Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ruścu ogłasza przetarg
- Adres: 97-438 Rusiec, ul. Wieluńska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 436 766 021 , fax. 436 766 021
- Data zamieszczenia: 2019-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ruścu
ul. Wieluńska 33
97-438 Rusiec, woj. łódzkie
tel. 436 766 021, fax. 436 766 021
REGON: 59226283300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsprusiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PrzedPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu w roku szkolnym 2019/2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy obejmują następujący asortyment w zadaniach: zadanie 1.CPV 15300000-1 „ Owoce, warzywa i podobne produkty” zadanie 2.CPV 15500000-3 „ Produkty mleczarskie” zadanie 3.CPV 15400000-2 „ Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne” zadanie 4.CPV 15600000-4 „Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych” zadanie 5.CPV 15200000-0 „Ryby przetworzone i konserwowane” zadanie 6.CPV 15100000-9 „Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne” zadanie 7.CPV 15900000-7 „Napoje” zadanie 8.CPV 15810000-9 „Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie” zadanie 9.CPV 15800000-6 „Różne produkty spożywcze” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1pkt 2 ustawy, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2024 dla Szkoły Podstawowej w Szadku.
Dodano: 2024-03-22 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych”
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku oraz Szkoły Podstawowej w Szadku
Dodano: 2024-02-16 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2024 dla Szkoły Podstawowej w Szadku.
Dodano: 2023-12-29 - Dostawa żywności dla stołówki przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Gruszczycach
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa żywności dla stołówki przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Błaszkach
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki w przedszkolu samorządowym ,,BAŚNIOWA KRAINA” w Błaszkach
Dodano: 2023-11-29 - „Cykliczna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie od 01.09.2023r. do 31.12.2023r.”
Dodano: 2023-09-04 - „Cykliczna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie od 01.09.2023r. do 31.12.2023r.”
Dodano: 2023-08-02 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby kuchni w Przedszkolu Samorządowym w Szczercowie od 01.09.2023 r. do 31.12.2023 r.”
Dodano: 2023-07-07