Powiat Częstochowski ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
- Data zamieszczenia: 2012-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Częstochowski
ul. Jana III Sobieskiego 9 9
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
REGON: 15218083700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gminy Konopiska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest archiwizacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów dla gminy Konopiska z możliwością wyszukiwania informacji na podstawie nr działki i właściciela. Zakres i technologia prac: 1)Skanowanie a.rozdzielczość skanowania 400 DPI, kolor; b.skany powinny być odpowiednio zorientowane, aby korzystanie z nich było możliwe bez obracania; c.strony składające się z dwóch kart (dla których treść poszczególnych rubryk przechodzi z jednej karty na drugą) muszą być zeskanowane w całości do jednego pliku; d.w przypadku nieczytelnych skanów, należy je uczytelnić w programie do obróbki obrazów rastrowych; e.pliki należy zapisać w formacie jpg; f.UWAGA: Część rejestrów (głownie tych w formacie A-3) w celu poprawnego i czytelnego zeskanowania będzie wymagała rozszycia i po zeskanowaniu doprowadzenia do stanu nie gorszego niż przed skanowaniem. 2)Pliki należy umieścić w zdefiniowanej strukturze katalogów: a.katalog główny o nazwie gminy; b.wewnątrz podkatalogi o nazwie obrębu; c.wewnątrz podkatalogi o nazwie zgodne z nr tomu; d.nazwy plików muszą być zgodne z numerem strony w rejestrze; e.w przypadku braku numerów stron Wykonawca zanumeruje oddzielnie każdy tom od nr 1 do n. 3)Rejestry po zeskanowaniu nie mogą być w gorszym stanie technicznym niż przed skanowaniem. W razie konieczności należy wymienić, wzmocnić okładki opisując na nich informacje zgodnie z dotychczasowy opisem. 1)Baza obiektów. a.Wykonawca dla zeskanowanych rejestrów utworzy bazę danych zawierającą następujące obiekty: działki wraz z kartami mapy (łącznie z działkami wykreślonymi), właścicieli (łącznie z wykreślonymi), pozycji rejestrowych (łącznie z wykreślonymi), strony rejestru z opisaniem nr tomu, nazwy gminy i obrębu. dwukierunkowe relacje: działki - strony, działki - pozycja, właściciele - strony, właściciele - pozycja, pozycja - strony. Baza musi być założona oddzielnie dla każdego obrębu. Baza musi być w formacie Excel-a. (Należy zwrócić uwagę na prawidłowe formatowanie komórek) b.Wykonawca sporządzi w formie operatu posortowane wykazy na podstawie danych zawartych w stworzonej bazie. działek z informacją o obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony; właścicieli z informacją obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony; pozycji z informacją o obrębie, tomie, numerach stron stanowiących pozycję . Pozostałe informacje dot. obu zadań znajdują sie znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791310001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego w trybie zasiedzenia na rzecz Skarbu Państwa - 8 części
Dodano: 2014-09-12 - Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Kamienica Polska, Kruszyna, Janów, Starcza
Dodano: 2013-11-28 - Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla nieruchomości Skarbu Państwa
Dodano: 2013-11-15 - Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Poczesna i Rędziny (2części)
Dodano: 2013-11-08 - Archiwizacja operatów geodezyjnych stanowiących zasób PODGiK w Częstochowie oraz archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Mstów i Poczesna (3 zadania)
Dodano: 2013-10-22 - Sporządzenie pełnej dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do odłączenia nieruchomości Skarbu Państwa z Rep. Hip. - 13 zadań
Dodano: 2013-10-21 - Sporządzenie pełnej dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do odłączenia nieruchomości Skarbu Państwa z Rep. Hip. - 11 zadań
Dodano: 2013-10-11 - Sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej, niezbędnej do uregulowania stanu prawnego nieruchomości położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego.
Dodano: 2012-12-07 - Archiwizacja operatów geodezyjnych stanowiących zasób PODGiK w Częstochowie
Dodano: 2012-11-16 - Przeprowadzenie analizy dokumentacji ksiąg wieczystych (3 zadania).
Dodano: 2012-10-31