Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wzmocnienia istniejących nawierzchni dróg gminnych destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem.

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wzmocnienia istniejących nawierzchni dróg gminnych destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    UWAGA: Prosi się Wykonawców o dokładne zapoznanie się z treścią siwz, a w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami udziału w postępowaniu, gdyż udział Wykonawcy nie spełniającego postanowień siwz oraz złożenie przez niego oferty i w późniejszym etapie nie uzupełnienie przez niego nie złożonych bądź złożonych wadliwych oświadczeń i dokumentów skutkować będzie zatrzymaniem przez Zamawiającą wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. 4.1. Wykonanie wzmocnienia nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem oraz powierzchniowe utrwalenie: 1) Wykonanie wzmocnienia nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem na niżej wymienionych drogach: a) ul. Szeligowska we wsi Latchorzew - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z jednokrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 200 m i szerokości około 4 m (około 800 m2); b) ul. Kmicica we wsi Stare Babice - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z jednokrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 100 m i szerokości około 4 m (około 400 m2); c) ul. Agawy we wsi Kwirynów na odcinku od ul. Jaśminowej do ul. Pohulanka - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 600 m i szerokości około 5 m (około 3000 m2); d) ul. Białej Brzozy we wsi Kwirynów - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z jednokrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 450 m i szerokości około 5 m (około 2250 m2); e) ul. Świerkowa we wsi Kwirynów - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 420 m i szerokości około 5 m (około 1680 m2); f) ul. Wierzbowa we wsi Kwirynów - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 460 m i szerokości około 5 m (około 2300 m2); g) ul. Kalinowa we wsi Kwirynów na odcinku od ul. Pohulanka do ul. Jaśminowej - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 540 m i szerokości około 5 m (około 2700 m2); h) ul. Bukowa we wsi Kwirynów - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z jednokrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 100 m i szerokości około 4 m (około 400 m2); i) ul. Łosiowe Błota we wsi Kwirynów na odcinku od istniejącej nawierzchni z destruktu - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 450 m i szerokości około 5 m (około 2500 m2); j) ul. Świerczewskiego we wsi Blizne Jasińskiego - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 300 m i szerokości około 5 m (około 1500 m2); k) ul. Reja we wsi Blizne Jasińskiego na odcinku od ul. Hubala - Dobrzańskiego do ul. Kościuszki - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 375 m i szerokości około 5 m (około 1870 m2); l) ul. Prusa we wsi Blizne Jasińskiego na odcinku od ul. Hubala-Dobrzańskiego do ul. Świerczewskiego - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 80 m i szerokości około 5 m (około 400 m2); m) ul. Kościuszki we wsi Blizne Jasińskiego na odcinku od ul. Prusa do ul. Kraszewskiego - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z jednokrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 225 m i szerokości około 5 m (około 1125 m2); n) ul. Maczka we wsi Janów na odcinku od ul. Sikorskiego - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 500 m i szerokości około 5 m (około 2500 m2); o) ul. Karabeli we wsi Lipków na odcinku od ul. Sportowej do istniejącej nawierzchni z destruktu bitumicznego - wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z jednokrotnym powierzchniowym utrwaleniem na długości około 200 m i szerokości około 5 m (około 1000 m2); p) inne drogi gminne o nawierzchni żwirowo - gruntowej, zgłoszone w trakcie realizacji zadania, na których wystąpi konieczność wzmocnienia nawierzchni destruktem bitumicznym z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. 2) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu bitumicznego na niżej wymienionych drogach: a) ul. Pogodna, Zaciszna, Gwiaździsta we wsi Stare Babice - jednokrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu bitumicznego na długości około 600 m i szerokości około 4 m (około 2400 m2); b) ul. Tulipanowa (na odcinku od ul. Modrzewiowej do ul. Konwaliowej) - jednokrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu bitumicznego na długości około 600 m i szerokości około 5 m (około 3000 m2); c) ul. Górki we wsi Koczargi Stare (po drugiej stronie ul. Klonowej) - jednokrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu bitumicznego na długości około 750 m i szerokości około 4 m (około 3000 m2); d) inne drogi gminne o nawierzchni z destruktu bądź asfaltu, zgłoszone w trakcie realizacji zadania, na których wystąpi konieczność powierzchniowego utrwalenia z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. 3)Wyszczególnienie robót będących przedmiotem zamówienia: Wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem bitumicznym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem: - korytowanie istniejącego podłoża żwirowo - gruntowego na głębokość co najmniej 10 cm z wywozem nadmiaru na odkład stały (znalezienie składowiska po stronie Wykonawcy robót); - profilowanie i zagęszczanie przygotowanego podłoża walcem stalowym wibracyjnym; - zakup oraz dostarczenie destruktu bitumicznego na teren budowy wraz z rozłożeniem warstwą 10 cm i wykonaniem spadku daszkowego po około 2 % od osi jezdni w stronę pobocza; - regulacja istniejących w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej do poziomu nawierzchni jezdni; - ręczne wyrównanie krawędzi jezdni; - zagęszczenie destruktu walcem stalowym wibracyjnym; - mechaniczne oczyszczenie podłoża z frakcji piaskowych i pyłowych oraz luźnego destruktu z wywozem na odkład stały (znalezienie składowiska po stronie Wykonawcy robót); - zagęszczenie podłoża walcem stalowym wibracyjnym; - mechaniczne skropienie podłoża emulsją asfaltową kationową 70% modyfikowaną, szybkorozpadową; - mechaniczne rozłożenie grysu bazaltowego, płukanego o uziarnieniu 5/8 mm; w przypadku dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia druga warstwa grysu o uziarnieniu 2/5 mm; - zawałowanie nawierzchni walcem gumowym; - pielęgnacja nawierzchni w przypadku tzw. pocenia poprzez zasypanie pocących się miejsc grysem bazaltowym; - plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania około 10 cm (miejsca wskazywane będą każdorazowo przez pracownika urzędu gminy); - Zamawiający przewiduje wykonanie na poboczu rowków odwadniających (wypełnionych kruszywem dolomitowym o frakcji 4-31,5mm), o głębokości i szerokości co najmniej 20÷30 cm w zależności od szerokości pobocza i długości około 5000 mb (miejsca i ulice przy których będzie konieczność wykonania rowków odwadniających będą wskazywane każdorazowo przez pracownika urzędu gminy), transport i zakup kruszywa na teren dróg gminnych zapewni Wykonawca; wykonawca jest zobowiązany do wywozu urobku z rowków odwadniających na własne składowisko; - uporządkowanie terenu Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu bitumicznego: - mechaniczne oczyszczenie podłoża z frakcji piaskowych i pyłowych oraz luźnego destruktu i grysu bazaltowego z wywozem na odkład stały (znalezienie składowiska po stronie Wykonawcy robót); - uzupełnienie ubytków w nawierzchni oraz wyrównanie jej destruktem celem nadania właściwego spadku (2% od osi jezdni w stronę pobocza) o grubości nowej warstwy destruktu do 5 cm (tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającą); - zagęszczenie podłoża walcem stalowym wibracyjnym; - mechaniczne skropienie podłoża emulsją asfaltową kationową 70% modyfikowaną, szybkorozpadową; - mechaniczne rozłożenie grysu bazaltowego, płukanego o uziarnieniu 5/8 mm; w przypadku dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia druga warstwa grysu o uziarnieniu 2-5 mm; - zawałowanie nawierzchni walcem gumowym; - pielęgnacja nawierzchni w przypadku tzw. pocenia poprzez zasypanie pocących się miejsc grysem bazaltowym; - plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania około 10 cm (miejsca wskazywane będą każdorazowo przez pracownika urzędu gminy); - uporządkowanie terenu. Po wykorytowaniu istniejącego podłoża żwirowo gruntowego należy bezwzględnie zawiadomić pracownika Zamawiającej celem skontrolowania głębokości wykonania koryta i wyrażenia zgody na układanie warstwy destruktu. W przypadku braku możliwości kontaktu z pracownikiem Zamawiającego, lub prowadzeniu robót w dniu, w którym Urząd nie jest czynny wówczas należy wykonać dokumentacje fotograficzną wyraźnie wskazującą żądaną głębokość korytowania oraz miejsce prowadzenia robót. Ewentualne uzupełnienie ubytków w nawierzchni oraz wyrównanie jej destruktem celem nadania właściwego spadku o grubości nowej warstwy destruktu do 5 cm należy wykonywać tylko i wyłącznie w uzgodnieniu z Zamawiającą, prowadzenie powyższych robót bez zgody Inwestora grozi nie odebraniem robót. W przypadku jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia należy używać grysu bazaltowego, płukanego o uziarnieniu 5/8 mm, natomiast w przypadku dwukrotnego przy następnej warstwie należy użyć grysu bazaltowego, płukanego o uziarnieniu 2/5 mm. Zabrania się pod groźbą nie odebrania robót, prowadzenia jakichkolwiek prac stanowiących przedmiot umowy w okresach wieczornych i nocnych oraz w dni świąteczne, w szczególności dotyczy to: zwożenia i składowania destruktu oraz jego układania, używania maszyn budowlanych oraz innych prac powodujących uciążliwości dla mieszkańców. Dostarczane kruszywo drogowe - kliniec dolomitowy o frakcji 4 - 31,5 mm powinno odpowiadać PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. Dostawca do każdej dostarczonej partii kruszywa powinien dołączyć deklarację zgodności wyrobu z w/w dokumentem. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje sobie składowisko destruktu na terenie prowadzonych prac, a w przypadku zorganizowania takiego składowiska przez Zamawiającą zobowiązuje się do opłacenia kosztów z tym związanych (w przypadku zaistnienia takiej konieczności) oraz jego późniejszego uprzątnięcia i pozostawienia w stanie z przed składowania materiału. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów w okresach wieczornych i nocnych oraz w dni świąteczne. Wykonawca na własny koszt doprowadzi wodę i energię elektryczną na teren budowy stosownie do potrzeb budowy w przypadku takiej konieczności. Wykonawca wykona na własny koszt liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymać na swój koszt ogrodzenie terenu i zaplecza budowy, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca we własnym zakresie wywiezie wszelką ziemię, żwir, kruszywo, luźny destrukt lub inne elementy pozostałe w wyniku prowadzenia robót na składowisko lub wysypisko oraz poniesie koszty tych czynności. Roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. W tym celu należy wykonać projekty organizacji ruchu na czas robót oraz zaopiniować je we właściwym Referacie Urzędu Gminy oraz zatwierdzić w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim. W w/w projektach należy przede wszystkim uwzględnić następujące oznakowanie: A-14, A-28, A-30, B-33 o wartości 20, w przypadku zwężeń jezdni znaki A-12a, A-12b, A-12c oraz inne niezbędne przy prowadzeniu robót oznakowanie. W/w oznakowanie musi być ustawione zarówno z jednej strony jak i z drugiej strony ulicy na której wykonywane są roboty. Obowiązuje dokonanie komisyjnego odbioru oznakowania i zabezpieczenia robót przy udziale inspektora nadzoru i pracownika Urzędu Gminy w Starych Babicach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywanych. W przypadku zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia i zbliżaniu się terminu końcowego wykonania robót, może on być przedłużony o czas niezbędny na zatwierdzenie projektu organizacji ruchu oraz wykonanie robót na nowej ulicy, o którą zwiększono zakres zamówienia. W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji, każde naruszenie zjazdu uzgadniać indywidualnie z Właścicielem posesji. W przypadku zgłoszenia przez Właściciela posesji zniszczonego wjazdu do posesji roboty nie zostaną odebrane do momentu jego naprawy lub stwierdzeniu bezzasadności roszczenia przez komisję w składzie co najmniej złożonej z upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, Inspektora Nadzoru, oraz pracownika Zamawiającej. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczenia miejsca awarii oraz udzieleniu pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunięcia awarii. O incydencie należy również powiadomić pracownika Zamawiającej. W przypadku pozostawienia odcinka robót w stanie zagrażającym mieszkańcom bądź użytkownikom ruchu na noc lub wolne od pracy dni Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć takie miejsce wyraźnym oznakowaniem lub je wygrodzić, a w przypadku zaistnienia takiej konieczności zastosować również oświetlenie ostrzegawcze. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców jakie wpłyną do Zarządzającego drogami, związane z wadliwym wykonaniem bądź technologią robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. W szczególności tyczy się to przyklejania emulsji asfaltowej i grysu do podwozi i nadwozi samochodów, ubrań itp. oraz wnoszenia tych zabrudzeń na teren posesji i niszczenia podwórka lub elementów budynków na działkach prywatnych. W przypadku wpłynięcia do Gminy takiego roszczenia i uznania go za zasadne oraz przekazaniu go Wykonawcy robót, wówczas deklaruje się on w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania w celu załatwienia sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie kiedy Wykonawca nie podejmie działań w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i wystąpi na drogę sądową o wyegzekwowanie od Wykonawcy poniesionych kosztów. Wszelkie naprawy gwarancyjne będą realizowane w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca dokona regulacji istniejących w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej do poziomu nawierzchni jezdni w uzgodnieniu z ich właścicielami bądź użytkownikami po wcześniejszym ustaleniu ich przebiegu. W zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej zakończenie regulacji urządzeń infrastruktury należy potwierdzić protokołem odbioru z udziałem upoważnionego pracownika Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego EKO-BABICE Sp. z o.o. bądź innego właściciela urządzenia. W przypadku braku takiego protokołu lub zgłoszenia przez Właściciela urządzeń braku ich regulacji wówczas roboty nie zostaną odebrane do czasu wykonania w/w czynności. Termin rozpoczęcia ustala się wstępnie na czerwiec 2009 r. Transport kruszywa na teren dróg gminnych zapewni Wykonawca. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Przewiduje się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert w następującej formie: 1) W pieniądzu (wpłatę wadium należy dokonać na konto: 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009 z dopiskiem Wykonanie wzmocnienia istniejących dróg gminnych gruntowych destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem a kopię przelewu dołączyć do oferty. 2) W poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) W gwarancjach bankowych. 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w formie gwarancji musi być co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na każde pisemne żądanie Zamawiającej. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych formach niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale wraz z pismem przewodnim w siedzibie Urzędu Gminy, pokój nr 18, a potwierdzoną kopię dołączyć do oferty. Oferty bez dowodów wniesienia wadium będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani oferenci: 1) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 5 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze tj. posiadający odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty; 3) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy podobnych zadań (co najmniej: zadania polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni drogi z destruktu bitumicznego wraz z powierzchniowym utrwaleniem o łącznej powierzchni co najmniej 40 000 m2 w tym co najmniej jedno zadanie na wykonanie nawierzchni jezdni drogi z destruktu bitumicznego wraz z powierzchniowym utrwaleniem o powierzchni co najmniej 15 000 m2) zrealizowanych w ciągu pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów - zał. 10. 4) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie należy dołączyć zał. 2 - Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (co najmniej: koparko ładowarka, równiarka, walec stalowy wibracyjny 10t., walec gumowy wibracyjny, zagęszczarki, samochody ciężarowe samowyładowawcze); zał. 3 - Potencjał kadrowy (co najmniej: jedna osoba z uprawnieniami drogowymi oraz 10 pracowników fizycznych jakimi dysponuje Wykonawca, którzy będą realizować roboty będące przedmiotem zamówienia) oraz pozostałe załączniki wymienione w pkt. 7. W przypadku gdy Wykonawcy zamierzają wspólnie ubiegać się o zamówienie ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana Zamawiająca zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, oferenci zobowiązani są załączyć: zał. 1 Oferta wykonawcy. zał. 2 Wykaz sprzętu (co najmniej: koparko ładowarka, równiarka, walec stalowy wibracyjny 10t., walec gumowy wibracyjny, zagęszczarki, samochody ciężarowe samowyładowawcze). zał. 3 Potencjał kadrowy (co najmniej: jedna osoba z uprawnieniami drogowymi oraz 10 pracowników fizycznych jakimi dysponuje Wykonawca, którzy będą realizować roboty będące przedmiotem zamówienia). zał. 4 Wykaz zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej (co najmniej: zadania polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni drogi z destruktu bitumicznego wraz z powierzchniowym utrwaleniem o łącznej powierzchni co najmniej 40 000 m2 w tym co najmniej jedno zadanie na wykonanie nawierzchni jezdni drogi z destruktu bitumicznego wraz z powierzchniowym utrwaleniem o powierzchni co najmniej 15 000 m2) z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu pięciu ostatnich lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Wymagane dokumenty. Zał. 5 Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. 6 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. 7 Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał. 8 Polisa OC Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 500 000 zł. Zał. 9 Opinia z banku o posiadaniu środków lub o zdolności kredytowej w kwocie co najmniej siedmiocyfrowej, Zał. 10 Listy referencyjne od Inwestorów. Zał. 11 Harmonogram rzeczowo - finansowy (wzór własny). Uwaga: Zał. 5, 6, 7 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów określonych wyżej jako zał. 5, 6, 7 składa dokumenty przewidziane w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 W przypadku gdy Oferent przewiduje zlecenie części prac podwykonawcy, to również Podwykonawca musi potwierdzić swoją wiarygodność, doświadczenie oraz zdolność do realizacji zleconej części zamówienia załączając w/w dokumenty. Przy czym Oferent musi własnymi siłami wykonać zakres robót obejmujący co najmniej wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego, natomiast zakres robót obejmujący powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu bitumicznego może zostać zlecony do wykonania Podwykonawcy. Uwaga: Informacje powyższe muszą być udzielone w formie pisemnej. Wypełnione formularze, dokumenty i oświadczenia stanowią załącznik do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach