, stwierdzonych niezgodności i propozycją ich usunięcia, - przygotowanie pisma do ewidencji gruntów i budynków w sprawie ujawnienia decyzji i sporządzenia wypisów i wyrysów do założenia ksiąg wieczystych, - po uzyskaniu wypisów i wyrysów sporządzi oraz złoży wnioski w Sądzie Rejonowym w Częstochowie, na wymaganym druku, celem założenia księgi wieczystej na rzecz Skarbu Państwa, - w przypadku wezwania Sądu do usunięcia braków formalnych wniosku lub w przypadku odrzucenia wniosku, Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego i we wskazanym przez niego terminie, do przygotowania poprawionych wniosków i udzielenia wyjaśnień w sprawie oraz dołączenia niezbędnej dokumentacji, a następnie złożenia w/w dokumentów w Sądzie. Powyższe może mieć miejsce zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej zakończeniu. Pozostałe informacje dot. obu zadań znajdują sie znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791310001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach