Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie: Małego Biznesu dla 35 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słupcy ze środków Rezerwy Ministra

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Piastów 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2751444 , fax. 063 2751444
  • Data zamieszczenia: 2015-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Piastów 2 2
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2751444, fax. 063 2751444
    REGON: 31001783900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie: Małego Biznesu dla 35 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słupcy ze środków Rezerwy Ministra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie: Małego Biznesu dla 35 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słupcy ze środków Rezerwy Ministra. Wspólny słownik zamówień 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego. 2. Szkolenie będzie realizowane w III grupach (I gr. - 12 osób, II gr. - 12 osób, III gr. - 11 osób), dla każdej grupy zostanie ustalony odrębny termin szkolenia, uzgodniony z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do założenia i prowadzenia własnej firmy. 3. Program szkolenia musi zawierać co najmniej następujące zagadnienia: - akty prawne regulujące zasady prowadzenia firmy - wybór formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej - rejestrowanie firmy, z uwzględnieniem rejestracji przez Internet (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, Urząd Statystyczny, Urząd Skarbowy, ZUS, bank) - wybór formy opodatkowania działalności gospodarczej - prawo pracy - zagadnienia finansowo-księgowe (zasady sporządzania Księgi Przychodów i Rozchodów, dokumentacja księgowa, rozliczenia z ZUSem i Urzędem Skarbowym) - Biznes Plan - reklama w firmie - egzamin wewnętrzny (1 godzina). 3. Program szkolenia wraz z egzaminem musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 40 godzin zegarowych dla każdej grupy. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. 4. Kurs łącznie z egzaminem wewnętrznym musi być zrealizowany w ciągu maksymalnie 8 dni roboczych dla każdej grupy, przy czym tygodniowy wymiar zajęć musi wynosić przeciętnie nie mniej niż 25 godzin, natomiast dzienny wymiar zajęć nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 5. Zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00. 6. Szkolenie musi zakończyć się wydaniem stosownego zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego, o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. UWAGA! Instytucje szkoleniowe, które wydają zaświadczenia zgodne z wzorem określonym w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014r., poz. 622) muszą dołączyć do tego zaświadczenia suplement zawierający: okres trwania szkolenia oraz tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych. Suplement musi być jednoznacznie powiązany z zaświadczeniem, do którego został wydany, tzn. musi zawierać numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem. Zamawiający zastrzega sobie, prawo uczestnictwa wyznaczonego pracownika urzędu w egzaminie wewnętrznym, w celu zapewnienia wysokiej jakości szkolenia oraz rzetelnego potwierdzenia zdobytej wiedzy merytorycznej i/lub praktycznej szkolenia. 7. Zajęcia muszą odbywać w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji kursu w niedziele i święta. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia napoje (zimne np. woda mineralna i gorące np. kawa, herbata) oraz drobny poczęstunek (ciastka kruche - co najmniej 5 szt./1 osobę lub drożdżówkę - co najmniej 1 szt./1 osobę) oraz owoce (np. jabłka - co najmniej 1 szt./1 osobę) podczas przerw. 9. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia na własność materiały szkoleniowe wspomagające tematykę szkolenia oraz zeszyt A-4 w twardej oprawie, klejony lub szyty, zawierający identyfikator ISBN, długopis, ołówek, zakreślacz. Ponadto wymagane jest, aby każdy uczestnik kursu otrzymał wszystkie materiały oraz prezentacje użyte na szkoleniu zapisane w wersji elektronicznej na pendrive o pojemności minimum 2GB. 10 Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 11. Miejsce szkolenia: 62-400 Słupca (woj. wielkopolskie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiadane certyfikaty jakości usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach