Miasto Kutno ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 024 2531225, 2531100 , fax. 024 2542836
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kutno
pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18 18
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 024 2531225, 2531100, fax. 024 2542836
REGON: 00052559900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. część I zamówienia: Fabrycznie nowy sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem, tj.: - zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem - 20 szt., - notebook wraz z oprogramowaniem - 4 szt., - drukarka - 7 szt., - skaner - 5 szt., - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., - dodatkowe oprogramowanie - 5 szt. 2.2. część II zamówienia: Fabrycznie nowy skaner wielkoformatowy wraz z oprogramowaniem - 1 szt. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres rzeczowy i ilościowy oraz minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia), w ramach poszczególnych jego części określa Załącznik nr 1 do siwz. 2.4. Wykonawcy mogą zaoferować równoważny przedmiot zamówienia, odpowiadający opisowi określonemu w Załączniku nr 1 do siwz. 2.5.Wymagania dla sprzętu: 2.5.1. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie sprzęt wykonany z nowych elementów, wcześniej nie używanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu. 2.5.2. Wymagania dla sprzętu równoważnego: a)Za sprzęt równoważny uznaje się sprzęt: -fabrycznie nowy, -którego parametry spełniają minimalne wymogi zawarte w Załączniku nr 1 do siwz - dla sprzętu bazowego; b)Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie wykazu sprzętu równoważnego wraz z opisem parametrów technicznych; c)w przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego (w zakresie zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz notebooków wraz z oprogramowaniem, wskazanych w Załączniku nr 1 do siwz, pozycja 1 i 2 ), Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wyniki testów wydajności sprzętu bazowego, jak i sprzętu równoważnego. Testy należy wykonać tą samą metodologią (w tych samych warunkach i tym samym oprogramowaniem). Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę oprogramowania testującego użytego do wykonania testów wydajności w formularzu OFERTA WYKONAWCY (Załącznik nr 2 do siwz). 2.6.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców stosując formułę spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 5 do siwz. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 6 do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt 2.5.2. ppkt c) ogłoszenia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 4. wyniki testów wydajności, tj. wyniki sprzętu bazowego jak i sprzętu równoważnego. Wykonawcy zagraniczni: 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3. ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5. ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 7. ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 7. Dokument, o którym mowa w pkt 5. ogłoszenia powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z uczestników oferty wspólnej musi złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1. i 3. ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego (Postępowanie nr: 21/2016)
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z oprogramowaniem, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek przenośnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
Dodano: 2015-11-27 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2015-11-27 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Dziennego Domu Senior Wigor.
Dodano: 2015-11-18 - Nr sprawy 155/ZP/15 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 euro, nie przekraczającej 207 000 euro na dostawę systemu informatycznego w oparciu o bezpieczeństwo sieciowe i usługi medyczne dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2015-08-06 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2015-06-30 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Budowa Geograficznego Systemu Informacji Przestrzennej w Sieradzu
Dodano: 2015-04-20 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Budowa Geograficznego Systemu Informacji Przestrzennej w Sieradzu
Dodano: 2015-03-19 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta Sieradza
Dodano: 2015-02-17 - Zakup i dostawa sprzętu RTV - 84 szt. czytników ebooków realizowana w ramach Projektu Mechanik Taboru Tramwajowego - ET1 - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Dodano: 2015-01-19