Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowym w Zespole Szkół Żeglugi Śródlądowej w Nakle nad Notecią w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku ZSŻŚ w Nakle nad Notecią ( docieplenie ścian, wymiana okien, docieplenie dachu).

Zarząd Powiatu Nakielskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3866628 , fax. 052 3860771
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nakielskiego
    ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54 54
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3866628, fax. 052 3860771
    REGON: 09236602800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.nakielski.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowym w Zespole Szkół Żeglugi Śródlądowej w Nakle nad Notecią w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku ZSŻŚ w Nakle nad Notecią ( docieplenie ścian, wymiana okien, docieplenie dachu).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowym w Zespole Szkół Żeglugi Śródlądowej w Nakle nad Notecią w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku ZSŻŚ w Nakle nad Notecią ( docieplenie ścian, wymiana okien, docieplenie dachu) Wspólny Słownik Zamówienia Publicznego CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45421100-5 wymiana okien i drzwi, 45321000-3 wykonanie izolacji termicznej, 45324000-4 wykonanie okładziny tynkarskiej 45261300-7 obróbki blacharskie, 45310000-3 instalacja odgromowa Szczegółowy opis zamówienia określony został w : - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 1 do SIWZ; - Projekcie budowlanym remontu budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowym w Zespole Szkół Żeglugi Śródlądowej w Nakle nad Notecią przy ul. Dąbrowskiego 4 - załącznik nr 2 do SIWZ, -Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. posiadają doświadczenie z wykonania przynajmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, przedstawią krótki opis wykonanego zadania wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzedniego Zamawiającego - iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 4. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zamawiający stawia jako wymóg minimalny aby: a)kierownik budowy posiadał odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze branży konstrukcyjno-budowlanej, b) przynależał do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadał aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, c)wykonawca musi dysponować kadrą posiadającą odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 5.Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000 zł lub zdolność kredytową w w/w wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 6. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7. udzielą na wykonane przez siebie roboty gwarancji na okres 36 miesięcy, natomiast na okna i drzwi udzielą 60 miesięcznej gwarancji ( zapis w formularzu oferty),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Wypełniony formularz oferty (wg. załączonego druku). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 1 i 2 do formularza oferty), 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznika nr 3 do formularza oferty), 5. Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, także zakres wykonywanych przez nich czynności. Dla kierownika budowy należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe w branży konstrukcyjno-budowlanej, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie- załącznik nr 4 do formularza oferty. Jeżeli wykonawca nie dysponuje ww. osobami, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, o których mowa w pkt 5 , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 9. Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nakielski.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach