Przetargi.pl
Przekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń krótkoterminowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-170 Zielona Góra, gen. Józefa Bema 44
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4523100 , fax. 068 4523110
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze
    gen. Józefa Bema 44 44
    65-170 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4523100, fax. 068 4523110
    REGON: 01251326200060
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń krótkoterminowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń krótkoterminowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu. Realizacja zamówienia powinna się odbywać w formie elektronicznej tj. w ramach połączeń internetowych lub za pomocą dyspozycji składających się ze zbioru zapisanego na magnetycznym nośniku informacji. Szacunkowa łączna ilość pojedynczych operacji w okresie 22 miesięcy wykonywania zamówienia wynosi ok. 112.200 szt. Średnia kwota jednej dyspozycji (świadczenia emerytalno-rentowego) wynosi 960 zł. Ilość i wartość są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od liczby obsługiwanych świadczeniobiorców oraz waloryzacji kwot emerytur i rent. 2) Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: a) Miejsce wykonywania usług - siedziba Wykonawcy, b) Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych następować będzie w terminie: - do 10 dnia każdego miesiąca - termin 10, - do 20 dnia każdego miesiąca - termin 20, - wypłata świadczeń krótkoterminowych następować będzie w terminie dobrowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od konieczności. c) Zamawiający będzie przekazywać dane (plik importowy w formacie Video Tel - standard NBP) do realizacji w poszczególnych terminach za pośrednictwem bezpiecznych połączeń internetowych lub pliku zapisanego na magnetycznym nośniku informacji, wraz z raportem dyspozycji płatniczych wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega, że na magnetycznym nośniku informacji przekazywane będą również dane w przypadku awarii połączeń internetowych uniemożliwiających przekazanie plików za ich pośrednictwem. Wykonawca potwierdza przyjęcie pliku (fax, e-mail) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. d) Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie udostępnić, konserwować i aktualizować oprogramowanie oraz niezbędne narzędzia służące do elektronicznego przekazywania zleceń wypłaty świadczeń oraz przeszkolić pracowników w siedzibie Zamawiającego. e) Wykonawca gwarantuje bezpieczny zapis przekazywanych zbiorów danych (zaszyfrowanie). f) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru dokumentów (magnetyczny nośnik informacji, raport dyspozycji) z siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania tych dokumentów przesyłką kurierską, lecz koszt przesyłki ponosi Wykonawca. g) Wykonawca wyznaczy osoby, które w imieniu Wykonawcy będą odpowiedzialne za kontaktowanie się z Zamawiającym. h) Do kontaktowania się z Wykonawcą i przekazywania wszelkich danych zostaną wyznaczone osoby po stronie Zamawiającego. i) Zamawiający będzie przekazywać środki niezbędne do zabezpieczenia wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności, a na wypłatę świadczeń krótkoterminowych na 1 dzień roboczy przed terminem płatności. j) W celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u Wykonawcy. k) Wykonawca przekaże otrzymane środki na konta oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców w tym samym dniu lub najpóźniej w następnym dniu roboczym po ich przyjęciu. l) Po dokonaniu transakcji księgowych przez Wykonawcę przekaże On niezwłocznie informację potwierdzającą przekazanie kwot na indywidualne konta bankowe świadczeniobiorców (fax, e-mail) wg załącznika nr 3 do umowy. m) W przypadku zwrotu przekazanych środków przez bank adresata z dyspozycji, Wykonawca niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego po ich otrzymaniu, prześle je na rachunek Zamawiającego. n) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy wynikające z wykonania nieprawidłowych operacji księgowych do wysokości środków przekazanych na jego rachunek bankowy. o) W przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia odsetek obliczonych od kwoty niezrealizowanych w terminie pojedynczych operacji, za każdy dzień opóźnienia, wg stopy procentowej odsetek ustawowych. p) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 z 2002r. z późn. zm.). q) Rozpatrywanie reklamacji, rozwiązywanie problemów wynikających z użytkowania ma następować nie później niż w ciągu dwóch godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia chyba, że problem wystąpił z winy KRUS lub został spowodowany działaniem siły wyższej (opcjonalnie w zależności od sposobu przekazywania danych). 3)Wymagania jakie spełnia format pliku importowego Plik importowy spełnia wymagania opisane poniżej: 1. Plik z danymi do importu jest zapisany w formacie tekstowym. 2. Format pliku importowego złożony z 14 pól. 3. Każde zlecenie zajmuje jedną linię zakończoną znakami CRLF. 4. Poszczególne pola zlecenia są oddzielone jedną i tylko jedną spacją. 5. Pola tekstowe są objęte cudzysłowami. 6. Polskie znaki są kodowane w standardzie Windows 1250. 7.Domyślnym rozszerzeniem pliku jest .imp lub .txt Każda linia maksymalnie zawiera 14 pól: BBen, RBen, NrBen, REZ1, KW, BNad, RNad, NrNad, REF, WAL, NF, DNN, WL, REZ2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 1,2); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 3,4,5 lub 6 i 7). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3 i 5, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenie albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy - PZP; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 6 i 7 stosuje się odpowiednio. 9. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 10. Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 3 do SIWZ. 12. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach