Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie kotłowni w Zakładzie Karnym w Głogowie przy ul. Lipowej 21. ( w zakresie rozbudowy istniejącego budynku administracyjnego o klatkę schodowa, przebudowę kotłowni, przebudowę i budowę zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej)

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Lipowa 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8373550 , fax. 076 8358088
  • Data zamieszczenia: 2012-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Lipowa 21 21
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8373550, fax. 076 8358088
    REGON: 00032067300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie kotłowni w Zakładzie Karnym w Głogowie przy ul. Lipowej 21. ( w zakresie rozbudowy istniejącego budynku administracyjnego o klatkę schodowa, przebudowę kotłowni, przebudowę i budowę zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie kotłowni w Zakładzie Karnym w Głogowie przy ul. Lipowej 21. ( w zakresie rozbudowy istniejącego budynku administracyjnego o klatkę schodowa, przebudowę kotłowni, przebudowę i budowę zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej) 2.W ramach zamówienia należy wykonać pełny zakres robót budowlanych w części: architektoniczno - budowlanej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnej, ostrzegawczej, gazowej, wentylacyjnej, elektrycznej, sieci wewnętrznych centralnego ogrzewania oraz sieci zewnętrznych CO i CWU 3.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 - roboty budowlane, 45216113-9 - roboty budowlane w zakresie budynków więziennych, 45331110-0 - instalacja kotłów, 45333000-0 - roboty instalacyjne gazowe, 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania, 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne, 45231000-5 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, 45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w opracowanej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki Nr 10 do specyfikacji. 5.Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót zostały sporządzone przez: Biuro projektowe SOLARSYSTEM s.c Łapa m., Olesek W., Skorut E. z siedzibą w Myślenicach przy ul. Słowackiego 42. Kompletna dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 6. Planowane efekty rzeczowe inwestycji: a) moc kotłowni gazowej 420 kW stanowiącej węzeł centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (dwa kotły gazowe kondensacyjne po 210 kW o łącznej mocy 420 kW) b) powierzchnia kotłowni 110 m2, c) sieci zewnętrzne CO i CWU o długości około 160 mb, d) sieci wewnętrzne CO o długości około 910 mb, e) instalacja gazowa wewnętrzna o długości około 20 mb, f) klatka schodowa o powierzchni zabudowy 14,4 m2. 7. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego, polskimi normami, sztuką budowlaną oraz wytycznymi Zamawiającego przedstawionymi w niniejszej specyfikacji. 8. Roboty będą realizowane na czynnych obiektach. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostawy ciepła oraz ciepłej wody użytkowej do Zakładu Karnego w Głogowie w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia. Z tego powodu proponuje się zastosować jeden z istniejących kotłów wodnych. W przypadku braku możliwości wykonywania prac w kotłowni z działającym kotłem wodnym wykonawca zastosuje kotłownię kontenerową olejową. 9. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, o właściwościach użytkowych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie obiektów realizowanych w ramach niniejszego zamówienia - zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.10.243.1623) z późniejszymi zmianami) i przepisami wykonawczymi do wymienionej ustawy. 10. Jeżeli w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót projektant określił parametry materiałów lub urządzeń przez podanie ich nazw lub producentów, w ofercie należy przyjąć wskazane materiały i urządzenia albo równoważne o parametrach nie niższych niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 11. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego na zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż podane w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. W takim przypadku należy skierować do Zamawiającego pytanie, czy na etapie realizacji zamówienia można zastosować proponowany przez Wykonawcę materiał lub urządzenie. Pytanie należy sformułować w sposób szczegółowy. Należy wskazać materiał lub urządzenie, z którego Wykonawca chce zrezygnować z podaniem jego ilości oraz podać nazwę, ilość i charakterystykę techniczną materiału lub urządzenia, które Wykonawca zamierza zastosować zamiennie. Jeżeli Wykonawca bez zgody Zamawiającego przyjmie w ofercie inne materiały lub urządzenia niż materiały i urządzenia wskazane w dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i Zamawiający stwierdzi, że nie są one równoważne, to w takim przypadku uznaje się, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Ewentualne propozycje zastosowania materiałów i urządzeń innych niż podane w dokumentacji projektowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zgodnie z zasadami określonymi w pkt VII specyfikacji. 13. Dokumentacja projektowa jest dostępna na stronie internetowej www.sw.gov.pl. oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000 zł, /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych/. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 12.3. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zakładu Karnego w Głogowie: NBP O/O Wrocław Nr 27 1010 1674 0038 4113 9120 1000 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 9. Oferta nie zabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a odwołania zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 12. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia odwołania. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 15.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach