Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 6 egzemplarzach (w tym 1 egzemplarz w formie elektronicznej) dokumentacji technicznych przebudowy oraz budowy chodników na terenie Powiatu Tarnogórskiego

Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2854862 , fax. 032 2854862
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
    ul. Pyskowicka 54 54
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 2854862, fax. 032 2854862
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.tgory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 6 egzemplarzach (w tym 1 egzemplarz w formie elektronicznej) dokumentacji technicznych przebudowy oraz budowy chodników na terenie Powiatu Tarnogórskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 6 egzemplarzach (w tym 1 egzemplarz w formie elektronicznej) dokumentacji technicznych przebudowy oraz budowy chodników na terenie Powiatu Tarnogórskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (dotyczy wszystkich części zamówienia): a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp; e) W wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ (załącznik nr 6). Należy wykazać co najmniej pięć zadań z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN netto każde (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych netto). f) wykażą, że dysponują co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dodatkowo aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). g) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych (sto tysięcy złotych). h) Prace związane z przedmiotem zamówienia wykonają w terminie: do 21 grudnia 2009 roku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: a) wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. W przypadku nie składania oferty na wszystkie części zamówienia należy wykreślić pozostałe części lub w czytelny sposób zaznaczyć na które części zamówienia Wykonawca składa ofertę. b) oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ (załącznik nr 2), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenia; właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać przynajmniej pięć zadań z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 tyś zł netto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych netto) z podaniem wartości zadania oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów stwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór (załącznik nr 6 do SIWZ); i) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - druk (WYKAZ OSÓB) - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia co najmniej dwóch osób z nie mniej niż trzy letnim doświadczeniem na tym stanowisku i posiadających wymagane uprawnienia o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dodatkowo aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). f) oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, kiedy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, jeżeli tak, to Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (Załącznik nr 4). g) stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego lub umowy cywilnej. h) podpisany i opieczętowany wzór istotnych postanowień umownych (załącznik nr 3 do SIWZ). i) polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych). 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt c), d), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządy zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie. W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym lub w udzielonym pełnomocnictwie, za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. 4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, koszty tłumaczenia dokumentów i oświadczeń na język polski ponosi Wykonawca. 6. Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: (za zgodność z oryginałem) oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach