Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa w latach 2010 - 2011 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2010-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa w latach 2010 - 2011 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa w latach 2010 - 2011 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Tablice 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa w latach 2010 - 2011 tablic rejestracyjnych służących do znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz fizyczne niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, Referat Obsługi Kierowców, 82-300 Elbląg, Plac Dworcowy 4. 3. Zakres zamówienia obejmuje: Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę 17 000 kompletów tablic rejestracyjnych rodzaju: 1) samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe - 16 000 kpl., 2) samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe - 50 kpl., 3) samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe - 200 kpl., 4) samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe - 50 kpl., 5) samochodowe tymczasowe badawcze - 100 kpl., 6) wykonanie na indywidualne zlecenie Zamawiającego kompletów - 600 kpl.: a) tablic zwyczajnych jedno i dwurzędowych - 50 kpl., b) tablic indywidualnych jedno i dwurzędowych - 5 kpl., c) tablic tymczasowych jedno i dwurzędowych - 5 kpl., d) tablic zabytkowych jedno i dwurzędowych - 10 kpl., e) tablic tymczasowych badawczych - 30 kpl., f) tablic wtórników wszystkich typów i rodzajów - 500 kpl., oraz 2 100 sztuk tablic pojedynczych rodzaju: 1) motocyklowe zwyczajne - 500 szt., 2) motocyklowe tymczasowe - 50 szt., 3) motocyklowe zabytkowe - 20 szt., 4) motocyklowe indywidualne - 10 szt., 5) motorowerowe zwyczajne - 500 szt., 6) motorowerowe tymczasowe - 20 szt., 7) zwyczajne do przyczep jedno i dwurzędowe - 400 szt., 8) tymczasowe badawcze do przyczep - 100 szt., 9) wykonanie na indywidualne zlecenie Zamawiającego pojedynczych egzemplarzy - 500 szt.: a) tablic zwyczajnych jedno i dwurzędowych - 30 szt., b) tablic indywidualnych jedno i dwurzędowych - 5 szt., c) tablic tymczasowych jedno i dwurzędowych - 10 szt., d) tablic zabytkowych jedno i dwurzędowych - 5 szt., e) tablic wtórników wszystkich typów i rodzajów 450 szt. Wyżej wymieniony podział asortymentu może ulec zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem całkowitej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych. Zakres zamawianych tablic rejestracyjnych będzie przekazywany w harmonogramie dostawy stanowiącym załącznik do Wzoru Umowy - stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że wykonanie tablic rejestracyjnych musi być zgodne i spełniać wymagania określone w: a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.); b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618) W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne muszą być wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian. 5. Zamawiający przewiduje miesięczne cykle dostaw tablic rejestracyjnych. Dostawa tablic musi być realizowana w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 6. Tablice zlecone do wykonania na podstawie odpowiednich zamówień indywidualnych (tj. tablice zwyczajne jedno i dwurzędowe, tablice indywidualne jedno i dwurzędowe, tablice tymczasowe jedno i dwurzędowe, tablice zabytkowe jedno i dwurzędowe oraz wtórniki wszystkich typów i rodzajów) muszą być wykonane nie później niż w ciągu 24 godzin i dostarczone Zamawiającemu. 7. Zamawiający informuje, że tablice w kompletach, tj. po dwie sztuki, powinny być opakowane w osłonę foliową w opakowania zbiorcze po 25 kpl. (tzn. 50 sztuk). 8. Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze (tj. motocyklowe zwyczajne, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motocyklowe indywidualne, motorowerowe zwyczajne, motorowerowe tymczasowe oraz do przyczep jedno i dwurzędowe) powinny być pakowane w osłonę foliową w opakowaniach zbiorczych liczących po 50 sztuk. 9. Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze wykonane na indywidualne zlecenie Zamawiającego (tablice wszystkich rodzajów: indywidualne, tymczasowe, zwyczajne, zabytkowe, wtórniki) powinny być pakowane w osłonę foliową z dołączonym opisem umożliwiającym ustalenie wyróżnika tablic, zakres cyfrowy oraz rodzaj. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odebrał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne. Protokolarny odbiór tablic rejestracyjnych będzie się odbywał w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą, a Kierownikiem Referatu Obsługi Kierowców Wydziału Spraw Obywatelskich. 11. Wykonawca ponosi koszty opakowania oraz dostawy i odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniającego przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wykonanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618). 13. Zamawiający informuje, że Wykonawca musi prowadzić stosowną ewidencję określoną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618). 14. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres 24 miesięcy, licząc od dnia wydania tablicy użytkownikowi. 15. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach