Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8448230 , fax. 033 8448384
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Wysokie Brzegi 4 4
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8448230, fax. 033 8448384
REGON: 00030440900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa implantów i instrumentarium ortpedycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1 - Śrubopłytki DHS Pakiet nr 2 - Śruby Herberta Pakiet nr 3 - Sprzęt ortopedyczny Pakiet nr 4 -Sprzęt ortopedyczny Pakiet nr 5 - Sprzęt ortopedyczny Pakiet nr 6 - Sprzęt ortopedyczny Pakiet nr 7 - Implanty i instrumentarium do zespalań odłamów kostnych w złamaniach okołoprotezowych Pakiet nr 8 - Obłożenia do zabiegu operacyjnego Pakiet nr 9 - Folie sterylne do zabiegów operacyjnych Pakiet nr 10 - Kolagenowa substancja do uzupełnienia ubytków kości Pakiet nr 11 - Protezy stawu biodrowego Pakiet nr 12 - Protezy stawu biodrowego Pakiet nr 13 - Zestaw do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego Pakiet nr 14 - Płytki i śruby Uzupełniające oprzyrządowanie aparatu do elektrokoagulacji kompatybilne z aparatem Firmy EMED ES 350. Pakiet nr 16 - Fartuchy ochronne przed promieniowaniem RTG Pakiet nr 17 - Płytki do zespoleń Pakiet nr 18 - Implanty do zespoleń kości Pakiet nr 19 - Pokrowce na aparat RTG Pakiet nr 20 - Końcówki do koablacji tkanek Pakiet nr 21 - Implanty ortopedyczne Pakiet nr 22 - Płytki blokowane Pakiet nr 23 - Gwoździe śródszpikowe kompatybilne z instrumentarium do prętów TEN firmy SYNTHES - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w niniejszej specyfikacji , 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w niniejszej specyfikacji tj. 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP - 17 zgodnie z ustawą PZP oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm.) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.2. Dokumenty ww. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę; 4. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy), 5. Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane produkty spełniają wymagania określone w art. 4 i nast. ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004 nr 94, poz. 896) oraz, że wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji. 6. Podpisany przez wykonawcę aktualny formularz ofertowy według załącznika nr 1; 7. Podpisany i wypełniony - aktualny formularz cenowy - zał. nr 2 do SIWZ, 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.propublico.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ RÓŻNEGO ASORTYMENTU DO SKLEPIKU SZPITALNEGO PROCEDURA POWTÓRZONA
Dodano: 2016-04-06 - Dostawy gwoździ, drutów, wkrętów i płytek ortopedycznych, zgodnie z załączonym opisem
Dodano: 2016-03-08 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ RÓŻNEGO ASORTYMENTU DO SKLEPIKU SZPITALNEGO
Dodano: 2016-03-03 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ RÓŻNEGO ASORTYMENTU DO SKLEPIKU SZPITALNEGO Procedura powtórzona
Dodano: 2015-03-30 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ RÓŻNEGO ASORTYMENTU DO SKLEPIKU SZPITALNEGO
Dodano: 2015-03-04 - Dostawy gwoździ, drutów, wkrętów i płytek ortopedycznych
Dodano: 2015-01-22 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę syntetycznego materiału kościozastępczego dla SPZOZ Szpital im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
Dodano: 2014-12-01 - Dostawa endoprotez cementowych stawu biodrowego
Dodano: 2014-11-13 - Dostawy płyt i śrub tytanowych
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa endoprotez bipolarnych biodra oraz implantów do szycia łąkotek i ścięgien
Dodano: 2014-05-12