Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z serwerem i oprogramowaniem

Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-104 Tarnów, ul. Okrężna 2F
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6269911 , fax. 014 6269911
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie
    ul. Okrężna 2F 2F
    33-104 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6269911, fax. 014 6269911
    REGON: 85052916500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z serwerem i oprogramowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania:
    - serwer - ilość 1 szt.
    - komputer stacjonarny (I) - ilość 4 szt.
    - komputer stacjonarny (II) - ilość 3 szt.
    - monitor LCD17 - ilość 4 szt.
    - monitor LCD19 - ilość 4 szt.
    - notebook - ilość 1 szt.
    - drukarka laserowa monochromatyczna - ilość 3 szt.
    - zasilacz awaryjny UPS - ilość 6 szt.
    - mysz komputerowa - ilość 8 szt.
    - klawiatura - ilość 8 szt.
    - oprogramowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
    1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
    1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
    2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
    2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
    2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
    2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
    2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
    2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą

    3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
    3.1 jest niezgodną z ustawą,
    3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych,
    3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    3.5 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
    3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny,
    3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
    3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

    4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

    5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
    A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 1 do SIWZ)
    A.2) Formularz cenowo-asortymentowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 2 do SIWZ)
    A.3) Oświadczenie o wykonaniu całości robót własnymi siłami lub z pomocą podwykonawców (załącznik nr 4 SIWZ)
    A.4) Wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)

    B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
    B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    B.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ)

    C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w niniejszym pkt. C zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C.

    D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
    Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

    Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1), B.2) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie

    E. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy dostawie zamówionego sprzętu, należy dołączyć następujący dokument:
    zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego - certyfikat CE do urządzeń które są objęte obowiązkiem certyfikacji (komputery, itp.).

    F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
    F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
    F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mord.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach