Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: Rewitalizacja rynku i głównych ulic miejskich w Mikołajkach wraz z nadaniem nowych funkcji turystyczno-rekreacyjnych

Gmina Mikołajki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-730 Mikołajki, ul. Kolejowa 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4219050 , fax. 087 4219099
  • Data zamieszczenia: 2010-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołajki
    ul. Kolejowa 7 7
    11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4219050, fax. 087 4219099
    REGON: 00052789400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: Rewitalizacja rynku i głównych ulic miejskich w Mikołajkach wraz z nadaniem nowych funkcji turystyczno-rekreacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres obowiązków i odpowiedzialność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określony jest w przepisach prawa budowlanego i obejmuje on w szczególności: a) Bieżąca analiza i znajomość dokumentacji technicznej, identyfikacja możliwych obszarów problemowych i podejmowanie działań zaradczych. b) Pomoc w trakcie procesu przetargowego na roboty budowlane - odpowiedzi na pytania oferentów, udział w oględzinach terenu budowy. c) Uczestnictwo w procesie oceny ofert na roboty budowlane w roli eksperta. d) Przygotowanie wytycznych procedur realizacji procesu budowlanego opisujących podstawowe procedury administracyjne i wytyczne wg których mają postępować przedstawiciele inwestora i wykonawcy robót. e) Ustalenie metod składania i wzorów wszystkich wymaganych raportów, raportów inspekcyjnych, protokółów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji projektu. f) Ocena harmonogramu robót proponowanego przez wykonawcę robót g) Systematyczny monitoring postępu w realizacji projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami. Identyfikacja potencjalnych obszarów problemów oraz rekomendacja odpowiednich środków zaradczych. h) Kontrola posiadanych kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób odpowiedzialnych za ich prowadzenie, świadectw i certyfikatów urządzeń i materiałów, które będą wymagane kontraktem oraz ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu; i) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone w razie potrzeby. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w projekt. j) Udział w spotkaniach i pracach JRP, udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego. Udział w radach budowy. k) Ocena merytoryczna wszystkich próśb wykonawcy robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. l) Weryfikacja i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawcę robót w związku z realizacją kontraktu na roboty budowlane. m) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych uzgodnienie sposobu postępowania z JRP i Wykonawcą. n) Kontrola i potwierdzanie, dostarczania przez wykonawcę sprzętu i materiałów wyszczególnionych w kontrakcie. o) Opiniowanie proponowanych przez wykonawcę podwykonawców. p) Kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. q) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. Uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym jak również przygotowywanie i udział w odbiorach gotowych obiektów i konstrukcji. r) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. s) Podejmowanie decyzji o zawieszeniu robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. t) Wystawianie świadectwa przeprowadzenia prób lub uznaje świadectwa wystawione przez Wykonawcę. u) W uzgodnieniu z JRP oraz po konsultacjach z projektantem zatwierdzanie poprawek do szczegółowej dokumentacji technicznej. v) Weryfikacja obmiarów każdego elementu robót zgodnie z Przedmiarami Robót oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót. w) Egzekwowanie od wykonawcy rozliczeń, do których otrzymania wykonawca uważa się za uprawnionego łącznie z dokumentami stanowiącymi jego podstawę, weryfikowanie tych rozliczeń oraz wydawanie przejściowych i końcowych świadectw płatności. x) Współpraca z JRP w zakresie wszystkich niezbędnych, żądanych dokumentów, raportów, dotyczących rozliczeń, zgodnie z procedurami rozliczeniowymi RPO. y) Przedkładanie JRP wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez wykonawcę robót. z) Weryfikacja dokumentacji powykonawczej w porozumieniu z JRP. ż) Nadzór nad wszystkimi próbami związanymi z odbiorem technicznym i rozruchem technologicznym urządzeń i instalacji. 3.Inwestycja: Rewitalizacja rynku i głównych ulic miejskich w Mikołajkach wraz z nadaniem nowych funkcji turystyczno-rekreacyjnych obejmuje: główny rynek miasta wraz z przylegającym parkiem, położone przy Placu Wolności i Alei Żeglarzy oraz Plac Kościelny, ulice: 3 - go Maja, Kowalską, Michała Kajki oraz Wawrzyńca Prusa. Do zrealizowania w ramach projektu są następujące zadania inwestycyjne: Przebudowa placu Wolności wraz z nadaniem nowych funkcji turystycznych, w tym: budowa fontanny miejskiej, wykonanie nowej nawierzchni placu z ozdobnych materiałów kamieniarskich, nasadzenia zieleni, mała architektura, modernizacja i remont infrastruktury technicznej (kanalizacja deszczowa, przebudowa wodociągu, przebudowa odcinka sieci sanitarnej), wymiana oświetlenia ulicznego. Przebudowa parku miejskiego przy Placu Wolności i Alei Żeglarzy wraz z nadanie nowych funkcji turystyczno - rekreacyjnych, w tym: wykonanie schodów widokowych, zmiana zagospodarowania terenu, nowe nawierzchnie dla piesze, mała architektura, zegar parkowy. Budowa 5 punktów handlowych w parku miejskim przy Alei Żeglarzy. Rewitalizacja ulic, w tym zmiana nawierzchni dróg i chodników, nowe parkingi i zjazdy, zmiana organizacji ruchu drogowego, modernizacja i remont infrastruktury technicznej (kanalizacja deszczowa, przebudowa wodociągu), wymiana oświetlenia ulicznego. Inwestycja będzie realizowana w oparciu o następującą dokumentację techniczną: Projekt architektoniczno - budowlany Rewitalizacja rynku i głównych ulic miejskich w Mikołajkach. Przebudowa rynku i parku miejskiego nad Jeziorem Mikołajskim wraz z nadaniem nowych funkcji turystyczno - rekreacyjnych - Pracownia projektowa MD PROJEKT Dariusza Łaguny w Olsztynie. Projekt budowlany Rewitalizacja rynku i głównych ulic miejskich w Mikołajkach. Projekt budowlany budynku informacji turystycznej oraz stoisk targowych w Mikołajkach przy ul. Pl. Wolności na dz. Nr geod. 200/3 - Studio Architektury w Olsztynie. Projekt budowlany Rewitalizacja ulic Kajki, Prusa, Kowalskiej, Pl. Wolności i Pl. Kościelnego - przebudowa dróg kołowych i pieszych działki Nr 192/1, 192/3, 200/3, 204, 205, 401, 413/31, 500, 389, 381, 374 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe PROXIMA w Chodzieży. Projekt budowlany Rewitalizacja ulic Kajki, Prusa, Kowalskiej, Pl. Wolności, 3-go Maja, Pl. Kościelnego w Mikołajkach. Budowa sieci kanalizacji dróg opadowych z przepompownią, przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami oraz przebudowa sieci kanalizacji ściekowej z przepompownią na działkach o nr geodezyjnych: 192/1, 192/3, 214/67, 193/16, 200/3, 204, 205, 401, 413/31, 500, 389, 381, 374, 445/27, 445/29 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe PROXIMA w Chodzieży. Projekt budowlany Rewitalizacja ulic Kajki, Prusa, Kowalskiej, Pl. Wolności, 3-go Maja, Pl. Kościelny w Mikołajkach. Budowa sieci kanalizacji wód opadowych z przepompownią, przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami oraz przebudowa dróg w pasie drogowym drogi krajowej nr 16 relacji Mrągowo-EŁK - na działce o nr geodezyjnym 192/2 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe PROXIMA w Chodzieży. Projekt budowlany Rewitalizacja ulic Kajki, Prusa, Kowalska, Pl. Wolności i Pl. Kościelny - przyłącze kablowe n.n. dla przepompowni ścieków P1 i P2 przy ul. Żeglarzy, dz. O nr geodezyjnym 193/16 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe PROXIMA w Chodzieży. Operat wodno-prawny na odprowadzanie wód opadowych z sieci kanalizacyjnej i wylotów do Jeziora Mikołajskiego Rewitalizacja ulic Kajki, Prusa, Kowalskiej, Pl. Wolności, 3-go Maja, Pl. Kościelnego w Mikołajkach. Budowa odwodnienia ulic - Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe PROXIMA w Chodzieży. Dokumentacja geotechniczna do projektu budowy kanalizacji deszczowej i przebudowy ulicy Kajki w Mikołajkach - Badania i Usługi Geotechniczne dr inż. Andrzej Bartoszewicz w Olsztynie. Opinia geotechniczna do projektu budowy studzienki kanalizacyjnej Mikołajki - Badania i Usługi Geotechniczne dr inż. Andrzej Bartoszewicz w Olsztynie. Kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych projektów i branż. Dokumentacja techniczna pozostaje do wglądu w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy: poniedziałek-środa, piątek od 7-15, czwartek 8-16. Główny cel projektu i inwestycji budowlanych w ramach tego projektu to: rewitalizacja rynku i głównych ulic miejskich w Mikołajkach wraz z nadaniem nowych funkcji turystyczno - rekreacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium do dnia 04.03.2010 r. do godz. 900 w wysokości 3700,00- zł (słownie trzy tysiące siedemset złotych) przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach: BS Mikołajki Nr 49 9350 0001 0000 0329 2076 0006 z dopiskiem: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: Rewitalizacja rynku i głównych ulic miejskich w Mikołajkach wraz z nadaniem nowych funkcji turystyczno-rekreacyjnych. Datą wniesienia wadium jest data uznania wskazanego rachunku bankowego. 3. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), - należy złożyć w kasie UMiG Mikołajki do dnia 04.03.2010r. do godz. 900 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5.Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 5.1 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach