Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV oraz wymiana ścianek drewnianych na aluminiowe z drzwiami w budynku stanowiącym własność Powiatu Elbląskiego przy ul. Wojska Polskiego 14, 14-400 Pasłęk

Starostwo Powiatowe w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Saperów 14 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2394900, 2394939 , fax. 055 2324226
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Elblągu
    ul. Saperów 14 A 14 A
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2394900, 2394939, fax. 055 2324226
    REGON: 17075361500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV oraz wymiana ścianek drewnianych na aluminiowe z drzwiami w budynku stanowiącym własność Powiatu Elbląskiego przy ul. Wojska Polskiego 14, 14-400 Pasłęk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z drewnianej na PCV oraz wymianie drewnianych ścianek z drzwiami na aluminiowe w budynku stanowiącym własność Powiatu Elbląskiego przy ul. Wojska Polskiego 14, 14-400 Pasłęk w zakresie -demontażu istniejącej drewnianej stolarki okiennej i istniejących ścianek drewnianych -dostawy i montażu nowych okien z PCV - ilość okien 20 szt. -dostawy i montażu nowych ścianek aluminiowych z drzwiami - ilość ścianek 2 szt. -demontaż istniejących parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz montaż nowych -naprawa tynków po wykuciu i odtworzenie malowania -wywiezienie i utylizacja odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a więc: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegaj wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2) sposób dokonywania oceny spełniania w.w warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z kserokopią decyzji o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach