Przetargi.pl
Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gminy Konopiska

Powiat Częstochowski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
  • Data zamieszczenia: 2012-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Częstochowski
    ul. Jana III Sobieskiego 9 9
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
    REGON: 15218083700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gminy Konopiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest archiwizacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów dla gminy Konopiska z możliwością wyszukiwania informacji na podstawie nr działki i właściciela. Zakres i technologia prac: 1)Skanowanie a.rozdzielczość skanowania 400 DPI, kolor; b.skany powinny być odpowiednio zorientowane, aby korzystanie z nich było możliwe bez obracania; c.strony składające się z dwóch kart (dla których treść poszczególnych rubryk przechodzi z jednej karty na drugą) muszą być zeskanowane w całości do jednego pliku; d.w przypadku nieczytelnych skanów, należy je uczytelnić w programie do obróbki obrazów rastrowych; e.pliki należy zapisać w formacie jpg; f.UWAGA: Część rejestrów (głownie tych w formacie A-3) w celu poprawnego i czytelnego zeskanowania będzie wymagała rozszycia i po zeskanowaniu doprowadzenia do stanu nie gorszego niż przed skanowaniem. 2)Pliki należy umieścić w zdefiniowanej strukturze katalogów: a.katalog główny o nazwie gminy; b.wewnątrz podkatalogi o nazwie obrębu; c.wewnątrz podkatalogi o nazwie zgodne z nr tomu; d.nazwy plików muszą być zgodne z numerem strony w rejestrze; e.w przypadku braku numerów stron Wykonawca zanumeruje oddzielnie każdy tom od nr 1 do n. 3)Rejestry po zeskanowaniu nie mogą być w gorszym stanie technicznym niż przed skanowaniem. W razie konieczności należy wymienić, wzmocnić okładki opisując na nich informacje zgodnie z dotychczasowy opisem. 1)Baza obiektów. a.Wykonawca dla zeskanowanych rejestrów utworzy bazę danych zawierającą następujące obiekty: działki wraz z kartami mapy (łącznie z działkami wykreślonymi), właścicieli (łącznie z wykreślonymi), pozycji rejestrowych (łącznie z wykreślonymi), strony rejestru z opisaniem nr tomu, nazwy gminy i obrębu. dwukierunkowe relacje: działki - strony, działki - pozycja, właściciele - strony, właściciele - pozycja, pozycja - strony. Baza musi być założona oddzielnie dla każdego obrębu. Baza musi być w formacie Excel-a. (Należy zwrócić uwagę na prawidłowe formatowanie komórek) b.Wykonawca sporządzi w formie operatu posortowane wykazy na podstawie danych zawartych w stworzonej bazie. działek z informacją o obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony; właścicieli z informacją obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony; pozycji z informacją o obrębie, tomie, numerach stron stanowiących pozycję . Pozostałe informacje dot. obu zadań znajdują sie znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791310001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach