Przetargi.pl
Przeprowadzenie akcji promocyjno-edukacyjnych oraz promocji projektu pod nazwą Rozwój selektywnej zbiórki odpadów na terenie gmin Dąbrowa Górnicza, Siewierz i Sławków

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2010-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie akcji promocyjno-edukacyjnych oraz promocji projektu pod nazwą Rozwój selektywnej zbiórki odpadów na terenie gmin Dąbrowa Górnicza, Siewierz i Sławków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie akcji promocyjno-edukacyjnych oraz promocji projektu pod nazwą Rozwój selektywnej zbiórki odpadów na terenie gmin Dąbrowa Górnicza, Siewierz i Sławków i obejmuje w szczególności: Akcję promocyjną, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany do dostawy materiałów edukacyjno-informacyjnych t.j. ulotek, broszur edukacyjnych, plakatów, obwieszczeń, banerów. Akcję promocyjno - edukacyjną, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany do: przygotowania akcji promocyjno-edukacyjnych, których celem jest podniesienie świadomości ekologicznej wśród mieszkańców Gminy oraz zapewnienia nagród - gadżetów promujących projekt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. Akcja promocyjna 1.W ramach akcji promocyjnej Wykonawca jest zobowiązany do opracowania graficznego i wykonania wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego następujących materiałów edukacyjno- informacyjnych: a)Ulotki - 1 300 sztuk skierowane do dzieci i młodzieży. Projekt w formie planu lekcji promujący segregowanie odpadów - format ulotki A4 nadruk kolorowy jednostronny papier o gramaturze 250 - 300g matowy b)Książeczki 700 sztuk - w formie broszury edukacyjnej umożliwiającej jej dodatkowe wykorzystanie do kolorowania i rozwiązywania krótkich zadań np. umieszczenia odpadu we właściwym koszu (rodzaj książeczek do kolorowania) skierowanych do dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Projekt książeczki ma uczyć i pokazywać jak postępować z odpadami, jak je segregować, jak chronić środowisko naturalne. Format książeczki A5, papier o gramaturze ok. 135g, ilość stron 16 - strony czarnobiałe i kolorowe z krótkim tekstem uczącym, do czytania dla dzieci. Na okładce ma zostać umieszczone hasło przewodnie zachęcające do dalszej zabawy z książeczką (np. miś Tolek segreguje odpady) wraz z rysunkiem, tył okładki to zakończenie zabawy z książeczką, rodzaj pożegnania i przypomnienia o promowanej akcji, okładka kolorowa o gramaturze 300g, błyszcząca. c)Ulotki- 1 400 sztuk w formie broszury dla dzieci i młodzieży z dostosowaną do wieku formą przekazu. Projekt to rodzaj kodeksu dobrych zachowań ekologicznych. Format DING LANG - format wyjściowy A4 - 6 stron składane w zygzak, papier 250 g błyszczący, nadruk kolorowy. d)Plakaty dla dzieci i młodzieży - 50 sztuk, dostosowane do wieku promujące akcję. Papier o gramaturze 170 - 200g błyszczący, nadruk kolorowy, format A 1. e)Ulotki promujące projekt - 2 643 sztuki - format ulotek A5 (148/210) nadruk dwustronny kolorowy, błyszczący, papier o gramaturze 170 g. Projekt ulotki ma zawierać z jednej strony informacje promującą segregowanie odpadów z drugiej kompostowanie. f)Broszury - 3 500 sztuk, zawierające: Kodeks zachowań ekologicznych, zawierający informacje o zaletach i sposobie segregowania odpadów - jak należy to prawidłowo robić, informacje o zaletach kompostowania i prawidłowym zastosowaniu kompostowników. Format DING LANG - format wyjściowy A4 - 6 stron składane w zygzak, papier o gramaturze 250 g błyszczący, nadruk kolorowy g)Plakaty -200 sztuk informujące o realizacji projektu. Plakaty wykonane na papierze o gramaturze 170 g błyszczącym, nadruk kolorowy. Format A 2. h)Obwieszczenia informujące o realizacji projektu - 100 sztuk. Obwieszczenia na papierze o gramaturze 170g czarno- białe. Format A 2. i)Plakaty - 100 sztuk informujące mieszkańców o prowadzonej akcji oraz o spotkaniach edukacyjnych. Format A2. Plakaty wykonane na papierze o gramaturze 170 g błyszczącym, nadruk kolorowy. j)Baner - 1 sztuka promujący projekt selektywnej zbiórki odpadów o powierzchni 12 m2 (3 x 4) wraz z przenośnym stelażem umożliwiającym rozstawienie w trakcie zaplanowanych imprez. k)Banery - 6 sztuk o wymiarach ok. 1,5m X 3 m promujące projekt selektywnej zbiórki odpadów. Materiał z którego ma zostać wykonany baner to: Frontlight - poliestrowa tkanina powlekana PCV. Banery winny być wykończone poprzez wzmocnienie krawędzi, wykonanie zgrzewów oraz oczkowania. 2.Wymagania dodatkowe dotyczące dostawy materiałów edukacyjno- informacyjnych: a)Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. b)Projekty graficzne materiałów należy wykonać z uwzględnieniem wszystkich zaleceń Zamawiającego oraz po zatwierdzeniu przez niego do realizacji ostatecznej wersji przedstawionych przez Wykonawcę projektów. c)Na ulotkach (za wyjątkiem tych skierowanych do dzieci ) ma być dodatkowo umieszczona informacja o możliwości uzyskania wsparcia finansowego - dotacji na działania proekologiczne (np. usuwanie azbestu, wymiana kotłów grzewczych, montaż układów solarnych) pochodzącego ze środków finansowych np.: Gminy, Powiatu, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. d)Materiały edukacyjne dla dzieci i młodzieży mają być wzorowane na folderach i ulotkach opracowanych przez Departament Edukacji Ekologicznej w Ministerstwie Środowiska. e)Na wszystkich materiałach mają być umieszczone zestawy logotypów RPO, UE, Województwa Śląskiego oraz informacja o dofinansowaniu pochodzącym ze środków unijnych o treści: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. II. Akcja promocyjno - edukacyjna W ramach akcji promocyjno - edukacyjnej Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia akcji promocyjno-edukacyjnych, których celem jest podniesienie świadomości ekologicznej wśród mieszkańców Gminy oraz zapewnienia nagród - gadżetów promujących projekt. 1.Akcja promocyjno -edukacyjna w ramach imprezy pod nazwą Dzień Ziemi zorganizowana w terminie od 01.04.2011r. do 21.04.2011 r. obejmująca swym zakresem: a)Akcję skierowaną do dzieci i młodzieży mająca formę przedstawienia - teatrzyku oraz warsztatów ekologicznych uczących jak dbać o środowisko i jak postępować z odpadami. oZorganizowanie sześciu przedstawień-teatrzyków edukacyjnych z udziałem aktorów, (np. przebranych za postacie zwierząt, za postacie z bajek) dla dzieci uczęszczających do przedszkoli i oddziałów zerowych. oZorganizowanie w sześciu szkołach podstawowych: dla klas 1,2,3 przedstawienia - teatrzyku edukacyjnego z udziałem aktorów (np. przebranych za postacie zwierząt, za postacie z bajek) dla klas 4, 5, 6 warsztatów ekologicznych. Ilość warsztatów w poszczególnych szkołach: 2 - w ZS Siewierzu, 1 - w ZS Brudzowicach, 2 - w ZSP Wojkowicach, 2 - w ZSP Żelisławicach, 1 - w SP 2 Siewierzu, 1 - w ZS Dziewkach. oZorganizowanie w czterech gimnazjach - warsztatów ekologicznych. Ilość warsztatów w poszczególnych szkołach: 3 - w Siewierzu, 1 - w Brudzowicach, 2 - w Wojkowicach, 2 - w Żelisławicach oZorganizowanie w szkole średniej (LO w Siewierzu) - warsztatów ekologicznych. (ilość warsztatów 3) b)Akcja skierowana do mieszkańców Gminy polegająca na zorganizowaniu jedenastu spotkań edukacyjno - informacyjnych z mieszkańcami (w Siewierzu oraz w 10 sołectwach). Terminy i miejsce spotkań zostaną wcześniej uzgodnione. c)Edukacyjne show teatralno- ekologiczne w Miejskim Domu Kultury na zakończenie akcji pod nazwą Dzień Ziemi w dniu 22.04.2011 r. 2.Akcje promocyjno-edukacyjne w ramach imprez zorganizowanych przy Zamku w Siewierzu w terminach: 1 maja 2011 r. - Majówka w Siewierzu oraz 4 czerwca 2011 r.- Dni Ziemi Siewierskiej. W trakcie akcji promocyjnych Wykonawca jest zobowiązany do: a)udzielania stosownych informacji o konieczności i zaletach segregowania odpadów komunalnych oraz kompostowaniu odpadów organicznych b)wyświetlania przygotowanej przez Wykonawcę przez cały czas trwania akcji (non stop) prezentacji multimedialnej. Prezentacja ma zostać przygotowana w formie clipu filmowego promującego akcję i edukującego, wypełniająca swoją treścią okres czasu wynoszący 15 min. c)przeprowadzenia zabaw i konkursów: o gra ekologiczna w trakcie której do zabawy zaangażowani zostaną dzieci i dorośli. Ich zadaniem będzie udzielanie odpowiedzi na pytania o tematyce ekologicznej. Nagrody to: koszulki, siatki, książeczki, plany lekcji. oukładanie eko-puzli - na błoniach przy Zamku. Wykonawca ma zapewnić równe podłoże umożliwiające rozłożenie puzzli (podłoga). d)przygotowanie i realizacja estradowego show teatralno-ekologicznego - przy imprezie pod nazwą Majówka w Siewierzu 1 maja 2011 r. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie warunki techniczne wraz z wyposażeniem potrzebnym do wykonania przedstawienia i występu aktorów. 3.Zapewnienia nagród - gadżetów promujących projekt, w szczególności opracowanie graficzne oraz wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego: a)przygotowanie grafik dzieci do późniejszego ich wykorzystania jako nadruk na wskazanych materiałach promocyjnych - gadżetach w ilości 4-6 sztuk b)ekologiczne siatki: obawełniana torba na zakupy o wymiarach 42x38 beżowa z nadrukiem wybranej grafiki promującej akcje (nadruk sitodruk), jeden kolor nadruku oraz nadruk wymaganych oznaczeń, w ilości 4 500 sztuk. otorba na zakupy z drewnianymi uchwytami o wymiarach 40,0x18,0x43,0 cm, materiał płótno o gramaturze 310 g, kolorystyka torby - beżowy z kolorowym wykończeniem (np. czarny). Nadruki wybranej grafiki promującej akcje (nadruk sitodruk) jeden kolor oraz nadruk wymaganych oznaczeń, w ilości 500 sztuk. c)segregatory dla dzieci i młodzieży: osegregatory - 700 sztuk, grubość 2,5cm do 3 cm dla dzieci uczęszczających do przedszkola i klas 1, 2, 3 - segregator formatu A5 zawierający 3 przekładki (o gramaturze 250 - 300g nadruk kolorowy), które jednocześnie uczą jak postępować z odpadami oraz zawierają np. ekologiczne zadanie do rozwiązania (np. połączenie punktów ułożonych w stosowny wzór, i inne). Z dołączonym w środku zestawem 4 - 6 kolorów kredek w zamocowanym do okładki segregatora etui. Przygotowanie dwóch wzorów okładek segregatora z wykorzystaniem elementów zaprojektowanych i wykorzystanych w materiałach promujących akcję. Do wykonania segregatora zostanie wybrany jeden wzór. Sposób wykonania segregatora - okleina zewnętrzna: druk offsetowy w pełnym kolorze, laminowana folią matową. Wyklejka wewnętrzna: biała, laminowana folią matową. osegregator- teczka 1 200 sztuk, grubość ok. 3 cm dla dzieci i młodzieży ( klasy 4,5,6, gimnazjum, szkoła średnia). Segregator-teczka 3-skrzydełkowa z rączką, zapinana na rzepy. Format A4. Mechanizm 2-ringowy typu D . Okleina zewnętrzna: druk offsetowy w pełnym kolorze, laminowana folią matową. Wyklejka wewnętrzna: biała, laminowana folią matową, wyposażona w środku w blok papierowy - ilość kartek 50, z jednokolorowym nadrukiem promującym akcję i wymaganymi oznaczeniami. Przygotowanie dwóch wzorów okładek segregatora z wykorzystaniem elementów zaprojektowanych i wykorzystanych w materiałach promujących akcję. Do wykonania segregatora zostanie wybrany jeden wzór d)koszulki (T- shirt) - 900 szt. o gramaturze 150 - 160 g/m2 , taśma wzdłuż karku, podwójny szew przy rękawach, wokół wykroju szyi i wzdłuż brzegu, materiał niekurczliwy, bez szwów bocznych. Nadruk wybranej grafiki promującej akcję - (nadruk sitodruk) kolorowy oraz wymaganych oznaczeń. o400 szt. w rozmiarach dziecięcych, o500 w rozmiarach dla dorosłych, e)długopisy 1 500 sztuk, wykonane z kolorowego tworzywa z klipsem i gumowym uchwytem, z mechanizmem wciskanym, wkład niebieski, kolory długopisów: czerwony, niebieski, zielony, żółty, nadruk wymaganych oznaczeń. f)parasole w ilości 500 sztuk, automatyczne z drewnianą wygiętą rączką, nadruk wymaganych oznaczeń wykonany na jednym klinie - sitodruk, kolor parasola: zielony i granatowy g)kubki ceramiczne 1 000 sztuk, o pojemności 330 ml. z nadrukiem wybranej grafiki - jeden kolor i wymaganych oznaczeń. Kolor kubka czerwony, niebieski, zielony, żółty. 4.Wymagania dodatkowe dotyczące przygotowania i przeprowadzenia akcji promocyjno-edukacyjnych oraz zapewnienia nagród- gadżetów promujących projekt: a)Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. b)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia profesjonalnej obsługi w trakcie przeprowadzania w/w akcji: zapewnienia warunków technicznych i odpowiedniego wyposażenia koniecznego do przeprowadzenia wszystkich akcji w sposób wskazany przez Zamawiającego (np.: scena, oświetlenie, nagłośnienie, obsługa itp). c)Projekty materiałów należy wykonać z uwzględnieniem wszystkich zaleceń Zamawiającego oraz po zatwierdzeniu przez niego do realizacji ostatecznej wersji przedstawionych przez Wykonawcę projektów. d)Na wszystkich materiałach mają być umieszczone zestawy logotypów RPO, UE Województwa Śląskiego oraz informacja o dofinansowaniu pochodzącym ze środków unijnych o treści: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.bip.info.pl/ www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach