Gmina Mucharz ogłasza przetarg
- Adres: 34-106 Mucharz, Mucharz 226
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8761483, 8761486 , fax. 033 8739005
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mucharz
Mucharz 226 226
34-106 Mucharz, woj. małopolskie
tel. 033 8761483, 8761486, fax. 033 8739005
REGON: 00054331500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mucharz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa w Świnnej Porębie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu - Moje małe przedszkole - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu - Moje małe przedszkole, w roku 2010 (styczeń-grudzień, przerwa wakacyjna: lipiec-sierpień): - artykuły spożywcze, CPV: 15800000-6 - mięsa, wędliny, CPV: 15119000-5, 15131130-5 - drób, CPV: 15131500-0 - pieczywo, CPV: 15811000-6 - art. mleczarska, CPV: 15500000-3 - warzywa, owoce, CPV: 15300000-1 - ryby, CPV: 03311000-2 - mrożonki, CPV: 15331170-9 - jaja, CPV: 03142500-3 1) Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy wyżej wwymienionych artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; ryb; mrożonek; jaj podana w załącznikach formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu - Moje małe przedszkole. Szacunkowa wielkość dostaw określona w załącznikach nr 1-7 do formularza ofertowego może zostać zmieniona w trakcie realizacji dostaw w wysokości do 40% w zakresie asortymentu. 2) Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 3) Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4) Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW: 1) Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi punktami składającymi się na warunki zamówienia. 2) Załączniki wg wzorów powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według postanowień zawartych w warunkach zamówienia bez dokonania w nich zmian przez Wykonawcę. 3) W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje się nie dotyczy. 4) Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. 5) Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wykluczony z postępowania. 6) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7) Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami warunków zamówienia oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. 9) Oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert nie później niż do dnia ostatecznego terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Dokumenty wymagane w ofercie: 1) Formularz oferty, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik -wzór nr 1 2) Pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik - wzór nr 2 3) Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. wyciągu z właściwego rejestru stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej 4) Załącznik cenowy 5) Podpisany i uzupełniony o dane Wykonawcy wzór umowy na potwierdzenie, że Wykonawca akceptuje wzajemne obowiązki stron wynikające z wyboru oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mucharz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie różnych artkułów spożywczych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów żywnościowych - 3 grupy
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/19/2016
Dodano: 2016-06-17 - dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2016 do 31.12.2016.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa artykułów piekarskich
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa produktów spożywczych i wody mineralnej.
Dodano: 2016-06-02 - Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych i wody mineralnej
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/9/2016.
Dodano: 2016-04-12 - Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2016 roku
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa artykułów spożywczych Pakiet nr 1 - art. spożywcze i przetwory Pakiet nr 2 - słodycze, Pakiet nr 3 - napoje, Pakiet nr 4 - żywność dla dzieci i niemowląt, Pakiet nr 5 - jajka , Pakiet nr 6 - drób , Pakiet nr 7 - pieczarki, Pakiet nr 8 - mięso i wędliny, Pakiet nr 9 - pieczywo
Dodano: 2016-03-29