Przetargi.pl
Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Kamienica Polska, Kruszyna, Janów, Starcza

Powiat Częstochowski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Częstochowski
    ul. Jana III Sobieskiego 9 9
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
    REGON: 15218083700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Kamienica Polska, Kruszyna, Janów, Starcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gmin Kamienica Polska, Kruszyna, Janów, Starcza. 1. Zakres opracowania i ilość jednostek: Łącznie około 30 000 stron rejestru (strony składające się z dwóch kart liczone są jako jedna strona! pkt 3.1c). W przypadku mniejszej ilości stron Zamawiający wskaże kolejne tomy do opracowania, tak aby z dokładnością do 100 stron Wykonawca opracował zakładane 30 000. W przypadku przekroczenia ilości stron przed opracowaniem wskazanych niżej tomów Wykonawca wstrzyma pracę do czasu podjęcia decyzji przez Zamawiającego o ich kontynuowaniu. 2. Cel opracowania a. archiwizacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów z umożliwieniem wyszukiwania informacji na podstawie nr działki i właściciela. 3. Zakres i technologia prac: 1) Skanowanie a. rozdzielczość skanowania 400 DPI, kolor b. skany powinny być odpowiednio zorientowane, aby korzystanie z nich było możliwe bez obracania c. strony składające się z dwóch kart (dla których treść poszczególnych rubryk przechodzi z jednej karty na drugą) muszą być zeskanowane w całości do jednego pliku d. w przypadku nieczytelnych skanów, należy je uczytelnić w programie do obróbki obrazów rastrowych e. pliki należy zapisać w formacie jpg f. UWAGA: Część rejestrów (głownie tych w formacie A-3) w celu poprawnego i czytelnego zeskanowania będzie wymagała rozszycia. 2) Rejestry po zeskanowaniu nie mogą być w gorszym stanie technicznym niż przed skanowaniem. W razie konieczności należy uporządkować, wzmocnić i zszyć strony, wymienić okładki opisując na nich informacje zgodnie z dotychczasowy opisem (oprawa introligatorska). Dotyczy to także rejestrów oznaczonych w wykazie do renowacji. 3) Baza obiektów. a. Wykonawca dla zeskanowanych rejestrów utworzy bazę danych zawierającą następujące obiekty: działki wraz z kartami mapy (łącznie z działkami wykreślonymi), właścicieli (łącznie z wykreślonymi), pozycji rejestrowych (łącznie z wykreślonymi), strony rejestru z opisaniem nr tomu, nazwy gminy i obrębu, dwukierunkowe relacje: działki - strony, działki - pozycja, właściciele - strony, właściciele - pozycja, pozycja - strony b. Baza musi być założona dla całej gminy w dwóch plikach formatu tekstowego zawierających dane oddzielone separatorem. Założona baza musi być spójna z założoną strukturą katalogów oraz nazewnictwem odpowiadającym poszczególnym wpisom skanów stron rejestru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791310001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach