Przetargi.pl
Przedszkole Miejskie nr 34 ul.Chatka Puchatka 9 - termomodernizacja i modernizacja budynku - opracowanie dokumentacji projektowej

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2014-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedszkole Miejskie nr 34 ul.Chatka Puchatka 9 - termomodernizacja i modernizacja budynku - opracowanie dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu energetycznego, dokumentacji projektowej (w skład której zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), wchodzą: projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich, przygotowanie kompletnego wniosku o dofinansowanie powyższego zadania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Katowicach oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji. A. ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA Szczegółowy zakres prac projektowych zawiera program funkcjonalno - użytkowy - załącznik nr 8 B. WARUNKI PŁATNOŚCI Płatność 2 etapowa: Etap I. Za prawidłowe opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz złożenie kompletnego wniosku odpowiednio o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych dla projektowanego zadania oraz przedłożenie kompletnego wniosku o dofinansowanie z WFOSiGW w Katowicach, Wykonawca otrzyma zapłatę w wysokości 70% wynagrodzenia za wykonanie dokumentacji projektowej. Pozostałe 30% wynagrodzenia za wykonanie dokumentacji projektowej otrzyma po dostarczeniu prawomocnej decyzji o pozwolenie na budowę lub przyjęcia zgłoszenia. Etap II. Za pełnienie nadzoru autorskiego: Rozliczenie dotyczące wynagrodzenia za prowadzenie nadzoru autorskiego nastąpi po zakończeniu udziału Jednostki Projektowej w pracach komisji odbioru końcowego inwestycji na podstawie wystawionej faktury końcowej. C. ZAWARTOŚĆ WYMAGANEJ DOKUMENTACJI Dokumentacje winny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Przekazywana dokumentacja winna zawierać: - projekty budowlane dla poszczególnych branż (6 egz.), - projekty wykonawcze dla poszczególnych branż (5 egz.), - przedmiary robót dla poszczególnych branż (3 egz.), - audyt energetyczny (2 egz.) - kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż (2 egz.) - specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (3 egz.) - wniosek do WFOSiGW w Katowicach o dofinansowanie zadania (2 egz.), - wersje elektroniczna kompletnej dokumentacji projektowej jw. w formacie PDF na płycie CD (1 egz.) - wersje elektroniczna wniosku o dofinansowanie zadania w formacie DOC. D. UWAGI DODATKOWE Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót winna być sporządzona dla każdego asortymentu robót występującego w przedmiotowych zadaniach, przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie winny być sporządzone zgodnie z zasadą kwalifikacji kosztów przez WFOŚiGW w Katowicach i odpowiednio rozdzielone, dokumentacja projektowa winna zawierać odniesienie do zasad WFOŚiGW w Katowicach, w zakresie tablic pamiątkowych, dokumentacja projektowa winna zawierać wszelkie niezbędne uzgodnienia branżowe, określone wymogami prawa i być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa w tym ustawy PZP w zakresie przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa winna być sporządzona m.in. zgodnie z rozporządzeniem z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z póżn. zm.); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. Nr 130 poz. 1389). Wymagany termin gwarancji: 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, Wymagany termin rękojmi: 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach