Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa w latach 2015-2017 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2015-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa w latach 2015-2017 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie i dostawa w latach 2015-2017 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku Przedmiot główny: CPV: 30.19.50.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Tablice Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa w latach 2015-2017 tablic rejestracyjnych służących do znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz fizyczne niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Miejsce realizacji dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, Referat Obsługi Kierowców, Plac Dworcowy 4. 2. Zakres zamówienia. Wykonanie i dostawa w latach 2015-2017 tablic rejestracyjnych służących do znakowania pojazdów rejestrowanych w tut. Urzędzie oraz fizyczne niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę 13 000 kompletów tablic rejestracyjnych i 2 000 sztuk tablic pojedynczych: 1) tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe - 12 000 kpl 2) tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe - 100 kpl 3) tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe - 150 kpl 4) tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe - 40 kpl 5) tablice samochodowe tymczasowe badawcze - 10 kpl/ 10 szt. 6) tablice motocyklowe zwyczajne - 600 szt. 7) tablice motocyklowe tymczasowe - 10 szt. 8) tablice motocyklowe zabytkowe - 10 szt. 9) tablice motocyklowe indywidualne - 10 szt. 10) tablice motorowerowe zwyczajne - 450 szt. 11) tablice motorowerowe tymczasowe - 10 szt. 12) tablice zwyczajne do przyczep jedno i dwurzędowe - 300 szt. oraz wtórników tablic: 13) samochodowych zwyczajnych jedno i dwurzędowych - 600 kpl/350 szt. 14) samochodowych indywidualnych jedno i dwurzędowych - 50 kpl/20 szt. 15) samochodowych zabytkowych jedno i dwurzędowych - 40 kpl/ 10 szt. 16) tymczasowych badawczych - 10 kpl/10 szt. 17) motocyklowych zwyczajnych - 60 szt. 18) motocyklowych zabytkowych - 20 szt. 19) motocyklowych indywidualnych - 20 szt. 20) motorowerowych zwyczajnych - 50 szt. 21) zwyczajnych do przyczep jedno i dwurzędowych - 60 szt. Ww. podział asortymentu może ulegać zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem całkowitej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych. 3. Wykonanie zamówienia musi być zgodne i spełniać wymagania określone w: a) Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 z późn. zm.), c) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585). W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne będą wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian. 4. Zamówienia tablic rejestracyjnych będą przekazywane drogą teleinformatyczną lub faksem. W przypadku korzystania z programu do zamawiania tablic rejestracyjnych, Wykonawca na swój koszt dostarczy Zamawiającemu takie oprogramowanie oraz będzie ponosić koszty jego aktualizacji. 5. Dostawa tablic musi być realizowana w terminie nie dłuższym niż 6 dni od dnia złożenia zamówienia. Tablice zlecone do wykonania na podstawie odpowiednich zamówień indywidualnych (tj. tablice zwyczajne jedno i dwurzędowe, tablice indywidualne jedno i dwurzędowe, tablice tymczasowe jedno i dwurzędowe, tablice zabytkowe jedno i dwurzędowe oraz wtórniki wszystkich typów i rodzajów) muszą być wykonane nie później niż w ciągu 24 godzin i dostarczone Zamawiającemu. Tablice w kompletach, tj. po dwie sztuki, powinny być opakowane w osłonę foliową w opakowania zbiorcze po 25 kpl. (tzn. 50 sztuk). Tablice pojedyncze (tj. motocyklowe, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motocyklowe indywidualne, motorowerowe, motorowerowe tymczasowe oraz do przyczep jedno i dwurzędowe) powinny być pakowane w osłonę foliową w opakowaniach zbiorczych liczących po 50 sztuk. Tablice pojedyncze wykonane na indywidualne zlecenie Zamawiającego (tablice wszystkich rodzajów: indywidualne, tymczasowe, zwyczajne, zabytkowe, wtórniki) powinny być pakowane w osłonę foliową z dołączonym opisem jak niżej. Opakowania zbiorcze z tablicami powinny być opisane w sposób umożliwiający ustalenie wyróżnika tablic, zakres cyfrowy oraz rodzaj. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Protokolarny odbiór tablic rejestracyjnych będzie się odbywał w Urzędzie Miejskim w Elblągu, w lokalu Referatu Obsługi Kierowców Departamentu Spraw Obywatelskich, Plac Dworcowy 4 w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Kierownikiem Referatu. Wykonawca ponosić będzie koszty opakowania i odbioru tablic rejestracyjnych. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniającego przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wykonanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585). 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia wydania tablicy użytkownikowi. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa posiadał przez cały okres trwania umowy aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych jedno i dwurzędowych w dniach (max jednorazowo 1000 szt.)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach