Przetargi.pl
Utrzymanie czystości - usługi sprzątania wiat przystankowych , placów komunalnych, koszy śmieciowych przydrożnych, w ciągach dróg gminnych, śmieci po organizowanych akcjach sprzątania oraz likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia

Gmina Jerzmanowice-Przeginia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, Jerzmanowice 372B
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-123895247, 3895022 , fax. 0-12 3895521
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
    Jerzmanowice 372B 372B
    32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie
    tel. 0-123895247, 3895022, fax. 0-12 3895521
    REGON: 00053504300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości - usługi sprzątania wiat przystankowych , placów komunalnych, koszy śmieciowych przydrożnych, w ciągach dróg gminnych, śmieci po organizowanych akcjach sprzątania oraz likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Sprzątanie wiat przystankowych obejmuje 35 szt. wiat przystankowych w miejscowościach : -Racławice 8 - szt. -Czubrowice 3 - szt. -Przeginia 9 - szt. - Gotkowice 2 - szt. - Sąspów 5 - szt. - Szklary 3 - szt. - Jerzmanowice 5 - szt. Sprzątanie należy wykonywać jeden raz w tygodniu. Zakres prac obejmuje: sprzątanie wewnątrz wiaty oraz wokół wiaty , umycie ławeczek w wiatach których są zamontowane , umycie wiaty - nie dotyczy w przypadku pomalowania wiaty farbą olejną. 2)Sprzątanie 86 szt. koszy obejmuje opróżnienie kosza i sprzątania wokół miejsca lokalizacji kosza - jeden raz w tygodniu . 3)Sprzątanie 12 szt. niżej wymienionych placów komunalnych: 1)Jerzmanowice - budynek OSP 2)Jerzmanowice - stary staw 3)W centrum Jerzmanowic koło UG ( GOK , Biblioteka), od strony Szkoły ( skarpa za kioskami, odcinek wzdłuż ogrodzenia przy drodze dojazdowej do Szkoły ) 4)przy Urzędzie Gminy i Ośrodku Zdrowia ( nowy budynek UG), 5)przy budynku Pogotowia w Jerzmanowicach , 6)parking w Przegini koło kościoła, 7)przy budynku Dom Ludowy w Przegini, 8) przy budynku Wielofunkcyjnym w Racławicach. 9)wokół stawu i studni w górze w Jerzmanowicach, 10) wokół stawu koło remizy w Gotkowicach, 11) plac koło źródła Pióro Jerzmanowice-Dół, 12)parking koło kościoła w Jerzmanowicach. 4)Sprzątanie po odpustach ( 9 odpustów ) obejmuje sprzątanie placów , odcinków dróg w miejscach lokalizacji kramów w następujących miejscowościach : 1) Łazy w miesiącu maju 2) Szklary w miesiącu sierpniu 3) Jerzmanowice w miesiącu sierpniu 4) Sąspów w miesiącu sierpniu i listopadzie 5) Przeginia w w miesiącu maju i wrześniu 6) Czubrowice w miesiącu sierpniu 7) Racławice w miesiącu wrześniu 5)Sprzątanie po imprezach okolicznościowych - 8 imprez (dożynki, dni Jerzmanowic, Racławic i inne organizowane przez GOK ), obejmuje sprzątanie placu, odcinków dróg przyległych do placu. Sprzątanie winno być wykonywane do godziny 800 dnia następnego po odpuście lub imprezie gminnej. 6)Sprzątanie w pasie dróg gminnych na terenie całej gminy , każdorazowo wyznaczanych przez Zamawiającego w ilości ok. 700 szt. worków o pojemności 120 l. 7)Odbiór zebranych śmieci w workach 120 l w ilości ok. 900szt po organizowanych akcjach ( dni ziemi i sprzątanie świata w miesiącach : kwiecień i wrzesień oraz inne w przypadku organizowania sprzątań przez młodzież szkolną lub bezrobotnych ). 8)Likwidacja dzikich wysypisk w ilości ok. 200 m3 w miejscach wyznaczonych przez zamawiającego obejmująca zebranie, zapakowanie w worki lub na samochód i transport śmieci na składowisko odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905113005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1. Warunek Nr 1 : Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -wykazać iż: a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Warunek Nr 2 : Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie - musi wykazać iż: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę obejmującą swym zakresem usługę rodzajowo podobną do przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania- o wartości minimum 100.000,00 złotych brutto - należy wypełnić Wykaz wykonanych usług, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumenty: Np. listy referencyjne, protokoły odbioru - mające na celu potwierdzenie, że przedmiotowa usługa została wykonane należycie. 3.Warunek Nr 3: Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - - wykonawca załącza do oferty podpisane oświadczenie, że spełnia niniejszy warunek, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3. 4. Warunek Nr 4: znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykonawca załącza do oferty podpisane oświadczenie, że spełnia niniejszy warunek, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3. II.) Sposób oceny spełniania warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 obowiązującego prawa zamówień publicznych) - NIE SPEŁNIA. III.) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu (dotyczy spełnienia Warunku Nr 2) oraz potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia (dotyczy spełnienia Warunku Nr 3) lub zdolnościach finansowych (dotyczy spełnienia Warunku Nr 4) ma obowiązek załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów dotyczące udostępnienia mu powyższych zasobów niezbędnych do zrealizowania zamówienia OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY : 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów ( np. spółka cywilna , konsorcjum) działających wspólnie dotyczy to każdego z nich - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału z postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień Publicznych - wypełnione i podpisane odpowiednio: przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub przez upoważnionego pełnomocnika do reprezentowania tych osób według wzoru określonego w załączniku nr 3, a w przypadku wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wykaz, co najmniej 1 wykonanej usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, obejmującej swym usługę rodzajowo podobną do przedmiotu zamówienia niniejszego - o wartości minimum 100.000,00 złotych brutto - postępowania z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podania odbiorców, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr4, oraz przedstawić listy referencyjne, protokoły odbioru prac - mające na celu potwierdzenie, że przedmiotowa usługa zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) niniejszy warunek będzie oceniany łącznie. 6. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy występujący wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Umowę ze składowiskiem odpadów komunalnych na odbiór odpadów pochodzących ze sprzątania. Załączniki będące kopiami dokumentów muszą posiadać adnotację: ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i własnoręczny podpis Wykonawcy lub jego upoważnionego pracownika - w przypadku dokumentów wielostronicowych posiadających własną numerację stron ww. adnotacja uzupełniona informacją strona od 1 do ... może być umieszczona na ostatniej ponumerowanej stronie. Na kopiach innych dokumentów adnotacje muszą być umieszczone na każdej stronie zawierającej informacje. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do oferty nie załączyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie - chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach